Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] odma wymieniona a korek od oleju odkręcony podskakuj

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Beata Ruszkowska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 27 kwie 2009, 21:00
Lokalizacja: Wielkopolska

[A6 C5] odma wymieniona a korek od oleju odkręcony podskakuj

Post autor: Beata Ruszkowska » 02 maja 2009, 23:00

Wymieniłam odmę,według waszych zaleceń, znaczy się w niemieckim warsztacie mi to zrobili, auto przestało na 100% kopcić ale nadal korek od wlewu oleju po odkręceniu przy rozgrzanym silniku podskakuje... Odma została zamówiona w salonie audi w Niemczech.Co może być przyczyną dużego cisnienia przy nowiutkiej odmie???Przypominam,że w ubiegłym tygodniu wymienili mi tutaj paski rozrządu,napinacze,pompę wodną bo na liczniku przebiegu przekroczyłam 120 tys. na dodatek auto kopciło,ten kto wymieniał pasek itd stwierdził że wałki rozrządu są do regeneracji :-x po konsultacji z Wami wymieniłam odmę i dzieje się tak jak wyżej opisałam :-x Czy te ciśnienie w rozrządzie jest normalne czy faktycznie wałki byłyby tak masakrycznie zajechane (auto ma 130 tys km przejechane) ????Ja umieram z niepokoju, boję się drogi powrotnej do Polski a mam do przejechania 800 km...Bardzo proszę doświadczonych kolegów o parę słów na ten temat :-) Pozdrawiam wszystkich
Beata

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 03 maja 2009, 01:14

Beata Ruszkowska, raczej nikt nie postawi diagnozy a tym bardziej nie naprawi auta przez internet :-/
Powiedz sama, czy wierzyłabyś lekarzowi, który stawiałby diagnozy przez telefon, nie widząc pacjenta ?
Za duzo już widziałem aby próbowac wydawac takie opinie.

Czy poza tym, że ten korek podskakuje dzieje się coś złego ?

Jeżeli nie to po wymianie odmy i rozrzadu i tak jest lepiej niż przed więc ja bym jechał.

Swoją drogą jeśli odkryli wałki do wymiany to bez sensu wymieniali napęd rozrządu :!:
Przy wymianie wałkow zapłacisz jeszcze raz za rozbieranie tego samego, poza tym paski wypadałoby wymienić ponownie :-?

Poza tym niezbyt wierzę w przebieg 130 kkm w 10 letnim "krążowniku autostradowym" :roll:
Moje wałki były zużyte w stopniu nie masakrycznym tylko normalnym dla tych silników ale przy przebiegu ponad 200 kkm.
Części samochodowe online - Motostacja pl

Beata Ruszkowska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 27 kwie 2009, 21:00
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Beata Ruszkowska » 03 maja 2009, 22:20

Piotrze zrozumiałam wszystko dokładnie :-) i zrobię tak jak piszesz, jak mi się uda to już jutro pojadę do ASO .A potem oczywiscie napiszę co stwierdzili znów niemieccy fachowcy :-P Pozdrawiam i dziękuję :mrgreen:
Beata

Beata Ruszkowska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 27 kwie 2009, 21:00
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Beata Ruszkowska » 18 maja 2009, 23:47

Witam.Wracam po 3 tyg ponieważ miałam problemy z internetem. Chciałabym przede wszystkim zawiadomić pana Piotra,że zgodnie z jego zaleceniami odstawiłam autko do ASO tu w Niemczech.Zapłaciłam 600 euro ale autko chodzi jak nowe! Napiszę w języku niemieckim co zrobili:Schlauch,blende,oelfilhalt.Samochód przestał kopcić,ciśnienia w skrzyni korbowej nie ma, korek nie podskakuje :-) Po za tym usłyszałam świetną wiadomość, że wałki rozrządu są w idealnym stanie i wyrok z poprzedn :lol: iego warsztatu niemieckiego został wyśmiany.Pozdrawiam wszystkich klubowiczów! :lol:
Beata

krzys124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 08 kwie 2009, 09:51
Lokalizacja: zabrze

Post autor: krzys124 » 19 maja 2009, 17:49

dlaczego powinna byc wymieniana ?
teraz mercedes w-210 2.7 CDI
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .

Stan.n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 lis 2010, 00:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Stan.n » 25 lis 2010, 01:28

Witaj Piotruś! Mam problem ze swoim Audi 2.5 TDI 163km, 2002r. Problem polega na kopceniu z rury wydechowej niebieskim,może niebiesko-szarym dymem i po zapachu,można określić,że to zapach oleju napędowego. Kupiłem to w takim stanie. Po odkręceniu pokrywy zaworów,okazało się,że 6 szt dźwigienek spadło z popychaczy i że są wałki wytarte. Wałki wymienione i nadal kopci. Odma sprawdzona,jest dobra i nadal kopci. Sterownik pompy paliwa zregenerowany i nadal kopci. Jaka to może być zagadka? Będę wdzięczny i to bardzo,za podpowiedź. Silnik odpala bardzo ładnie,ale kopci. Obecnie nie ma mnie w kraju i chciałbym sam sobie z tym tematem poradzić. Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Kopci na niebiesko na zimnym silniku i na ciepłym tak samo,a może i nawet więcej na ciepłym.
Z góry dziękuję za podpowiedź!
Pozdrawiam!
Stan

Stan.n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 lis 2010, 00:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Stan.n » 27 lis 2010, 11:28

Witam i dziękuję za odpowiedź!
Turbina sprawdzona,jest dobra.
Rozrząd jest ustawiony na blokadach.
Kompresja nie sprawdzana,ale on pali od tyknięcia,to raczej jest dobra.
Stawiał bym właśnie na wtryskiwacze. Mam w związku z tym pytanie. Czy to jest wina wtryskiwacza sterującego i wymienić tylko jego,czy wymienić wszystkie?

Pozdrawiam Stanisław
Stan

Stan.n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 lis 2010, 00:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Stan.n » 01 gru 2010, 14:12

Witam!
Dziękuję za kolejną podpowiedź. Jak się uporam z tym problemem,to napiszę co było.
Pozdrawiam!
Stan
Stan

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja