Dzięki za odpowiedź, lewe powietrze wykluczone, jedynie jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym, tego jeszcze nie sprawdziłem, ale czas najwyższy,tomkom1 pisze:gkuchar1, lewe powietrze?silniczek krokowy?nie wiem czy w naszych autkach mozna to sprawdzic vagiem?czy jest mozliwosc polaczenia sie z komputerem silnika i zczytaniem bledow .
jesli piszesz ze to glownie wystepuje na gazie to moze tam tkwi problem?
[2.6 150KM ABC] brak mocy powyżej 4,8 tys. obr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 wrz 2010, 23:00
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 wrz 2010, 23:00
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Napięcie jest OK, nic nie skacze, nawet przy największym obciązeniu, wymieniłem już świece, przewody i tak jak wcześniej pisałem nie ruszony został tylko silniczek krokowy.Domel88 pisze:a jak napięcie?
nie szaleje? przy dużym obciążeniu, światła, radio, klima, na gazie potrafi zgasnąć.
Popatrz na wskaźnik bo moze być regulator napięcia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 kwie 2008, 00:18
- Lokalizacja: Lubuskie
A6 C4
Witam !
Bardzo często falujące obroty są efektem "przeprogramowania" się sterownika benzyny np. przy słabym akumulatorze, "lewym" powietrzu. W tym przypadku najlepiej wymienić baterię , usunąć nieszczelności warto też sprawdzić wężyk od podciśnienia który łączy silnik ze sterownikiem silnika ponieważ ten ster ma wbudowany map sensor w środku i VAGiem lub VCDS wykasować błędy o ile są potem przeprowadzić adaptację na kanale 0 wpisując 0-wtedy przywrócimy wartości fabryczne. Można też zrobić nastawy podstawowe grupa 001 lub 002.
Bardzo często falujące obroty są efektem "przeprogramowania" się sterownika benzyny np. przy słabym akumulatorze, "lewym" powietrzu. W tym przypadku najlepiej wymienić baterię , usunąć nieszczelności warto też sprawdzić wężyk od podciśnienia który łączy silnik ze sterownikiem silnika ponieważ ten ster ma wbudowany map sensor w środku i VAGiem lub VCDS wykasować błędy o ile są potem przeprowadzić adaptację na kanale 0 wpisując 0-wtedy przywrócimy wartości fabryczne. Można też zrobić nastawy podstawowe grupa 001 lub 002.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 wrz 2010, 23:00
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: A6 C4
Dzięki Wielkie, wczoraj własnie przy okazji wymiany tarcz i klocków, mechanik podlaczył się pod komputer i adaptował jak to tłumaczył silniczek krokowy, po zabiegu, jak na razie jest OK.Tomgazik30 pisze:Witam !
Bardzo często falujące obroty są efektem "przeprogramowania" się sterownika benzyny np. przy słabym akumulatorze, "lewym" powietrzu. W tym przypadku najlepiej wymienić baterię , usunąć nieszczelności warto też sprawdzić wężyk od podciśnienia który łączy silnik ze sterownikiem silnika ponieważ ten ster ma wbudowany map sensor w środku i VAGiem lub VCDS wykasować błędy o ile są potem przeprowadzić adaptację na kanale 0 wpisując 0-wtedy przywrócimy wartości fabryczne. Można też zrobić nastawy podstawowe grupa 001 lub 002.
Pozdro
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
Re: A6 C4
A gdzie ten wężyk dokładnie się znajduje i skąd, dokąd prowadzi??Tomgazik30 pisze:Witam !
Bardzo często falujące obroty są efektem "przeprogramowania" się sterownika benzyny np. przy słabym akumulatorze, "lewym" powietrzu. W tym przypadku najlepiej wymienić baterię , usunąć nieszczelności warto też sprawdzić wężyk od podciśnienia który łączy silnik ze sterownikiem silnika ponieważ ten ster ma wbudowany map sensor w środku i VAGiem lub VCDS wykasować błędy o ile są potem przeprowadzić adaptację na kanale 0 wpisując 0-wtedy przywrócimy wartości fabryczne. Można też zrobić nastawy podstawowe grupa 001 lub 002.
Z góry dzięki za odpowiedz
wężyk map sensora
wężyk od map sensora znajduje sie na korpusie przepustnicy(fot.1) i tak jak pisze kolega sky_walker1 biegnie do sterownika.Jesli cos jest nie tak to na kompie zapisuje bład 519,U mnie leciał tamtedy wąż od gazu i oczywiscie niebyl zamocowany zadnymi opaskami i obluzował mi troche waz od podcisnienia i wywalało własnie bład 519.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
Wszystko jest ok ale raz na jakiś czas przy wciśnięciu sprzęgła autko gaśnie podczas jazdy np przy skręcaniu w jakaś ulice
To samo na LPG czy Benzynie.
LPG STAG 300
Wpienia mnie to bo blokuje kierownice.
Na biegu jałowym przy delikatnym wciskaniu pedału gazu (rozgrzany silnik 90st) obroty nie zawsze wracają na 900obr/min tylko czasem spadną poniżej 900 ale zaraz wracają na 900obr/min.
Wydaje mi się ze to jest związane z podciśnieniem.
Silniczek krokowy wymieniałem już na oryginalny ale używany bo ten stary trzymał tylko 1100obr/min.
Ma może ktoś jakaś koncepcje??
ps w tamtym tygodniu wymieniłem Przewody WN na oryginalne BERU i komplet świec zapłonowych firmy NGK
[ Dodano: 2011-06-12, 13:31 ]
Pod nogami pasażera dokładnie tzn gdzieś za schowkiem czy za panelem nawiewu??
To samo na LPG czy Benzynie.
LPG STAG 300
Wpienia mnie to bo blokuje kierownice.
Na biegu jałowym przy delikatnym wciskaniu pedału gazu (rozgrzany silnik 90st) obroty nie zawsze wracają na 900obr/min tylko czasem spadną poniżej 900 ale zaraz wracają na 900obr/min.
Wydaje mi się ze to jest związane z podciśnieniem.
Silniczek krokowy wymieniałem już na oryginalny ale używany bo ten stary trzymał tylko 1100obr/min.
Ma może ktoś jakaś koncepcje??
ps w tamtym tygodniu wymieniłem Przewody WN na oryginalne BERU i komplet świec zapłonowych firmy NGK
[ Dodano: 2011-06-12, 13:31 ]
filon705 pisze:czujnik podciśnienia to jest własnie map sensor,a wężyk idzie do sterownika samochodowego który umieszczony jest pod nogami pasażera.
A co ci sie dzieje z autkiem
Pod nogami pasażera dokładnie tzn gdzieś za schowkiem czy za panelem nawiewu??
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
to radze ci zakupic zaoszczedzisz kupe forsy bo takie podpiecie do kompa to minimum 50 pl u mechanika.ten model ma do siebie ze jak padnie akumlator to rozstraja sie sterownik i faluja obroty.
metoda z forum bez fejsa to;
odpinasz kleme czekasz kilka minut zeby sie zresetował sterownik podpinasz kleme i odpalasz auto bez dodawania gazu i czekasz az sie włacza wentylatory,wylaczasz i zapalasz jeszcze raz auto powinno chodzic ok bez falowania obrotow.
kabelek na alegro mozna kupic od 30 pl + vag z internetu troszke nauki i sam sie bawisz w diagnostyka
metoda z forum bez fejsa to;
odpinasz kleme czekasz kilka minut zeby sie zresetował sterownik podpinasz kleme i odpalasz auto bez dodawania gazu i czekasz az sie włacza wentylatory,wylaczasz i zapalasz jeszcze raz auto powinno chodzic ok bez falowania obrotow.
kabelek na alegro mozna kupic od 30 pl + vag z internetu troszke nauki i sam sie bawisz w diagnostyka
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
witam ja mam viakena taki;
http://www.viaken.pl/en/viaken-professi ... ny-10.html
w zestawie jest odrazu przejsciuwka OBD1 do naszych audi
a programik to VAG-COM 208 bo po polsku jest
http://www.viaken.pl/en/viaken-professi ... ny-10.html
w zestawie jest odrazu przejsciuwka OBD1 do naszych audi
a programik to VAG-COM 208 bo po polsku jest
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga