Panowie czemu tak jest, że jeśli wyłącze tryb auto to i tak wentylator sam zwiększa oborty mimo iż ustawiam go na 1 stopień?
Nie ważne czy jest włączony tryb ECON czy nie.
W passacie jak na klimatroniku wyłączyłem tryb auto to nigdy wentylator sam nie zwiększał obrotów.
A tutaj jest tak, że zapalam auto, kilmatronik jest w trybie ECON i jest wyłączony tryb AUTO, wentylator jest ustwaiony na jedną kreskę. Z po chwili jazdy już mam 2 kreski a za chwile już 4 i wieje jak cholera No to znowu zbijam ręcznie a klimatronik znowu powoli zwiększa obroty wentylatora.
Jak już się silnika nagrzeje i temperatura w aucie ustabilizuje to zaczyna mnie zazwyczaj już słuchać, ale czasami i tak mu odbije...
O co kaman?!?!?
[A6 C5] Wariujący klimatronik
Powiem ci tak , tak jest skonstruowany climatronic w audi jak silnik jest zimny to nie bedzie dmuchać mocno dmuchawa dopiero jak jedziesz i systematycznie łapiesz temperature to zwieksza sie stopniowo siła nadmuchu
jeżeli masz ustawioną temp. na 22 st a jest -10 na dworze i zapalasz auto rano to wentylator zaraz po odpaleniu prawie nic nie chodzi , po chwili jak złapie minimalną temp to powoli wzrasta , jak złapie ok50-60st to zaczyna chodzić prawie na maxa dopuki nie osiągnie zadanej temp na klimatroniku
zauwarz że jak w momencie kiedy działa dmuchawa na maxa rano to jak zmniejszysz mu temp na klimatr. to siła dmuchania spadnie ,a jak zwiekszysz temp to bedzie wzrastać
dopiero jak sie w kabinie nagrzeje to sie stabilizuje
proponuje czasami9 recznie sobie regulować dmuchawe ja tak robie
Jak pojezdzisz i masz juz wszystko nagrzane to siła dmuchawy powinna przykać na 2-3 kreseczki , ale spróbuj otworzyć drzwi i poczekaj 2 min przy właczonym silniku to odrazu wzrośnie i bedzie tak jak na początku az wyrówna temp w kabinie .
Myśle że coś ci pomogłem . :-P
jeżeli masz ustawioną temp. na 22 st a jest -10 na dworze i zapalasz auto rano to wentylator zaraz po odpaleniu prawie nic nie chodzi , po chwili jak złapie minimalną temp to powoli wzrasta , jak złapie ok50-60st to zaczyna chodzić prawie na maxa dopuki nie osiągnie zadanej temp na klimatroniku
zauwarz że jak w momencie kiedy działa dmuchawa na maxa rano to jak zmniejszysz mu temp na klimatr. to siła dmuchania spadnie ,a jak zwiekszysz temp to bedzie wzrastać
dopiero jak sie w kabinie nagrzeje to sie stabilizuje
proponuje czasami9 recznie sobie regulować dmuchawe ja tak robie
Jak pojezdzisz i masz juz wszystko nagrzane to siła dmuchawy powinna przykać na 2-3 kreseczki , ale spróbuj otworzyć drzwi i poczekaj 2 min przy właczonym silniku to odrazu wzrośnie i bedzie tak jak na początku az wyrówna temp w kabinie .
Myśle że coś ci pomogłem . :-P
No dobrze, to wszystko wiem i faktycznie tak też jest.
Tylko pytanie jest jedno, po co jest tryb auto skoro i tak mimo wyłączonego tego trybu i tak działa w automacie?
Szkoda, że nie ma trybu ręcznego gdzie o wszystkich parametrach decyduje sam łącznie z wentylatorem. W passacie tak właśnie działał klimatronik i to mi bardzo pasowało!
Tylko pytanie jest jedno, po co jest tryb auto skoro i tak mimo wyłączonego tego trybu i tak działa w automacie?
Szkoda, że nie ma trybu ręcznego gdzie o wszystkich parametrach decyduje sam łącznie z wentylatorem. W passacie tak właśnie działał klimatronik i to mi bardzo pasowało!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
- Lokalizacja: Brodnica
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga