Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8V6 193km] Stag czy to dobry pomysł?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Domel88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 03 kwie 2010, 10:13
Lokalizacja: Nałęczów

Post autor: Domel88 » 24 lis 2010, 18:35

Valteki w ogóle odrzuć. Jak chcesz mieć pewność że auto pojedzie to bierz np. hd544 albo Hana2000.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 25 lis 2010, 14:11

a dlaczego ? fakt valteki sa toporne i wolne ale dlatego je lubie - pozatym przy poprawnym serwisowaniu instalacji co 8000 km nie powinno byc zadnych problemow. Kazdy pisze zeby nie brac valtekow a np magic jety ale czy ktos zwraca uwage ze inne wtryski pomimo ze sa drozsze (oczywiscie szybsze i cichsze ) to sa bardziej czulsze na zabrudzenia ?
Ja mam stag 300 (zwykly) + valtek czrwony + kme gold (listwy i reduktor nowe - stare listwy juz padly, regenerowac sie nie oplaca a reduktor byl ciut za maly bo mialem silver wczesniej) i powiem ci kolego ze nie mam najmiejszych problemow z instalka. Nie musze co tydzien siedziec u gazownika i cos tam grzebac w programie - nie ukrywam ze gazownik jest drogi ale przynajmiej potrafi niejedno auto wyratowac tak jak moje zreszta :)

oczywiscie jest to tylko moje zdanie i nie kazdy musi se z nim zgadzac :)

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 26 lis 2010, 09:48

Cześć, mam czerwone Valteki, polski reduktor Niko i (jak sie wczoraj okazało) kompa Lecho SEQUENT. Wielu z Was chwyci się za głowę, ale powiem, że zrobione na tym jest już 40 000 km i nie było większych problemów - drobne regulacje, niunia jest dynamiczna i ciągnie pięknie, 230km/h w 4 osoby to dla niej żaden problem. Spalanie średnio 13l LPG / 100km. Co prawda reduktor poszedł teraz do czyszczenia, ale to wina naszego zasyfionego gazu. Montował ją poprzedni wlaściciel.

Awatar użytkownika
exkita
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 09 lis 2010, 22:16
Lokalizacja: WLKP

Post autor: exkita » 30 lis 2010, 13:15

Witam.
Nie tworzac nowego tematu podpinam sie tutaj. Otoz duzo czytam o instalacjach itd itp... i mniej wiecej wiem jakie co wybrac dzieki wyjadaczom w tym temacie na a6klub...
Jednak chce sie z Wami podzielic informacja jaka dostalem od pobliskiego zakladu instalacji lpg...

Otoz:
"{Witam,
Koszt instalacji sekwencyjnej 2990 zł ze zbiornikiem zamiast koła zapasowego
i pełnym wskazaniem gazu. 2 lata gwarancji. Instalacji ESGI na
wtryskiwaczach Valtec lub Reg i reduktorze Stefanelli"

Panowie co mi powiecie o tym? :)
Taki maly OT dla posmiania sie bardziej niz na konstruktywna rozmowe o instalacjach :D

Pozdrawiam

slawq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
Imię: Sławek
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: slawq » 11 lut 2011, 20:02

no ja też czytam o instalacji bo jade oglądac upatrzone 2.8 Q, ale w innych tematach jak czytam o normalnym spalaniu w miescie 18 litrow to sie zastanawiam czy nie szukac coś w 2.4 - albo ludzie mają walnięte czujniki temperatury lub inne co powoduje takie spalanie przy normalnej jezdzie bez wysokiego kręcenia.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 11 lut 2011, 20:07

slawq, między 2,4 a 2,8 nie ma prawie żadnej różnicy. Mi pali około 13-14 w mieście. 11 na trasie. :)

slawq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
Imię: Sławek
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: slawq » 11 lut 2011, 20:12

-=Rafal=- pisze:slawq, między 2,4 a 2,8 nie ma prawie żadnej różnicy. Mi pali około 13-14 w mieście. 11 na trasie. :)
To dla mnie jak najbardziej do zaakceptowania przy obecnym Mondeo 2.0 13 LPG w lecie bez klimy na 205/40/R16

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 11 lut 2011, 20:14

No to nie wiem jak Wy jeździcie :) Ja przy super wyregulowanej mieszance mam no może te 14 minimum niech będzie. Ale nie po 18 :D

diabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 kwie 2011, 23:13
Lokalizacja: Słubice

Jaką instalację proponujecie do a6 c4 2.8 quattro 193 km?

Post autor: diabeł » 01 kwie 2011, 23:31

Domel88 pisze:Valteki w ogóle odrzuć. Jak chcesz mieć pewność że auto pojedzie to bierz np. hd544 albo Hana2000.
Witam wszystkich klubowiczów.Jakiś czas temu przytargałem z Niemiec audi a6 2.8 quattro w automacie limuzyna.Auto miało tylko jednego właściciela starszego pana który nakręcił 153 tys km.Dziadek tak sie przywiązał do auta że po sprzedaniu zrobił sobie zdjęcia na pamiatkę.Teraz szukam do tego auta instalacji gazowej.Czy ktos może mi coś polecić sprawdzonego?Pozdrawiam.

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2010, 17:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrocek66 » 02 kwie 2011, 10:08

Elektronika - STAG 300 PLUS , wtryskiwacze HANA , reduktor - może być Skorpion GT z osobnym elektrozaworem gazu , wielozawór Tomasetto Ekstra , CU minimum D8mm lub FARO 13 mm , kumaty monter i będzie bez problemu .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 02 kwie 2011, 11:19

Kme gold albo Zavoli S.
Wielozawor spokojnie wystarczy plus, na plusie mozna zrobic 4.2 V8 tym bardziej 2.8

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja