Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 AFB] stukanie wtryskiwaczy?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 26 paź 2010, 10:21

suchar306 pisze:Możesz bardziej sprecyzować swoją wypowiedz tzw że są do d..y?
w środe jestem umuwiony u mechanika i będzie jesne. Pozdrawiam :)
Jeżeli wałki będziesz miał "wystrugane" to oddaj sprzedawcy i bierz kasę ,jeżeli zostały ci stare wałki gdzieś w piwnicy to je wyślij do ÂŚwiątka on ci je zregeneruje ,ew kup u niego nowe bo też ma ,towar ma sprawdzony.... dźwigienki i popychacze INA są ok ,pestki kup sobie w serwisie ,ew cały komplet bierz od świątka i zakładaj ,po takim zabiegu powinieneś zapomnieć o problemie wałków w twoim aucie ;-) no i wiadomo że odma do wymiany :!:

ps na tych wałkach z allegro dużo osób pojechało i każdy co siedzi w temacie kupuje w serwisie audi lub bierze od świątka

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 26 paź 2010, 11:26

krzycho0110 pisze:ps na tych wałkach z allegro dużo osób pojechało i każdy co siedzi w temacie kupuje w serwisie audi lub bierze od świątka
ÂŚwięta racja.
Ja na tym allegrowym szajsie pojeżdziłem 3 tyś km-po czym byłem zmuszony odszukać w piwnicy oryginały,które oddałem następnie do regeneracji u Swiątka.Od tego czasu zero problemów z wałkami.

suchar306
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 cze 2010, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: suchar306 » 26 paź 2010, 15:06

falco pisze:
krzycho0110 pisze:ps na tych wałkach z allegro dużo osób pojechało i każdy co siedzi w temacie kupuje w serwisie audi lub bierze od świątka
ÂŚwięta racja.
Ja na tym allegrowym szajsie pojeżdziłem 3 tyś km-po czym byłem zmuszony odszukać w piwnicy oryginały,które oddałem następnie do regeneracji u Swiątka.Od tego czasu zero problemów z wałkami.
Ten sam zestaw kolego miałeś kupiony?
Odme wymieniłem, jutro będe miał ściagana góre i bedzie mechanik widział wałki.
A jak myślicie jak okaże sie że wałki są wytarte z reklamacja pewnie będzie problem a ze zwrotem kasy to już pewnie niemożliwe znając życie :) pozdrawiam :)

[ Dodano: 2010-10-27, 16:26 ]
dzisaj auto stało cały dzień u mechanika i poprostu niewie co to jest wykluczył wałki szklanki wtryski ręce opadają, mówi że może wymieniać wszysko po koleji aż trafi ale wtedy się niewypłace.Dodam że mechanik pracował kupe lat w serwisie VW i otworzył własny warsztat pogwarancyjny VW audi

Anaruko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 12 sie 2008, 10:43
Lokalizacja: Sosnowiec

mam podobny problem

Post autor: Anaruko » 27 paź 2010, 23:38

mam podobny problem tyle ze u mnie trykanie jest przy ruszaniu przechodzac przez okolo 1000obrotow .mechanik wykluczyl wtryski ,panewki,przeguby. nie wiadomo co to
w życiu liczy sie przygoda....

kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kkominek » 28 paź 2010, 09:21

taka widac uroda tych germańców.
U mnie stukało, a ponieważ miałem kiepską korekcje na 6 cyl to zamieniałem wtryski wtryski miejscam. Korekcja się poprawiła (!?) i przestało stukać (!?). Teraz zmieniałem jeden wtrysk na "nowy" (uzywany oczywiście) i znowu przełozyłem wtryski ale inaczej niz pierwszym razem i znowu cos popukuje - ciszej ale stuka.
Teraz juz to olewam.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

suchar306
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 cze 2010, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Re: mam podobny problem

Post autor: suchar306 » 28 paź 2010, 14:53

Anaruko pisze:mam podobny problem tyle ze u mnie trykanie jest przy ruszaniu przechodzac przez okolo 1000obrotow .mechanik wykluczyl wtryski ,panewki,przeguby. nie wiadomo co to
Mechanicy też mówili że mam to oleać bo to są naprawde minimalne stuki trzeba sie mocno wysilić żeby to usłyszeć.Co do stuków przy ruszaniu to w automatach jest jakiś łącznik czy coś ,mechanik mi mówił i on powoduje stuki przy ruszaniu ale dokładnie niepamiętam jak to sie nazywa

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 29 paź 2010, 14:52

Suchar a czy mechanik sprawdzał wtryski?. Tzn. na jakiej podstawie stwierdził, że są ok?.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

suchar306
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 cze 2010, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: suchar306 » 29 paź 2010, 16:10

Niesprawdzał tylko powiedział że wtrysk innaczej stuka. Narazie dałem se spokuj te stuki są minimalne, może zabrzmi to głupio ale czekam żeby coś sie rozwaliło konkretnie bo już mam dość tego 2,5 i chcem zrobić przeszczep na 1,9 lub coś innego młodszego :)

Gregsk4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 14 lis 2010, 19:34
Lokalizacja: Wołów

Post autor: Gregsk4 » 14 lis 2010, 20:00

Witam wszystkich, ja mam ten sam problem co kolega Levuss tylko trochę ciszej, stuka tak od ok miesiąca i nie wiem co jest...
stało się to od momentu zmiany oleju wcześniej był zalany Agip Sint 2000 10w40 taki zalali włosi, jak sprowadziłem tak na nim jeździłem no i niedawno była zmiana wlałem Mobil Super S 10w40 turbo diesel no i jakby od tego momentu tak stuka zwłaszcza jak postoi przez noc i jest zimny to klepie jak szalony na rozgrzanym trochę mniej ale nadal...
Zrobiłem ok 1000km i zmieniłem ten Mobil wraz z filtrem na Castrol Magnatec Diesel 10w40 i filtr mann, niestety klepie tak samo dalej, dodam ze jak był Agip to klepanie silnika na zimnym występowało dopiero po kilkudniowym postoju w tej chwili wystarczy ze postoi przez noc i na zimnym klepie jak na filmie kolegi Levuss a na ciepłym po ok 10-15 min pracy cichnie.
Pytanie do kolegi Levuss jak tam u Ciebie sprawa postępuje??

marcin1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 12 lis 2010, 10:07
Lokalizacja: uk

Post autor: marcin1981 » 14 lis 2010, 20:27

witam jestem tu nowy i prosze o pomoc moje audi nie mam mocy bylem u kolegi ktory ma vaga i po podlaczeniu nie wyszly zadne bledy stwierdzil tylko ze turbina nie daje wymaganego cisnienia.czy musze zrobic logi? jesli tak to jakie z gory dziekuje

kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kkominek » 14 lis 2010, 23:24

Gregsk4 pisze:.... na zimnym klepie jak na filmie kolegi Levuss a na ciepłym po ok 10-15 min pracy cichnie....
W układzie smarowania są 2 zaworki zwrotne (pod osłoną filtra oleju) i ich "nietrzymanie" zdaje się daje taki efekt.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

Gregsk4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 14 lis 2010, 19:34
Lokalizacja: Wołów

Post autor: Gregsk4 » 15 lis 2010, 10:13

będę musiał sprawdzić te zaworki.
Byłem dziś u mechanika, który specjalizuje się tylko w remontach silników i powiedział ze najprawdopodobniej szklanki i przy okazji powinno się wymienić pompę oleju i że będzie ok ale najpierw kazał sprawdzić ciśnienie oleju....

[ Dodano: 2010-11-15, 10:16 ]
zapomniałem dodać, że ten mechanik powiedział ze szklanki zostały dobite przez ten olej Mobil nie używajcie go bo juz nie raz słyszałem że to lipa tylko reklama i nic więcej

[ Dodano: 2010-11-15, 17:32 ]
a odnosnie tych zaworkow zwrotnych to w jaki sposob sprawdzic czy sa sprawne czy nie?

kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kkominek » 15 lis 2010, 21:40

chyba tylko na ucho. Sprawdzenie ciśnienia oleju chyba nie powie nic o zaworkach.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c5 ... 2e4a3.html
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

Gregsk4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 14 lis 2010, 19:34
Lokalizacja: Wołów

Post autor: Gregsk4 » 16 lis 2010, 14:29



oto jak moje a6 klepie po calonocnym postoju, jak juz olej rozprowadzi sie wszedzie to przestaje klepac.

kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kkominek » 16 lis 2010, 23:21

Mocne klepanie na samym starcie wskazuje na brak ciśnienia oleju w głowicy. Jeżeli to klepanie później ustaje to stawiam na zaworki. Są nieszczelne i olej przez noc spływa do miski. Rano zanim pompa nabije ciśnienie popychacze są miękkie i to daje taki efekt.
Zaworki chyba po 65 zł za sztukę w ASO, do tego kilka oringów i uszczelek. Robota raczej dość prosta, nie robiłem co prawda ale po mału się przymierzam.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja