Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Jakie klocki hamulcowe?

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 31 paź 2010, 09:15

fenomenalny pisze:Jesli bys pojezdzil sobie kilka razy z predkoscia ponad 220km/h i bys byl zmuszony do hamowania do 100km/h
tylko, że podświadomość Ci mówi, że jest niby 100 razy lepiej
skoro tarcze ceramiczne nie dają jakiejś mega różnicy to co dopiero klocki
zapodaj jakieś testy, to porównamy

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 02 lis 2010, 21:22

Przestańcie żartować z tą ceramiką :-P

Mi też ATE nie pasi.
Sprawdzony konfig to tarcze textar + klocki ferodo.
Ostatnio zmieniony 02 lis 2010, 23:40 przez Forum Audi A6, łącznie zmieniany 1 raz.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 02 lis 2010, 21:34

kamilos_69, a dlaczego tobie ATE nie pasi!? Powiedz czy podobnych wzgledow jak i mi? czy jak? Czy ten zestaw co ty masz to tak samo jak i na przod jak i na tyl? Czy kilkukrotne hamowanie pod rzad nie wplywa tak starsznie jak w przypadku ATE?

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 02 lis 2010, 23:47

ATE to zwykła seria. Po paru bardziej wyczynowych hamowaniach tych hampli po prostu nie ma.
A zestawik godny bo trudno go zmęczyć.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 03 lis 2010, 07:39

kamilos_69, ale nie napisales czy na tyl podobne zestawienie dajesz? O ile zostane przy sowim autku to na lato zmienie sobie na taki wlasnie zestawik co napisales

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 03 lis 2010, 08:38

Przód i tył.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 03 lis 2010, 09:18

ja mam ATE i ORI tarcze i waszego negatywnego zdania nt tego polaczenia nie podzielam <ok>

jezdze duzo po autostradzie (praktycznie tylko po) i uwazam, ze auto staje tak jak powinno ( i nie jezdze sam, tylko min. 3 osoby + bagaz).
:mrgreen:

dodam, ze tak jak na letnicz i teraz na zimowych.. jest dobrze, nie wydziwiajcie, bo komus sie wydaje, ze innemu sie wydaje, ze moze byc lepiej
:->

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 03 lis 2010, 13:19

Nie chodzi o to że ATE jest fe i be. Są to ok hample i w większości przypadków starcza każdemu.

Ale spróbuj przyhamować parokrotnie w krótkich odstępach czasu z prędkości 100 km/h do 10km/h. Założę się że za trzecim droga hamowania znacznie się wydłuży.

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 03 lis 2010, 14:21

kamilos_69 pisze: spróbuj przyhamować parokrotnie w krótkich odstępach czasu z prędkości 100 km/h do 10km/h. Założę się że za trzecim droga hamowania znacznie się wydłuży
Zdarzyło mi się hamować z większej prądkości kilkukrotnie (debil przede mną) i specjalnej różnicy w długości drogi hamowania nie zauważyłem.
Klocki i tarcze ATE

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 03 lis 2010, 14:29

KMS, JA W TO NIE WIERZE. Jezdze na 2 komplecie ATE i jelsi ktos jezdzi ponad 200 i czesto hamuje to niestety ten komplet jest zaslaby! Jesli nie wierzysz? Zapraszam na A2 do wielkopolski udowodnie ci, prowadzac twoje auto:-).

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 03 lis 2010, 14:38

fenomenalny pisze: jelsi ktos jezdzi ponad 200
Ale ja tyle nie jeżdżę, przeważnie 110-140 na drodze ekspresowej i ten zestaw daje radę.

fenomenalny, zakładam że układ hamulcowy masz w 100% sprawny.

mest1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:23
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mest1987 » 04 lis 2010, 00:27

kamilos_69 napisz proszę szczegółowo jakie tarcze textara i jakie klocki ferodo bo tego trochę jest a ja też jestem przed zakupem, więc będę miał dzięki Tobie podane na tacy i napiszę później swoje spostrzeżenia.

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 04 lis 2010, 08:10

Zwykła tarcza textara w zupełności starcza, a klocek to ferodo ds performance.

izak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 09 sty 2010, 19:20
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: izak » 15 lis 2010, 20:57

Panowie nie ma ważniejszej rzeczy od hamulców! Ja jeździłem we wcześniejszym aucie (Ford Focus) z tarczami EBC i klockami EBC GreenStuff i powiem że są zaj.... naprawdę jak ktoś lubi szybką jazdę to polecam z czystym sumieniem taki zestaw kilkakrotnie hamowałem na autostradzie ze 180 i naprawdę dają rade.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 24 lis 2010, 09:34

Ja rozmawiałem z kumplem, który pracował w BMW i mówił, że klocki ori są innej jakości niż te z tej samej firmy kupione w normalnym sklepie, jeździ dużo i szybko i zawsze kupuje klocki w salonie a zakłada sam.
Cos w tym jest, ja mam ori i hamowanie z 220 /h nie robi wrażenia na tarczach ani klockach.
Felgi sprzedawane w salonach też są przecież specjalnie utwardzane czy hartowane.
Sam nie wiem czy to nie najlepsza opcja :idea:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja