Jestes pierwszym jak dla mnie ktory woli manuala,,ale ok,jak kto woli ale moim zdaniem jak chcialbym sie pobawic to juz wolalbym MK6 GTi w manualucarlos666 pisze:Nie jestem zwolennikiem Tipa w silniku 3,0 TDI.
No chyba że ktoś jest dziadkiem i prawą ręką woli się trzepać niż wachlować biegami
Dla mnie Tip za długo myśli przy zmianie biegów.
Komfort owszem jest ,ale frajdy z jazdy praktycznie żadnej.
[A6 C6 3.0TDI] Najmocniejsza(najmniej awaryjna) skrzynia
- azad-der-boss
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 118
- Rejestracja: 14 mar 2010, 19:16
- Lokalizacja: Bogacica/Dachau
Pierwszy mój post na tej stronie:azad-der-boss pisze:...
MOze jakis link zeby bylo oficialnie bo sam jestem ciekaw ile naprawde NM Tip wytrzymoje...ale 400 chyba nie jak oryginalnie mamy w 3.0 tdi 450 NM?!?!?
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-chiptuning-czy-warto-vt13123,225.htm
Jak pisałem:
400Nm ja interpretuję jako wartość bezpieczną dla odbiorców. Być może umowa ZF z Audi + odpowiedni soft zapewniają bezawaryjną pracę skrzyni do min 200kkm i wtedy 450 Nm jest bezpieczne.
Zauważcie też, że wraz z kolejnymi modelami moc podnoszą a Nm stoi na 450.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
- pama
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1264
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
no wlasnie, wyprowadz mnie z bledumaxon pisze:pama - stary wyjadacz a takie bajki opowiada :D HP19A przenosi wg producenta 400Nmpama pisze: ...co do skrzyn, to:
Tiptronic jest w stanie przeniesc do 650Nm
Multitronic ( jego lancuszech) przenosi moment do ok 400Nm
...
Ile przenosi Tip a ile Multi..
- goly191
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
poleciałeś jak świnia w pomidory :lol:No chyba że ktoś jest dziadkiem i prawą ręką woli się trzepać niż wachlować biegami
Dla mnie Tip za długo myśli przy zmianie biegów.
w C5 naprawdę nie wydaję mi się, aby Tip długo myślał, reakcje są bardzo dobre, w C6 przecież powinny być jeszcze szybsze, no chyba że się mylę, ale wątpię
dla mnie Tip to poezja
a przy dzisiejszym ruchu na drogach to już niezastąpiony
-
paweł
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Ja też dorzuce swoje 5 groszy :lol:
Miałem C5 2,5 TDI Q w automacie i byłem bardzo zadowolony ale po sprzedazy kupiłem A4 B6 z manualem 6-biegowym, jeździłęm tym autem ponad 2 lata i za każdym razem gdy jechałem szlak mnie trafiał, że to manual :evil:
Teraz mam oczywiście Tipa i nigdy w życiu nie kupię auta z manualem, ma sie wszystko w dupie, jade i jem i nie musze sie martwić o wachlowanie biegami po mieście, a mając 6 biegów w manualu trzeba wajchować bo jadąc w korku na dwujce są za wysokie obroty a na trójce za niskie i cały czas trzeba mieszać skrzynią :evil: Więcej nie piszę bo znowu zaczynam sie denerwować jak sobie o tym pomyśle :mrgreen:
Ogólnie sprawa ma się tak, ten co wcześniej nie jeździł nigdy automatem nie pojmie tego, że jest wygodniej a ten co jeżdził automatem nie wróci juz do manuala
Amen
Miałem C5 2,5 TDI Q w automacie i byłem bardzo zadowolony ale po sprzedazy kupiłem A4 B6 z manualem 6-biegowym, jeździłęm tym autem ponad 2 lata i za każdym razem gdy jechałem szlak mnie trafiał, że to manual :evil:
Teraz mam oczywiście Tipa i nigdy w życiu nie kupię auta z manualem, ma sie wszystko w dupie, jade i jem i nie musze sie martwić o wachlowanie biegami po mieście, a mając 6 biegów w manualu trzeba wajchować bo jadąc w korku na dwujce są za wysokie obroty a na trójce za niskie i cały czas trzeba mieszać skrzynią :evil: Więcej nie piszę bo znowu zaczynam sie denerwować jak sobie o tym pomyśle :mrgreen:
Ogólnie sprawa ma się tak, ten co wcześniej nie jeździł nigdy automatem nie pojmie tego, że jest wygodniej a ten co jeżdził automatem nie wróci juz do manuala
Amen
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 
-
paweł
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Zaraz nobla
po prostu napisałem tak jak jest 
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 
Ja z przyszłym teściem wszedłem na dyskusję n/t automata.
On ma 2 Skodzinki w benzynce...
ja A6Q 3.0TDi i X-Trail II 2.2dCI (manual 6)
No i nie wytłumaczę mu... bezcelowa rozmowa...
On ma 2 Skodzinki w benzynce...
ja A6Q 3.0TDi i X-Trail II 2.2dCI (manual 6)
No i nie wytłumaczę mu... bezcelowa rozmowa...
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
-
mateusz1651
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15
- Rejestracja: 06 paź 2012, 13:08
- Lokalizacja: Działoszyn
w 3.0Q Tip Tylko automat .. manualem jeździłem i według mnie porażka ... Ja jak jadę autem nie myślę o zmianie biegów , żebym czasem nie szarpnął sprzęgłem itd itp...
Na 100% jeśli ktoś jeździ manualem nawet całe życie i uważa się za świetnego kierowce , nie wierzę że przy 3.0 nie zdarzy mu się szybciej sprzęgła puścić i szarpnąć autem..
Oczywiście to tylko moje zdanie ... Każdy inny gust i podejście ma ..
Na 100% jeśli ktoś jeździ manualem nawet całe życie i uważa się za świetnego kierowce , nie wierzę że przy 3.0 nie zdarzy mu się szybciej sprzęgła puścić i szarpnąć autem..
Oczywiście to tylko moje zdanie ... Każdy inny gust i podejście ma ..
pytanie w stylu ile podniesie kobieta a ile mężczyzna..... zupełnie pozbawione sensupama pisze:no wlasnie, wyprowadz mnie z bledumaxon pisze:pama - stary wyjadacz a takie bajki opowiada :D HP19A przenosi wg producenta 400Nmpama pisze: ...co do skrzyn, to:
Tiptronic jest w stanie przeniesc do 650Nm
Multitronic ( jego lancuszech) przenosi moment do ok 400Nm
...
Ile przenosi Tip a ile Multi..<czapa>
(pytanie jaka kobieta i jaki mężczyzna)
-
Jestem Slaby
- krawcraf
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
- Imię: Krawiec
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja się tutaj z toba nie zgodzę. Jeździłem bardzo wieloma samochodami z Automatem i manualem. Miałem automat idsg w służbówce golf mk5 2.0 tdi. Jeździłem też trochę a4 3.0 tdi 240ps z Q i TIP. BMW 528i benzyna + automat. DSG rewelacja, tip też nie jest zły ale w a6, w mniejszych autach nie ma większego sensu i zdecydowanie bym tego nie chciał. Mam teraz 2.7 w manualu i trochę mnie wku... to wachlowanie biegami w korku (samochód jest trochę za ciężki do manuala). Na trasie natomiast zdecydowanie wolę manuala bo nie podobają mi się akcję jakie automaty wyczyniają. W beznynie nie jest to tak drażniące jak w dieslu. Nie lubie sytuacji kiedy podczas wyprzedzania i kick down zrzuca mi np na trójkę na 4k rpm tylko po to zeby dociągnąć 300rpm (gdzie już i tak turbo dostaje zadyszki i nie popmupje jak trzeba) przerzuca na 4 bieg. Bez sensu to jest. Małe szybkie auta tylko manual, "dostojne krowy" jak nasze c6 tylko automat.Paweł pisze: Ogólnie sprawa ma się tak, ten co wcześniej nie jeździł nigdy automatem nie pojmie tego, że jest wygodniej a ten co jeżdził automatem nie wróci juz do manuala
Amen








