Post
autor: metronomus » 24 gru 2010, 09:52
Ja mam drgania z w AFN ale tylko przy przyspieszaniu lub przy jednostajnej jeździe z dużym obciążeniem lub pod górkę. Drgania w okolicach 1500 do 2200 obr. Zakres obrotów w którym występuja drgania poszerza się sukcesywnie. Wymieniłem już: dwumasmas, nastawnik, komputer, program, wtryski i nic!!!! Podejżewam, że to będzie ostatnia rzecz czyli przegub wewnętrzny(przy skrzyni biegów). Drgania występują na kierownicy w stopniu bardzo odczuwalnym, ale największe są wyczuwalne w fotelach. Na postoju wszystko jest idealnie.
Chłopaki, jeśli macie drgania na postoju to będzie to kwestia poduszek. Jak tak miałem jak założyłem na próbę inne, podróby!.
Poduchy tylko lemforder i drgań nie będzie.
Drugą przyczyna może być zamachowe koło dwumasowe.
Ja u siebie te elementy wyminiałem, ale niepotrzebnie, gdyż drgania są tylko w czasie jazdy.
Lecz z poduszkami doświadczyłem i doceniłem jakośc poduszek oryginalnych!!! Po założeniu podróbek, po prostu w aucie wszystko wyło i drgało. Kierownica wyglądała jakby trzęsła się z zimna:)