[a6 2,5 tdi c5] głośno chodzi silnik po remoncie
[a6 2,5 tdi c5] głośno chodzi silnik po remoncie
Witam, dzisiaj odebrałem swoje audi od mechanika po tym jak poszła mi pompa wodna i trzeba było robić głowice u fachowca nowe zawory itp koszt 800zł,musiałem tez kupić nowe dźwigienki gdyż tamte się uszkodziły,wałki zostały stare gdyż niebyły jeszcze takie złe ,mam pytanie,czy normalne jest to że silnik trochę głośniej chodzi nie tak jak przed remontem ,mechanik powiedział ze wszystko musi się jeszcze ułożyć ,czy to jest prawda z góry dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 22:38 przez tadeo93, łącznie zmieniany 1 raz.
tadeo93
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 paź 2009, 22:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Niestety nie mogę się zgodzić z kolegą spinacz2100.
W silniku 2,5TDI V6 kąt wtrysku ustawia się "mechanicznie" a nie "elektronicznie"
mysle że ten fakt potwierdzą inni forumowicze.
I wg mnie może miec on wpływ na głośność pracy silnika, lecz nie tylko on.
Zakładamy oczywiście że wszystkie czynności zostały wykonane przez mechanika prawidłowo.
W silniku 2,5TDI V6 kąt wtrysku ustawia się "mechanicznie" a nie "elektronicznie"
mysle że ten fakt potwierdzą inni forumowicze.
I wg mnie może miec on wpływ na głośność pracy silnika, lecz nie tylko on.
Zakładamy oczywiście że wszystkie czynności zostały wykonane przez mechanika prawidłowo.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
mechanik sprawdzal w ten sposob zakres pracy tloczka 'przestawiacza' kata poczatku wtrysku (uruchamiajac nastawy podstawowe w grupie 004). Element niezbedny do weryfikacji prawidlowego ustawienia kata. Sterownik przestawia wtedy kat pomiedzy maksymalnie opoznionym (cichutki, lagodny silniczek), a niemal maksymalnie przyspieszonym (warkot wscieklego diesla).spinacz2100 pisze:coś mi ten mój mechanik namieszał ale jak podłączył kompa to auto miało raz inny dzwiek raz inny jak komputer coś tam robił z silnikiem ale dopytam co on wtedy robił i dam znać żeby nie wprowadzać nikogo w błąd.