[a6 c6] felgi 19" 8.5j do a6 2.7 tdi 2006 sline
[a6 c6] felgi 19" 8.5j do a6 2.7 tdi 2006 sline
Witam serdecznie
Jestem nowy:) potrzebuje porady. Chce nabyc 19" felgi do audi a6 c6 2.7 tdi s line 2006, offset 35. Jakie opony wejda najlepiej zeby auto ladnie wygladalo (kolo prawie rowne z blotnikami) i jednoczesnie zeby nie bylo obcierania?
Jestem nowy:) potrzebuje porady. Chce nabyc 19" felgi do audi a6 c6 2.7 tdi s line 2006, offset 35. Jakie opony wejda najlepiej zeby auto ladnie wygladalo (kolo prawie rowne z blotnikami) i jednoczesnie zeby nie bylo obcierania?
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 22:40 przez madluke, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
madluke, Zależy jak wolisz ..
Max wygląd według mnie to węższa opona od zalecanej tzw stożek , druga strona medalu to komfort i ochrona felgi która przez taki laczek jest naprawde znikoma..
Do tego koła 235/35 pasuje wprost idealnie , niema przerostu formy nad treścią ,szerokość i profil ładnie współgra do tych 8.5 wygląd jest odpowiedni widać że to kawał laczka , prowadzenie wprost wzorcowe..
Normalnie podczas nazwijmy to "standardowej jazdy" nic nie będzie ci obcierać ..
Problem może wystąpic jedynie przy komplecie rosłych pasażerów i opór załadowanym bagazniku..
Droga musi byc pofalowana , predkość wieksza , pasażerowie naprawde potężnych rozmiarów , a bagaż duży.. tylko w takim wypadku koło zbliżone na zewnątrz może "porwać" błotnik..
Ogólnie niczym się nie martw , zakładaj bo będzie pasować jak ulał tylko pamiętaj o przegubach
___________
Pozdrawiam
Max wygląd według mnie to węższa opona od zalecanej tzw stożek , druga strona medalu to komfort i ochrona felgi która przez taki laczek jest naprawde znikoma..
Do tego koła 235/35 pasuje wprost idealnie , niema przerostu formy nad treścią ,szerokość i profil ładnie współgra do tych 8.5 wygląd jest odpowiedni widać że to kawał laczka , prowadzenie wprost wzorcowe..
Normalnie podczas nazwijmy to "standardowej jazdy" nic nie będzie ci obcierać ..
Problem może wystąpic jedynie przy komplecie rosłych pasażerów i opór załadowanym bagazniku..
Droga musi byc pofalowana , predkość wieksza , pasażerowie naprawde potężnych rozmiarów , a bagaż duży.. tylko w takim wypadku koło zbliżone na zewnątrz może "porwać" błotnik..
Ogólnie niczym się nie martw , zakładaj bo będzie pasować jak ulał tylko pamiętaj o przegubach

___________
Pozdrawiam
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
madluke, ja z tymi przegubami to pół żartem ,pół serio..
Już wyjaśniam..
Widze FWD w manułalu , nieznam Twojego stylu jazdy ale musisz pamiętać że na takim kapciu przenoszone są troche większe siły..
Jeżeli potrawisz od czasu do czasu się zapomnieć i na skręconej fajerze dać żaru to ..
może pojawić się w najlepszym przypaku nieprzyjemne tykanie..
Sprawdzaj od czasu do czasu mandżety (gumowe oslony) a wszystko będzie git..
.... i tak będzie git , niczym się niemartw tylko zakładaj te walce ..
___________
Pozdrawiam

Już wyjaśniam..
Widze FWD w manułalu , nieznam Twojego stylu jazdy ale musisz pamiętać że na takim kapciu przenoszone są troche większe siły..
Jeżeli potrawisz od czasu do czasu się zapomnieć i na skręconej fajerze dać żaru to ..
może pojawić się w najlepszym przypaku nieprzyjemne tykanie..
Sprawdzaj od czasu do czasu mandżety (gumowe oslony) a wszystko będzie git..

.... i tak będzie git , niczym się niemartw tylko zakładaj te walce ..

___________
Pozdrawiam
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Trzeba nie tyle co uważać co raczej jeżdzić z głową..
Jeżeli masz możliwość to omiń wyrwe , krawężnik bierz całą oponą i tyle..
235/35 jak dla mnie to ideał..
Jeżeli przesiadasz się z np 17 na 19 to różnice poczujesz ale bez przesady , zęby ci nie powypadają tak jak to niektórzy mówią , będziesz spał w nocy , a twoje dzieci nie nabawią się przez to ADHD..
Naprawde niema tragedi jezeli chodzi o komfort , prowadzenie w zakrętach to jakiś kosmos (imprezy WRX siadają!) a wygląd i ogólna prezencja auta sprawi że będziesz twierdził że jest mieciutko jak na "fabryce"
____________
Pozdrawiam
Jeżeli masz możliwość to omiń wyrwe , krawężnik bierz całą oponą i tyle..
235/35 jak dla mnie to ideał..
Jeżeli przesiadasz się z np 17 na 19 to różnice poczujesz ale bez przesady , zęby ci nie powypadają tak jak to niektórzy mówią , będziesz spał w nocy , a twoje dzieci nie nabawią się przez to ADHD..

Naprawde niema tragedi jezeli chodzi o komfort , prowadzenie w zakrętach to jakiś kosmos (imprezy WRX siadają!) a wygląd i ogólna prezencja auta sprawi że będziesz twierdził że jest mieciutko jak na "fabryce"

____________
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
235/35/19 będzie za nisko , jak już 235 to na 40 apowinno być 255/35 , a jeśli chcesz żeby wnęka była ładnie wypełniona to śmiało podejdzie 255/40. Producenci aut wracają do ciut wyższych profili , w A7 jest 255/40/19 w nowej A6 też będzie o stopień wyżej.
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Fajnie że mamy różne opinie bo było by nudno gdyby wszycy myśleli i robili tak samo.
:mrgreen:
Według mnie przeswit miedzy oponą a błotnikiem tzw. "luka" nie powinna być znacząco zmniejszana przez wysokość opony..
Spotkałem się z pytaniami typu alu 18" - z jakim największym profilem zmieszcze opone ?
Spora felga i zawyżony "wylewający" się profil opony to tendencja do "taczkowatości" pod względem wyglądu i prowadzenia..
Oczywiście wartości " + " " - " 1 cm nieba zbytnio jak omówić bo są raczej zbyt minimalne do dostrzeżenia i odczucia..
Może ową "luke" warto niwelować wysokością zawieszenia a nie profilem opony.. ?
Pomijam fakt że przy większym kole auto idzie ku górze.. :roll:
________
Pozdrawiam
:mrgreen:
Według mnie przeswit miedzy oponą a błotnikiem tzw. "luka" nie powinna być znacząco zmniejszana przez wysokość opony..
Spotkałem się z pytaniami typu alu 18" - z jakim największym profilem zmieszcze opone ?
Spora felga i zawyżony "wylewający" się profil opony to tendencja do "taczkowatości" pod względem wyglądu i prowadzenia..
Oczywiście wartości " + " " - " 1 cm nieba zbytnio jak omówić bo są raczej zbyt minimalne do dostrzeżenia i odczucia..
Może ową "luke" warto niwelować wysokością zawieszenia a nie profilem opony.. ?
Pomijam fakt że przy większym kole auto idzie ku górze.. :roll:
________
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa