Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,5TDI 180KM] inwestowac czy nie??

Silniki wysokoprężne
Rysiek91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:22
Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie

Post autor: Rysiek91 » 30 lis 2010, 22:42

A wiec tak... wałki są delikatnie ruszone... powiedzieli mi ze jeszcze 30-40tys km na tych wałkach przelatam czyli jakies rok czasu moze troche mniej. Powiedzieli że wałki są jeszcze oryginały albo były robione gdzies w serwisie audi bo 244tys km mowią ze sporo jak na wałki w 2,5tdi. Hydraulika wydaje sie wporządku ale za duzo sie nie mogli dopatrzec bo nie rozbierali dalej tylko lewy dekiel. Ponoc lewa i prawa strona tak samo sie wyciera. To tego narazie nie ruszam. Pojawił sie drugi problem znaczy byl juz wczesniej ale tego dnia co prowadzilem go do warsztatu nasilił sie i to mocno. Mianowicie autem podczas rozpedzania telepało ale tak delikatnie, potrafil lekko przerwac przy obr 2100-2200. Sekundowe spadek mocy i dalej but. Teraz telepie praktycznie przy kazdych obrotach i to tak mocno na kazdym biegu. Możliwoscie od groma. Problem nasilał sie nasilał aż ciezko jechac. Moze jakas półoska, przegub? Zima troche sie poszalało a cos sie moze wczesniej rozsypywało... Moze pompa moze skrzynia. Jutro bd wiedział cos wiecej ;-)

Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 30 lis 2010, 22:59

Czyli nie jest tak zle, robic pompe i jezdzic :)

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 30 lis 2010, 23:42

Rysiek91 pisze:Powiedzieli że wałki są jeszcze oryginały albo były robione gdzies w serwisie audi bo 244tys km mowią ze sporo jak na wałki w 2,5tdi
Ja pie.... nie moge klnąć na tym forum ale powiedz mi co za tępak, powtóze tępak tak powiedział ?
W żadnym audiku 2.5 wałki przy tym przebiegu nei polecą, jak będzie zalany dobrym olejem.
Ludzie gdzie wy żyjecie??????
Ogólnie to wasza wina, no dobra nasza wina Polskiego narodu, kupujemy używki od europejczyków, wlewamy mineralne siki i się dziwimy potem, już nei mówiąc o kręconym przebiegu.
Ja proponuje założycielowi tego tematu aby na czas remontu nie zaglądał na forum, a zapewne naprawi taniej niż po poradach forumowiczów.
A jak kupi silnik to będzie bardzo zadowolony.
Nie chce obrażać nikogo na forum, bo na każdym forum są tak samo (cenne porady)
Istnieją części używane, wałki i te sprawy nie jeden silnik złożyłęm, nie swoimi rękami bo tylko części kupowałem, ale zawsze jest jakieś wyjście, Pada góra kupujesz samą góre, pada dół kupujesz sam dół.
Tak jak już napisałem do autora tematu, nie zaglądaj na forum, pojeździj po znajomych dobrych mechanikach i zobaczysz że za 4 do 5 klocków będziesz miał drugą młodość w aucie.
Zauważcie że na forum większość doradzaczy to są ludzie bez żadnej wiedzy mechanicznej, tylko to co pod słyszą to podają dalej. Po co siać ferment.
Mógł bym przytoczyć kilka takich tematów z forum ale po co, zlinczujecie mnie chociaż by za to że trzeba wgrywać nowy soft do silnika, do skrzyni. kto wam takich bzdur nagadał, ktoś wam trojanów nawrzucał do silnika? To jeden z wielu takich przykładów, ale nie będe marudził, bo jest też bardzo dużo przydatnej wiedzy na forum.
Ale przestańmy siać ferment, chcemy być oszukiwani i to nam się udaje.

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 01 gru 2010, 09:37

zgadzam się w 80% ale musisz pamiętać że każdy ma swoje zdanie nawet jeżeli czasami nie ma racji, po drugie czasem ktoś może wprawadzać w bład nie umyślnie.A że trzeba z rezerwą brać opinie z forum to kazdy chyba wie!

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 01 gru 2010, 11:31

kolego ja tydzień temu wymienialem wałki, dzwigienki, popychacze - wszystko ruville z hurtowni, pestki z aso - całkowity koszt 3 250zł więc tragedii nie ma

[ Dodano: 2010-12-01, 11:33 ]
a moja opinia jest taka że wolę naprawić to co mam, bo wiem co jest do naprawy niż kupować w ciemno kolejną skarbonkę <ok>

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 01 gru 2010, 20:51

witam ja powiem wam tak pisałem juz to wczsnieji zgodze sie biernikirm ale kupujecie audi a6 ok tylko ze pierwse nalezy zapoznac sie z tym modelem z silnikiem co ludzie piszą czy auta z takim silnnikiem sie psuja sprawdzic auto kazdy moze dobry mechanik moze powiedzic duzo na dane auto czy to audi czy inna marka gdy juz mamy ta wiedze bierzemy kogos kto sie naprade zna i jedziemy po auto a jak my jedziemy sami nic o aucie nie wiemy tyle ze ładnie wyglada to sie nie ma co dziwic sprzedajacy wcisnie jeszcze kitu auto nie dziło pare lat i jest jak :evil: salonu no to wiadomo lezymy sory ze sie rozwinołem ale miałem pare sztu audi 2.5 tdi i nie maiłem problemów były ale naprawde biezace naprawy serwis drobnostki takze najpierw dobrze sie zapoznajmy z utem przed kupnem :->

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 04 gru 2010, 08:53

ja bym na twoim miejscu powymieniał na ruvila lub regeneracja wałków (wiadomo gdzie) reszta z allegro+ robocizna.Jeżeli kupisz drugi silnik to też nie wiadomo co w nim będzie może za 10 czy 20 tyś. będzie to samo a tak będziesz wiedział co masz!
Nie ma co robić fuszerki może lepiej wydać teraz troche wiecej żeby się w przyszłości zwróciło o żebyś spokojnie spał:)

Rysiek91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:22
Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie

Post autor: Rysiek91 » 04 gru 2010, 20:22

Wedlug logów na 1 i 14 kanale pompa wydaje sie byc sprawna wiec czemu ustawiajac kąt wtrysku tak jak byc powinno auto pali po 15sek krecenia. Dowiedziałem sie ze przyczyna moze byc przestawiony rozrzad. Moze tak byc?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja