[A6 C5] 1,9 TDI - podgrzewacz paliwa
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Dobra, Panowie, koniec tej szopki :-D
Na pierwszym zdjęciu Murzyn, sfotografowałeś normalny filtr paliwa z 2,5 TDI(opisywałem go już wcześniej). W 1,9 jest bez śrubki do odpowietrzania za to od dołu ma spust do syfu, a ten z foto nie. Wypadałoby to obejrzeć to byś wiedział a nie pisać pierdoły, że to jest podgrzewacz a pod spodem filtr. To jest jedna, jednolita część a grzanie filtra odbywa się paliwem powrotnym tak jak juz wcześniej pisałem.
Zreszta wcześniej censored, pytał czy to jest coś do czego dochodzą 2 kostki elektryczne a Ty mu odpowiedzialeś, że "dokładnie tak".
Gdzie Ty widzisz te kostki elektryczne ?
Najlepiej wymień kiedyś samodzielnie taki filtr (zima już niedługo to się przyda :-D ) bo tak to Cię wyobraźnia ponosi.
Co jest na drugiej fotce to nie wiem, ale prędzej chłodnica niz podgrzewacz bo ma użebrowanie.
Na pierwszym zdjęciu Murzyn, sfotografowałeś normalny filtr paliwa z 2,5 TDI(opisywałem go już wcześniej). W 1,9 jest bez śrubki do odpowietrzania za to od dołu ma spust do syfu, a ten z foto nie. Wypadałoby to obejrzeć to byś wiedział a nie pisać pierdoły, że to jest podgrzewacz a pod spodem filtr. To jest jedna, jednolita część a grzanie filtra odbywa się paliwem powrotnym tak jak juz wcześniej pisałem.
Zreszta wcześniej censored, pytał czy to jest coś do czego dochodzą 2 kostki elektryczne a Ty mu odpowiedzialeś, że "dokładnie tak".
Gdzie Ty widzisz te kostki elektryczne ?
Najlepiej wymień kiedyś samodzielnie taki filtr (zima już niedługo to się przyda :-D ) bo tak to Cię wyobraźnia ponosi.
Co jest na drugiej fotce to nie wiem, ale prędzej chłodnica niz podgrzewacz bo ma użebrowanie.
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
O kostkach fakt nie zauwazylem.
Polecam moze lekture o chlodnicy paliwa
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=619
i podgrzewaczu
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2476
Polecam moze lekture o chlodnicy paliwa
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=619
i podgrzewaczu
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2476
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Bolszakooof, no takie sa już prawa każdego forum, że ci co wiedzieli w temacie to wiedza dalej, a ci co chcieli się dowiedzieć to mam nadzieje, że się dowiedzieli (w tym konkretnym, że nie ma osobnego, elektrycznego podgrzewania paliwa).
No sa tez tacy co nic nie kumają :mrgreen:
Ale żeby o tym trąbic zaraz na forum :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No sa tez tacy co nic nie kumają :mrgreen:
Ale żeby o tym trąbic zaraz na forum :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Części samochodowe online - Motostacja pl
Fotka druga pokazuje filtr z podgrzewaczem paliwa. Podgrzewacz ten zasilany jest cieczą chłodzacą a nie paliwem powrotnym. Dlaczego ?
Stosowany w silnikach ATJ i AJM dlatego że paliwo do wtrysków (pompek) jest puszczone głowicą a nie na zewnątrz przewodami jak reszta.
Gdyby paliwo nie podgrzane przy -25stp trafiło do rozgrzanej głowicy, to wiemy co mamy. A zdarzają sie przypadki pękających głowic z tego powodu.
Inne filtry sa normalne z zaworkiem zwrotnym ... ani w jednym modelu ani drugim nie występują podgrzewacze elektryczne... chyba że ktos se dorezał..
Teraz macie jasną i prawdziwą odpowiedz.
Stosowany w silnikach ATJ i AJM dlatego że paliwo do wtrysków (pompek) jest puszczone głowicą a nie na zewnątrz przewodami jak reszta.
Gdyby paliwo nie podgrzane przy -25stp trafiło do rozgrzanej głowicy, to wiemy co mamy. A zdarzają sie przypadki pękających głowic z tego powodu.
Inne filtry sa normalne z zaworkiem zwrotnym ... ani w jednym modelu ani drugim nie występują podgrzewacze elektryczne... chyba że ktos se dorezał..
Teraz macie jasną i prawdziwą odpowiedz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga