Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.6 150KM ABC] brak mocy powyżej 4,8 tys. obr.

Silniki benzynowe
gkuchar1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 wrz 2010, 23:00
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: gkuchar1 » 27 paź 2010, 10:06

tomkom1 pisze:gkuchar1, lewe powietrze?silniczek krokowy?nie wiem czy w naszych autkach mozna to sprawdzic vagiem?czy jest mozliwosc polaczenia sie z komputerem silnika i zczytaniem bledow .
jesli piszesz ze to glownie wystepuje na gazie to moze tam tkwi problem?
Dzięki za odpowiedź, lewe powietrze wykluczone, jedynie jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym, tego jeszcze nie sprawdziłem, ale czas najwyższy,

Domel88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 03 kwie 2010, 10:13
Lokalizacja: Nałęczów

Post autor: Domel88 » 27 paź 2010, 20:37

a jak napięcie?
nie szaleje? przy dużym obciążeniu, światła, radio, klima, na gazie potrafi zgasnąć.
Popatrz na wskaźnik bo moze być regulator napięcia

gkuchar1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 wrz 2010, 23:00
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: gkuchar1 » 28 paź 2010, 15:37

Domel88 pisze:a jak napięcie?
nie szaleje? przy dużym obciążeniu, światła, radio, klima, na gazie potrafi zgasnąć.
Popatrz na wskaźnik bo moze być regulator napięcia
Napięcie jest OK, nic nie skacze, nawet przy największym obciązeniu, wymieniłem już świece, przewody i tak jak wcześniej pisałem nie ruszony został tylko silniczek krokowy.

Tomgazik30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 kwie 2008, 00:18
Lokalizacja: Lubuskie

A6 C4

Post autor: Tomgazik30 » 17 gru 2010, 01:34

Witam !!!
Bardzo często falujące obroty są efektem "przeprogramowania" się sterownika benzyny np. przy słabym akumulatorze, "lewym" powietrzu. W tym przypadku najlepiej wymienić baterię , usunąć nieszczelności warto też sprawdzić wężyk od podciśnienia który łączy silnik ze sterownikiem silnika ponieważ ten ster ma wbudowany map sensor w środku i VAGiem lub VCDS wykasować błędy o ile są potem przeprowadzić adaptację na kanale 0 wpisując 0-wtedy przywrócimy wartości fabryczne. Można też zrobić nastawy podstawowe grupa 001 lub 002.

gkuchar1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 wrz 2010, 23:00
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: A6 C4

Post autor: gkuchar1 » 17 gru 2010, 13:49

Tomgazik30 pisze:Witam !!!
Bardzo często falujące obroty są efektem "przeprogramowania" się sterownika benzyny np. przy słabym akumulatorze, "lewym" powietrzu. W tym przypadku najlepiej wymienić baterię , usunąć nieszczelności warto też sprawdzić wężyk od podciśnienia który łączy silnik ze sterownikiem silnika ponieważ ten ster ma wbudowany map sensor w środku i VAGiem lub VCDS wykasować błędy o ile są potem przeprowadzić adaptację na kanale 0 wpisując 0-wtedy przywrócimy wartości fabryczne. Można też zrobić nastawy podstawowe grupa 001 lub 002.
Dzięki Wielkie, wczoraj własnie przy okazji wymiany tarcz i klocków, mechanik podlaczył się pod komputer i adaptował jak to tłumaczył silniczek krokowy, po zabiegu, jak na razie jest OK.
Pozdro

Awatar użytkownika
sky_walker1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
Lokalizacja: Koniecpol

Re: A6 C4

Post autor: sky_walker1 » 11 cze 2011, 17:13

Tomgazik30 pisze:Witam !!!
Bardzo często falujące obroty są efektem "przeprogramowania" się sterownika benzyny np. przy słabym akumulatorze, "lewym" powietrzu. W tym przypadku najlepiej wymienić baterię , usunąć nieszczelności warto też sprawdzić wężyk od podciśnienia który łączy silnik ze sterownikiem silnika ponieważ ten ster ma wbudowany map sensor w środku i VAGiem lub VCDS wykasować błędy o ile są potem przeprowadzić adaptację na kanale 0 wpisując 0-wtedy przywrócimy wartości fabryczne. Można też zrobić nastawy podstawowe grupa 001 lub 002.
A gdzie ten wężyk dokładnie się znajduje i skąd, dokąd prowadzi??
Z góry dzięki za odpowiedz :)

filon705
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 gru 2008, 19:07
Lokalizacja: warszawa

wężyk map sensora

Post autor: filon705 » 11 cze 2011, 21:52

wężyk od map sensora znajduje sie na korpusie przepustnicy(fot.1) i tak jak pisze kolega sky_walker1 biegnie do sterownika.Jesli cos jest nie tak to na kompie zapisuje bład 519,U mnie leciał tamtedy wąż od gazu i oczywiscie niebyl zamocowany zadnymi opaskami i obluzował mi troche waz od podcisnienia i wywalało własnie bład 519.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
sky_walker1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
Lokalizacja: Koniecpol

Post autor: sky_walker1 » 12 cze 2011, 10:41

Dzięki filon705 <piwo>
A ten wężyk od tego map sensora dokąd prowadzi jak wychodzi z przepustnicy i gdzie znajduje się czujnik podciśnienia w audi 100 c4??

filon705
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 gru 2008, 19:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: filon705 » 12 cze 2011, 12:06

czujnik podciśnienia to jest własnie map sensor,a wężyk idzie do sterownika samochodowego który umieszczony jest pod nogami pasażera.

A co ci sie dzieje z autkiem

Awatar użytkownika
sky_walker1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
Lokalizacja: Koniecpol

Post autor: sky_walker1 » 12 cze 2011, 12:26

Wszystko jest ok ale raz na jakiś czas przy wciśnięciu sprzęgła autko gaśnie podczas jazdy np przy skręcaniu w jakaś ulice :(
To samo na LPG czy Benzynie.
LPG STAG 300
Wpienia mnie to bo blokuje kierownice.
Na biegu jałowym przy delikatnym wciskaniu pedału gazu (rozgrzany silnik 90st) obroty nie zawsze wracają na 900obr/min tylko czasem spadną poniżej 900 ale zaraz wracają na 900obr/min.
Wydaje mi się ze to jest związane z podciśnieniem.
Silniczek krokowy wymieniałem już na oryginalny ale używany bo ten stary trzymał tylko 1100obr/min.
Ma może ktoś jakaś koncepcje??

ps w tamtym tygodniu wymieniłem Przewody WN na oryginalne BERU i komplet świec zapłonowych firmy NGK

[ Dodano: 2011-06-12, 13:31 ]
filon705 pisze:czujnik podciśnienia to jest własnie map sensor,a wężyk idzie do sterownika samochodowego który umieszczony jest pod nogami pasażera.

A co ci sie dzieje z autkiem



Pod nogami pasażera dokładnie tzn gdzieś za schowkiem czy za panelem nawiewu??

filon705
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 gru 2008, 19:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: filon705 » 12 cze 2011, 14:17

1.co do kompa to znajduje sie za wykładzina dywanowa podłogi
2.vagowales go sobie jakie błedy ci pokazuje
3.obroty masz za wysokie jesli 900 powinny byc w przedziale 750-820
4.po wymianie krokowca powinienes zrobic adaptacje VAGiem i nastawy podstawowe i wtedy dostraja ci sie krokowy

Awatar użytkownika
sky_walker1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
Lokalizacja: Koniecpol

Post autor: sky_walker1 » 12 cze 2011, 14:49

A czy da się zrobić adaptacje bez VAG'a ponieważ nie mam kabelka i programu :(

filon705
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 gru 2008, 19:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: filon705 » 12 cze 2011, 19:13

to radze ci zakupic zaoszczedzisz kupe forsy bo takie podpiecie do kompa to minimum 50 pl u mechanika.ten model ma do siebie ze jak padnie akumlator to rozstraja sie sterownik i faluja obroty.

metoda z forum bez fejsa to;

odpinasz kleme czekasz kilka minut zeby sie zresetował sterownik podpinasz kleme i odpalasz auto bez dodawania gazu i czekasz az sie włacza wentylatory,wylaczasz i zapalasz jeszcze raz auto powinno chodzic ok bez falowania obrotow.

kabelek na alegro mozna kupic od 30 pl + vag z internetu troszke nauki i sam sie bawisz w diagnostyka

Awatar użytkownika
sky_walker1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
Lokalizacja: Koniecpol

Post autor: sky_walker1 » 13 cze 2011, 14:36

A jaki kabel dokładnie powinien być aby w pełni obsłużyć auto(jaka firma) i nazwa programu??

filon705
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 gru 2008, 19:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: filon705 » 15 cze 2011, 23:35

witam ja mam viakena taki;

http://www.viaken.pl/en/viaken-professi ... ny-10.html


w zestawie jest odrazu przejsciuwka OBD1 do naszych audi


a programik to VAG-COM 208 bo po polsku jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga