[A6 C4] dziwne zachowanie ogrzewania
[A6 C4] dziwne zachowanie ogrzewania
witam klubowiczów
przeglądałem forum i widzę że nie tylko ja mam problem z ogrzewaniem w a6, jednak mój problem jest trochę inny niż w reszcie tematów, jak silnik pracuje na obrotach wyższych tzn. 1100 i więcej to ładnie mi grzeje, a jak zatrzymam się np. na światłach i obrotomierz wskazuje ok. 800 obrotów to zaczyna wiać chłodem
gdzie może leżeć przyczyna?
przeglądałem forum i widzę że nie tylko ja mam problem z ogrzewaniem w a6, jednak mój problem jest trochę inny niż w reszcie tematów, jak silnik pracuje na obrotach wyższych tzn. 1100 i więcej to ładnie mi grzeje, a jak zatrzymam się np. na światłach i obrotomierz wskazuje ok. 800 obrotów to zaczyna wiać chłodem
gdzie może leżeć przyczyna?
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Jeśli na dworze jest bardzo zimno to całkowicie normalne, mój potrafi chodzi przez godzinę i nawet nie drgnie wskazówka temperatury. Ja się ratuje tekturą na chlodnicy przez co silnik się mniej wychładza ale to rozwiazanie tymczasowe bo jedyne skuteczne to dogrzewacz silnika jak w nowszych konstrukcjach. Zrób eksperyment jak masz klimatronik odpal samochód wyłącz nawiew i sprawdź na panelu jaka jest temperatura i zmierz po jakim czasie rośnie, u mnie dochodzi np do 70 włączam nadmuch na szybę na maxa i w ciagu okolo minuty dwóch temperatura potrafi spaść nawet o 20 stopni. Co ciekawe jeżdzac na auto silnik nagrzewa się do okolo 50stopni i potem bardzo długo nic bo automatycznie wentylator pracuje szybciej i wiecej ciepla zabiera. W końcu nie bez powodu jak się komuś przegrewa samochód w lecie to wystarczy na kilka chwil włączyć ogrzewanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 lis 2010, 00:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
dodam jeszcze kilka szczegółów: nagrzewnica była rozbierana i jest na 100% drożna, klapki działają 100%
silnik odpalony temp. ok. 60 stopni nadmuch na HI i wieje zimnym, podnoszę maskę odkręcam odpowietrznik naciskam kilka razy na wąż i wylatują malutkie pęcherzyki razem z płynem wchodzę do auta a tam napierdziela gorącym powietrzem :shock: pochodzi trochę i znów zimnym dmucha :-x
co jest nie tak?
gdzieś mi powietrze zasysa lewe?
silnik odpalony temp. ok. 60 stopni nadmuch na HI i wieje zimnym, podnoszę maskę odkręcam odpowietrznik naciskam kilka razy na wąż i wylatują malutkie pęcherzyki razem z płynem wchodzę do auta a tam napierdziela gorącym powietrzem :shock: pochodzi trochę i znów zimnym dmucha :-x
co jest nie tak?
gdzieś mi powietrze zasysa lewe?
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
masz dalej zapowietrzoną nagrzewnice - na 100%!!!
audi-a6-c4-20l-jak-odpowietrzyc-uklad-c ... htm#315672 zlukaj
audi-a6-c4-20l-jak-odpowietrzyc-uklad-c ... htm#315672 zlukaj
Łan tu sri TDI :mrgreen:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga