Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Jaki akumulator 3.0 tdi allroad

Elektryka
Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 28 lis 2010, 12:21

progressowy pisze:Przypomnijcie na szybkiego jak sie robi restarta mimi, bo zabyłem. :?:
Proszę
Obrazek

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 29 lis 2010, 18:09

witam u mnie tez cos nie tak z aku,nie wiem co to moze byc rano pokazuje 10%.ostatnio mialem przygode z zalanym sprzetem przez spryskiwacz i nie wiem czy to moze cos przez to szarpie w nocy prad?w sobote doladowalem na fula prostownikiem i dwa dni byl spokoj,a dzisiaj znow to samo.wiecie moze panowie jak mozna sprawdzic czy pobiera za duzo pradu na zamknietym aucie.nie mam pojecia czy bylo mmi aktualizowane i czy mam aku od nowosci,nie mam mozliwosci zeby to sprawdzic.moze macie jakies sugestie bo mrozy ida <czapa> i nie chce ktoregos ranka zlapac zonka,ani wywalac 800pln na nowe aku.moze problem tkwi gdzie indziej?pozdro

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 29 lis 2010, 18:25

Rok produkcji akumulatora (ori) jest nabity na klemie.
U mnie np nabite 1004 co by chyba oznaczało 10miesiac lub tydzień 2004roku. I w dodatku 110Ah. A według kodu z wlepy powinienem mieć 80Ah. Nie wiem dlaczego,az tak wielki i to juz w 2004 był wsadzony, ale po co mam wnikac wszystko działa ok.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 29 lis 2010, 19:03

Panowie spróbujcie metody z ustawieniami zielonego MENU MMI. Nawet jak macie wszystko identycznie, to zmiencie jedną z opcji i zapiszcie ustawienia. Głównie właśnie chodzi o to aby MMI zapisalo nowe wartości.
Sam nie chciałem uwierzyć, że to może pomóc ale u mnie właśnie zadziałało.

tomcio77, Zamykasz autko i zostawiasz tylko tylną klapę otwartą. Zatrzaskujesz zamek w klapie, co by autko się nie mądrzyło, że ów klapę masz zamknąć. Następnie bierzesz multimetr cęgowy i mierzysz pobór na kablu plusowym przy aku. U mnie wciągało około 3A po 20 minutach od zamknięcia. Jak odłączyłem wtyczkę z MMi spadało znacznie, więc wiedziałem, że bierze coś z multimediów :)

Tutaj muszę podziękować fenomenalnemu bo on wpadł na pomysł z ustawieniami oraz użyczył miernika cęgowego :) <ok>
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 29 lis 2010, 19:46

dzieki crn,sprobuje metody jak dorwe gdzies taki miernik,a tak na marginesie to sprawdzilem ten nr.na klemie okazalo sie ze aku siedzi od nowosci14 05 czyli wnioskuje ze 14tydz.2005roku,wiec moze faktycznie to wina aku a nie lewych poborow? na wklejce na aku mam taki nr.4f0 915 105 d 12v 110ah 520a din 850a en/sae .czyli co musze szukac takiego?

[ Dodano: 2010-11-29, 19:49 ]
czy tylko z taka moca idac do zakodowania?a jaki byc prawidlowy pobor po zamknieciu skoro 3a za duzo?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 06 gru 2010, 16:20

witam,wlasnie dzisiaj rano znowu to samo aku10% i modlitwa zeby odpalil.juz ku... nie wiem co robic w tamta srode zmienilem aku na nowy.myslalem ze problem zniknie a tu zonk.nie wiem widocznie cos mi zre prad.nie mam miernika ani kogos kto go ma zeby sprawdzic jaki jest pobor na zamknietym.bylem w audi i powiedzieli ze to moze wina tego ze aku nie ori,ale aku dobieralem po tym nr.ktory byl na wklejce na starym aku,a po drugie to jak oni by go zakodowali jezeli bylby nie odpowiedni.mam termin na srode i beda probowali cos z tym zrobic.zaraz pojde jeszcze sprobuje poustawiac mmi tak jak kolega wyzej radzi zobaczymy.jak macie jeszcze jakies pomysly to dajcie znac.a,teraz wpadlo mi do glowy,ze to moze przez to ze mialem zalany sprzet przez ten chory sprysk.sprzet po osuszeniu zaczal grac,bose wzmak i navi troche szybciej,a tuner dopiero po paru dniach.jak myslicie?moze tam cos robi zware? mmi nie aktualizowalem,nadmieniam bo ktorys z kolegow pisal ze to moze byc przyczyna

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 06 gru 2010, 16:51

tomcio77 pisze: moze przez to ze mialem zalany sprzet przez ten chory sprysk.
Odłącz sprzęt i naładuj akumulator,jedna rzecz będzie wyeliminowana.
Miernik kupisz za 20zł

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 06 gru 2010, 16:58

problem w tym ze jestem w nl i nie wiem gdzie tu tego miernika szukac,a sprzet jak odlacze to nie zalaczy mi sie ochrona komponentu?czyli gdzie odlaczyc w kufrze?wzmacniacz,tuner i navi? probowalem tych ustawien mmi i mam tak samo poustawiane jak kolega wyzej radzi.

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 06 gru 2010, 17:13

tomcio77 pisze:jak odlacze to nie zalaczy mi sie ochrona komponentu?
Ochrona chyba(nie jestem pewien na 100%) się załącza po zamontowaniu w innym aucie.
Miernik kupisz w hipermarkecie typu "OBI",Leroy Merlin.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 06 gru 2010, 17:20

no dzieki kolego,ale to gdzie odlaczyc sprzet?wypiac kostki czy wystarczy poszukac bezpiecznikow?

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 06 gru 2010, 17:23

ÂŁatwiej wyjąć bezpieczniki.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 06 gru 2010, 17:36

a orientujesz sie moze ktore?wiem ze sa opisane ale nie nie wiem ktore konkretnie mam wyjac.

[ Dodano: 2010-12-07, 13:14 ]
witam kupilem dzisiaj ten miernik,tylko nie wiem jak mam go ustawic zeby sprawdzic pobor na zamknietym aucie.wiecie moze jak to ustawic koledzy?dzisiaj znowu aku mial 10%mocy rano.sprawdzilem po przejechaniu okolo 40 km komp pokazuje70% a tym miernikiem jak sprawdzilem to 12,33v Obrazek Obrazek

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 19 gru 2010, 15:00

witam,no itak wlasnie mam,czyli w spoczynku 5 rano 12,33 raz mialem12,20 a na odpalonym motorze w tych okolicach co podales,wiec nie wiem o co kaman,moze jakis modul?musze chyba do elektyka sie udac.pzdr

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 21 gru 2010, 23:58

Pomiar prądu.
1. ustawiasz miernik jak na zdj. poniżej
2.odkręć klemę (-) z aku.
3. przewód z czerwoną końcówką podłącz do masy auta a czarną końcówkę do (-) aku.
4. przed podłączeniem wyłącz wszystko w aucie.
Miernik pokaże pobór prądu płynącego w odwodzie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 30 lis 2014, 13:00

Witam.Czy mozna sprawdzic poziom naladowania akumulatora na komputerze MMI a aucie?A jesli tak to jak to zrobic napiszcie.Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja