[A6 C5] odma wymieniona a korek od oleju odkręcony podskakuj
-
Beata Ruszkowska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 21:00
- Lokalizacja: Wielkopolska
[A6 C5] odma wymieniona a korek od oleju odkręcony podskakuj
Wymieniłam odmę,według waszych zaleceń, znaczy się w niemieckim warsztacie mi to zrobili, auto przestało na 100% kopcić ale nadal korek od wlewu oleju po odkręceniu przy rozgrzanym silniku podskakuje... Odma została zamówiona w salonie audi w Niemczech.Co może być przyczyną dużego cisnienia przy nowiutkiej odmie???Przypominam,że w ubiegłym tygodniu wymienili mi tutaj paski rozrządu,napinacze,pompę wodną bo na liczniku przebiegu przekroczyłam 120 tys. na dodatek auto kopciło,ten kto wymieniał pasek itd stwierdził że wałki rozrządu są do regeneracji :-x po konsultacji z Wami wymieniłam odmę i dzieje się tak jak wyżej opisałam :-x Czy te ciśnienie w rozrządzie jest normalne czy faktycznie wałki byłyby tak masakrycznie zajechane (auto ma 130 tys km przejechane)
??Ja umieram z niepokoju, boję się drogi powrotnej do Polski a mam do przejechania 800 km...Bardzo proszę doświadczonych kolegów o parę słów na ten temat
Pozdrawiam wszystkich
Beata
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Beata Ruszkowska, raczej nikt nie postawi diagnozy a tym bardziej nie naprawi auta przez internet
Powiedz sama, czy wierzyłabyś lekarzowi, który stawiałby diagnozy przez telefon, nie widząc pacjenta ?
Za duzo już widziałem aby próbowac wydawac takie opinie.
Czy poza tym, że ten korek podskakuje dzieje się coś złego ?
Jeżeli nie to po wymianie odmy i rozrzadu i tak jest lepiej niż przed więc ja bym jechał.
Swoją drogą jeśli odkryli wałki do wymiany to bez sensu wymieniali napęd rozrządu :!:
Przy wymianie wałkow zapłacisz jeszcze raz za rozbieranie tego samego, poza tym paski wypadałoby wymienić ponownie :-?
Poza tym niezbyt wierzę w przebieg 130 kkm w 10 letnim "krążowniku autostradowym" :roll:
Moje wałki były zużyte w stopniu nie masakrycznym tylko normalnym dla tych silników ale przy przebiegu ponad 200 kkm.
Powiedz sama, czy wierzyłabyś lekarzowi, który stawiałby diagnozy przez telefon, nie widząc pacjenta ?
Za duzo już widziałem aby próbowac wydawac takie opinie.
Czy poza tym, że ten korek podskakuje dzieje się coś złego ?
Jeżeli nie to po wymianie odmy i rozrzadu i tak jest lepiej niż przed więc ja bym jechał.
Swoją drogą jeśli odkryli wałki do wymiany to bez sensu wymieniali napęd rozrządu :!:
Przy wymianie wałkow zapłacisz jeszcze raz za rozbieranie tego samego, poza tym paski wypadałoby wymienić ponownie :-?
Poza tym niezbyt wierzę w przebieg 130 kkm w 10 letnim "krążowniku autostradowym" :roll:
Moje wałki były zużyte w stopniu nie masakrycznym tylko normalnym dla tych silników ale przy przebiegu ponad 200 kkm.
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
Beata Ruszkowska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 21:00
- Lokalizacja: Wielkopolska
-
Beata Ruszkowska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 21:00
- Lokalizacja: Wielkopolska
Witam.Wracam po 3 tyg ponieważ miałam problemy z internetem. Chciałabym przede wszystkim zawiadomić pana Piotra,że zgodnie z jego zaleceniami odstawiłam autko do ASO tu w Niemczech.Zapłaciłam 600 euro ale autko chodzi jak nowe! Napiszę w języku niemieckim co zrobili:Schlauch,blende,oelfilhalt.Samochód przestał kopcić,ciśnienia w skrzyni korbowej nie ma, korek nie podskakuje
Po za tym usłyszałam świetną wiadomość, że wałki rozrządu są w idealnym stanie i wyrok z poprzedn :lol: iego warsztatu niemieckiego został wyśmiany.Pozdrawiam wszystkich klubowiczów! :lol:
Beata
Witaj Piotruś! Mam problem ze swoim Audi 2.5 TDI 163km, 2002r. Problem polega na kopceniu z rury wydechowej niebieskim,może niebiesko-szarym dymem i po zapachu,można określić,że to zapach oleju napędowego. Kupiłem to w takim stanie. Po odkręceniu pokrywy zaworów,okazało się,że 6 szt dźwigienek spadło z popychaczy i że są wałki wytarte. Wałki wymienione i nadal kopci. Odma sprawdzona,jest dobra i nadal kopci. Sterownik pompy paliwa zregenerowany i nadal kopci. Jaka to może być zagadka? Będę wdzięczny i to bardzo,za podpowiedź. Silnik odpala bardzo ładnie,ale kopci. Obecnie nie ma mnie w kraju i chciałbym sam sobie z tym tematem poradzić. Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Kopci na niebiesko na zimnym silniku i na ciepłym tak samo,a może i nawet więcej na ciepłym.
Z góry dziękuję za podpowiedź!
Pozdrawiam!
Z góry dziękuję za podpowiedź!
Pozdrawiam!
Stan
Witam i dziękuję za odpowiedź!
Turbina sprawdzona,jest dobra.
Rozrząd jest ustawiony na blokadach.
Kompresja nie sprawdzana,ale on pali od tyknięcia,to raczej jest dobra.
Stawiał bym właśnie na wtryskiwacze. Mam w związku z tym pytanie. Czy to jest wina wtryskiwacza sterującego i wymienić tylko jego,czy wymienić wszystkie?
Pozdrawiam Stanisław
Turbina sprawdzona,jest dobra.
Rozrząd jest ustawiony na blokadach.
Kompresja nie sprawdzana,ale on pali od tyknięcia,to raczej jest dobra.
Stawiał bym właśnie na wtryskiwacze. Mam w związku z tym pytanie. Czy to jest wina wtryskiwacza sterującego i wymienić tylko jego,czy wymienić wszystkie?
Pozdrawiam Stanisław
Stan









