Proszęprogressowy pisze:Przypomnijcie na szybkiego jak sie robi restarta mimi, bo zabyłem. :?:
[A6 C6] Jaki akumulator 3.0 tdi allroad
witam u mnie tez cos nie tak z aku,nie wiem co to moze byc rano pokazuje 10%.ostatnio mialem przygode z zalanym sprzetem przez spryskiwacz i nie wiem czy to moze cos przez to szarpie w nocy prad?w sobote doladowalem na fula prostownikiem i dwa dni byl spokoj,a dzisiaj znow to samo.wiecie moze panowie jak mozna sprawdzic czy pobiera za duzo pradu na zamknietym aucie.nie mam pojecia czy bylo mmi aktualizowane i czy mam aku od nowosci,nie mam mozliwosci zeby to sprawdzic.moze macie jakies sugestie bo mrozy ida <czapa> i nie chce ktoregos ranka zlapac zonka,ani wywalac 800pln na nowe aku.moze problem tkwi gdzie indziej?pozdro
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Rok produkcji akumulatora (ori) jest nabity na klemie.
U mnie np nabite 1004 co by chyba oznaczało 10miesiac lub tydzień 2004roku. I w dodatku 110Ah. A według kodu z wlepy powinienem mieć 80Ah. Nie wiem dlaczego,az tak wielki i to juz w 2004 był wsadzony, ale po co mam wnikac wszystko działa ok.
U mnie np nabite 1004 co by chyba oznaczało 10miesiac lub tydzień 2004roku. I w dodatku 110Ah. A według kodu z wlepy powinienem mieć 80Ah. Nie wiem dlaczego,az tak wielki i to juz w 2004 był wsadzony, ale po co mam wnikac wszystko działa ok.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
Panowie spróbujcie metody z ustawieniami zielonego MENU MMI. Nawet jak macie wszystko identycznie, to zmiencie jedną z opcji i zapiszcie ustawienia. Głównie właśnie chodzi o to aby MMI zapisalo nowe wartości.
Sam nie chciałem uwierzyć, że to może pomóc ale u mnie właśnie zadziałało.
tomcio77, Zamykasz autko i zostawiasz tylko tylną klapę otwartą. Zatrzaskujesz zamek w klapie, co by autko się nie mądrzyło, że ów klapę masz zamknąć. Następnie bierzesz multimetr cęgowy i mierzysz pobór na kablu plusowym przy aku. U mnie wciągało około 3A po 20 minutach od zamknięcia. Jak odłączyłem wtyczkę z MMi spadało znacznie, więc wiedziałem, że bierze coś z multimediów
Tutaj muszę podziękować fenomenalnemu bo on wpadł na pomysł z ustawieniami oraz użyczył miernika cęgowego

Sam nie chciałem uwierzyć, że to może pomóc ale u mnie właśnie zadziałało.
tomcio77, Zamykasz autko i zostawiasz tylko tylną klapę otwartą. Zatrzaskujesz zamek w klapie, co by autko się nie mądrzyło, że ów klapę masz zamknąć. Następnie bierzesz multimetr cęgowy i mierzysz pobór na kablu plusowym przy aku. U mnie wciągało około 3A po 20 minutach od zamknięcia. Jak odłączyłem wtyczkę z MMi spadało znacznie, więc wiedziałem, że bierze coś z multimediów

Tutaj muszę podziękować fenomenalnemu bo on wpadł na pomysł z ustawieniami oraz użyczył miernika cęgowego


Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
dzieki crn,sprobuje metody jak dorwe gdzies taki miernik,a tak na marginesie to sprawdzilem ten nr.na klemie okazalo sie ze aku siedzi od nowosci14 05 czyli wnioskuje ze 14tydz.2005roku,wiec moze faktycznie to wina aku a nie lewych poborow? na wklejce na aku mam taki nr.4f0 915 105 d 12v 110ah 520a din 850a en/sae .czyli co musze szukac takiego?
[ Dodano: 2010-11-29, 19:49 ]
czy tylko z taka moca idac do zakodowania?a jaki byc prawidlowy pobor po zamknieciu skoro 3a za duzo?
[ Dodano: 2010-11-29, 19:49 ]
czy tylko z taka moca idac do zakodowania?a jaki byc prawidlowy pobor po zamknieciu skoro 3a za duzo?
witam,wlasnie dzisiaj rano znowu to samo aku10% i modlitwa zeby odpalil.juz ku... nie wiem co robic w tamta srode zmienilem aku na nowy.myslalem ze problem zniknie a tu zonk.nie wiem widocznie cos mi zre prad.nie mam miernika ani kogos kto go ma zeby sprawdzic jaki jest pobor na zamknietym.bylem w audi i powiedzieli ze to moze wina tego ze aku nie ori,ale aku dobieralem po tym nr.ktory byl na wklejce na starym aku,a po drugie to jak oni by go zakodowali jezeli bylby nie odpowiedni.mam termin na srode i beda probowali cos z tym zrobic.zaraz pojde jeszcze sprobuje poustawiac mmi tak jak kolega wyzej radzi zobaczymy.jak macie jeszcze jakies pomysly to dajcie znac.a,teraz wpadlo mi do glowy,ze to moze przez to ze mialem zalany sprzet przez ten chory sprysk.sprzet po osuszeniu zaczal grac,bose wzmak i navi troche szybciej,a tuner dopiero po paru dniach.jak myslicie?moze tam cos robi zware? mmi nie aktualizowalem,nadmieniam bo ktorys z kolegow pisal ze to moze byc przyczyna
a orientujesz sie moze ktore?wiem ze sa opisane ale nie nie wiem ktore konkretnie mam wyjac.
[ Dodano: 2010-12-07, 13:14 ]
witam kupilem dzisiaj ten miernik,tylko nie wiem jak mam go ustawic zeby sprawdzic pobor na zamknietym aucie.wiecie moze jak to ustawic koledzy?dzisiaj znowu aku mial 10%mocy rano.sprawdzilem po przejechaniu okolo 40 km komp pokazuje70% a tym miernikiem jak sprawdzilem to 12,33v
![Obrazek]()
[ Dodano: 2010-12-07, 13:14 ]
witam kupilem dzisiaj ten miernik,tylko nie wiem jak mam go ustawic zeby sprawdzic pobor na zamknietym aucie.wiecie moze jak to ustawic koledzy?dzisiaj znowu aku mial 10%mocy rano.sprawdzilem po przejechaniu okolo 40 km komp pokazuje70% a tym miernikiem jak sprawdzilem to 12,33v
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pomiar prądu.
1. ustawiasz miernik jak na zdj. poniżej
2.odkręć klemę (-) z aku.
3. przewód z czerwoną końcówką podłącz do masy auta a czarną końcówkę do (-) aku.
4. przed podłączeniem wyłącz wszystko w aucie.
Miernik pokaże pobór prądu płynącego w odwodzie.
1. ustawiasz miernik jak na zdj. poniżej
2.odkręć klemę (-) z aku.
3. przewód z czerwoną końcówką podłącz do masy auta a czarną końcówkę do (-) aku.
4. przed podłączeniem wyłącz wszystko w aucie.
Miernik pokaże pobór prądu płynącego w odwodzie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.