[A6 C5] Zwykłe na ksenony, kaseta na nawigacje i kilka pytań
[A6 C5] Zwykłe na ksenony, kaseta na nawigacje i kilka pytań
Posiadam Audi A6 2,5TDI quattro 07.1999 roku. Jednak mam kilka pytań:
1. Obecnie mam orginalne soczewki, które są tak brudne że w nocy już nic nie widać, zastanawiam się nad zmianą lamp na kenony. Zaznaczę na początku że kupił bym prawdopodobnie nowe lampy Depo przystosowane do ksenonów. Jednak tutaj zaczynają się schody dla mnie.
1A. Czy przetwornice się zużywają Bo jeżeli nie to kupie oryginalną używaną.
1B. Później spryskiwacze lamp, co tutaj będzie potrzeba do przerobienia, napewno spryskiwacze, pompka.
1C. Czy zderzak również różni się od tego co ma spryskiwacze od tego który go nie ma Czy wystarczy wyciąć odpowiednio otwory
1D. Chciałbym też założyć poziomowanie świateł, co tutaj będzie potrzebne.
Do powyżego pytania czy w przypadku tych modyfikacji należało by ciągnąć dodatkowe przewody czy one są tylko niewykorzystane jak np w Renault.
2. Posiadam radio na kasętę (concert) i czy jest możliwość podłączenia radia z nawigacją, czy jest inny tunel środkowy, bo trochę inaczej to się wszystko mieści. Jak to dokładnie z tym jest.
2A. Kiedyś chciałem założyć radio CD (chyba concert II) jedank nie działało odpowiednio i zostawiłem kasetę, podobno nie miałem szyny CAN czy coś takiego. Czy jest przy nawigacji wymagana jest taka szyny i czy możliwe jest jej dodanie.
3. W jaki interfejs diagnostyczny warto jest zainwestować, tak aby nie było z nim problemów. Nie musi być po polsku chodzi mi o funkcjonalność. Najbardziej zależy mi aby współpracował z moim autem później z pozostałymi oraz nowszymi.
1. Obecnie mam orginalne soczewki, które są tak brudne że w nocy już nic nie widać, zastanawiam się nad zmianą lamp na kenony. Zaznaczę na początku że kupił bym prawdopodobnie nowe lampy Depo przystosowane do ksenonów. Jednak tutaj zaczynają się schody dla mnie.
1A. Czy przetwornice się zużywają Bo jeżeli nie to kupie oryginalną używaną.
1B. Później spryskiwacze lamp, co tutaj będzie potrzeba do przerobienia, napewno spryskiwacze, pompka.
1C. Czy zderzak również różni się od tego co ma spryskiwacze od tego który go nie ma Czy wystarczy wyciąć odpowiednio otwory
1D. Chciałbym też założyć poziomowanie świateł, co tutaj będzie potrzebne.
Do powyżego pytania czy w przypadku tych modyfikacji należało by ciągnąć dodatkowe przewody czy one są tylko niewykorzystane jak np w Renault.
2. Posiadam radio na kasętę (concert) i czy jest możliwość podłączenia radia z nawigacją, czy jest inny tunel środkowy, bo trochę inaczej to się wszystko mieści. Jak to dokładnie z tym jest.
2A. Kiedyś chciałem założyć radio CD (chyba concert II) jedank nie działało odpowiednio i zostawiłem kasetę, podobno nie miałem szyny CAN czy coś takiego. Czy jest przy nawigacji wymagana jest taka szyny i czy możliwe jest jej dodanie.
3. W jaki interfejs diagnostyczny warto jest zainwestować, tak aby nie było z nim problemów. Nie musi być po polsku chodzi mi o funkcjonalność. Najbardziej zależy mi aby współpracował z moim autem później z pozostałymi oraz nowszymi.
co do Lamp soczewka sie wypala a lampy zolkniejea od Xenonow :D wiec radze ci kupic zwykle lampy no za podrobki musisz dac okolo 500zł komplet do tego + Xenony z jakies 200zł dobrej jakosci nie produkcji Poland koszt wszystkiego okolo 800zł zapraszam zaloze ci lampy i Xenony Bochnia pzdr sam zmienialem w Avancie oryginalne xenony spalily klosz poniewaz nie funkcjonowaly spryskiwacze jeden silownik byl zepsuty teraz jest wszystko ok :D
AdiS6
Za bardzo nie rozumiem twojej odpowiedzi, ponieważ piszesz na początku że soczewka się wypala, a przy xenonach żółknieją. Więc co polecasz Xenony czy zwykłe żarówki Bo już zgłupiałem bo jeżeli piszesz żeby włożyć HID to ja tak nie chce wole mieć cały komplet z poziomowaniem i spryskiwaczem z odpowiednim kątem świecenia.
Za bardzo nie rozumiem twojej odpowiedzi, ponieważ piszesz na początku że soczewka się wypala, a przy xenonach żółknieją. Więc co polecasz Xenony czy zwykłe żarówki Bo już zgłupiałem bo jeżeli piszesz żeby włożyć HID to ja tak nie chce wole mieć cały komplet z poziomowaniem i spryskiwaczem z odpowiednim kątem świecenia.
adamze27
szukając info znalazłem fajną stronę
http://www.kufatec.de/shop/index.php/la ... ---4B.html
Są tam już gotowe zestawy jak, dla przykładu
- kompletne poziomowanie (czujniki, sterownik, przewody) - 260 €
- parktronic plus - 430 €
- interfejst can-bus 100 €
Nie ma nic o spryskiwaczach
Mam pytanie czy jest różnica w spryskiwaczach pomiędzy C5 98-01 oraz 01-04 Bo nigdzie tej informacji nie mogę znaleźć. Oraz moje pytanie czy każdę wzocnienie zderzaka ma już otwór na spryskiwacz.
Mam ochotę wymienić zderzak od modelu S6 lub RS6 jednak moje pytanie czy wychodziły takie wersje że będą pasowały do mojego autka czyli 98-01
szukając info znalazłem fajną stronę
http://www.kufatec.de/shop/index.php/la ... ---4B.html
Są tam już gotowe zestawy jak, dla przykładu
- kompletne poziomowanie (czujniki, sterownik, przewody) - 260 €
- parktronic plus - 430 €
- interfejst can-bus 100 €
Nie ma nic o spryskiwaczach
Mam pytanie czy jest różnica w spryskiwaczach pomiędzy C5 98-01 oraz 01-04 Bo nigdzie tej informacji nie mogę znaleźć. Oraz moje pytanie czy każdę wzocnienie zderzaka ma już otwór na spryskiwacz.
Mam ochotę wymienić zderzak od modelu S6 lub RS6 jednak moje pytanie czy wychodziły takie wersje że będą pasowały do mojego autka czyli 98-01
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Re: [A6 C5] Zwykłe na ksenony, kaseta na nawigacje i kilka p
Skoro i tak chcesz wyrzucić te światła, to może najpierw spróbuj je po prostu wyczyścić i dać nowe żarówki. Jeśli szkoda Ci czasu na rozklejanie to możesz spróbować tak jak ja robiłem to w Toyocie (tylko wtedy ryzykujesz, że poodlepia się srebrne wykończenie wewnątrz lampy)lgorek pisze:Obecnie mam orginalne soczewki, które są tak brudne że w nocy już nic nie widać, zastanawiam się nad zmianą lamp na kenony.
Ja też byłem na etapie szukania ksenonów, a po takim nawet niechlujnym czyszczeniu okazało się, że auto ma rewelacyjne światła. Zamierzam jeszcze przepolerować klosze, ale i bez tego świeci bardzo dobrze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
mwx, fajny opis
W sumie sposób też dobry jak nie chce się rozklejać lampy
W sumie sposób też dobry jak nie chce się rozklejać lampy
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
lgorek, co do radia to jak masz duże 2din to nie ma problemu ze zmianą na navi plus,nie potrzeba żadnych przejściówek,samo kodowanie vagiem i tylko jeden kabelek 2cm we wtyczce zasilającej.Co do świateł to pewnie masz jeszcze małą soczewkę,ale jak masz kupić jakiś szit to lepiej wyczyść te lampy,spoleruj szkło,zwykłą polerką do lakieru,zamontuj HID z allegro i zobaczysz jak to świeci,nic nie oślepia innych,są eleganckie kąty załamania światła,warto zamontować spryski koszt zestawu 200zł,prawie nie do odróżnienia z oryginałem,produkcji VW na allegro,zbiornik jeśli jest 4,7 litra to wsadzasz pompkę na którą jest miejsce i git,tniesz otwory tylko w plastyku pod spryski,w belce są Poziomowanie fajna sprawa ale jakie koszty tego wszystkiego.Nie wszystkie auta z ksenonem mają samo poziomowanie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga