vonito pisze:Pama sam nie wiem...
Czemu więc niektórzy kupują ATE i mówią ,że jest lipa ?
a Ci którzy mają założone w serwisie nie podnoszą tematu, że przy 200 coś jest nie tak ?
Felgi dla salonu są specjalnie hartowane i mają potem wydłubany znaczek, albo przedtem...
Zresztą nie twierdzę, że jest tak na pewno, ale głowy nie dam sobie uciąć
:-?
Ps.
Nie chodzi o skład.
ja mam ATE zalozone i ORI tarcze..
za rok, jak bede musial wymieniac.. to na pewno wroce do tematu.. bo i tarzce wtedy tez zaloze nowa: i tez wzsytsko ATE
i czesto jezdze w 4 osoby i hamowanie ze 180kmh nie jest niczym szczegolnym.. auto bardzo ladnie sie zachowuje.. nie drzy nic etc.. wiadomo.. po kilku hamowaniach tarcza robi sie na tyle goraca, ze traci wlasciwosci.. ale wtedy pojawia sie tylko sens zalozenia ceramicznych.. kiedy tarcza jest nonstop goraca... a nie sadze, ze Ci, ktorzy maja ceramiczne zalozone.. maja nonstop hamowanie ze 180kmh i czerwnona tarcze.. bo nawet nie wykorzystuja w warunkach normalnego ruchu wszystkich zalet tarcz i klockow ceramicznych :mrgreen:
wg mojej wiedzy i doswiadczenia wynikajacego z zawodu.. mowie Wam, te rzezcy roznia sie .. EMBLEMATEM tylko
