[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
:shock: :roll: no to masz kolego jakiś "wyjątkowy zestaw" slim-ów, albo na tyle "niepoprawnie" wykonany montaż że sieje po instalacji audio <smuty>kori pisze:A czy ktoś może zauważył że przy włączaniu świateł jest zakłócenie na radiu tzn radio gra czysto a po właczeniu zaczyna szumiec ? Oczywiścei przetwornice slim, czyli ten efekt powinien byc wykluczony.
specjalistą w tej dziedzinie jest kolega jinxsior 8-)drek91 pisze:czy może ktoś mi pomóc w znalezieniu na ebay xenon 5000k 55w które będą pasowały do a6 c6 bez soczewek
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 sie 2010, 23:09
- Lokalizacja: Swindon UK/ Lublin
Hahaha."specjalista jinxsior " no to mnie kolega eldo rozbawil dzisiaj.
Kolego drek, właściwie wszystkie te zestawy są do lamp bez soczewek. Sprawdź jaką masz żarówke u siebie i takie sobie hidy wybierz. Wszystkie to prawie jeden grzyb, tylko nazwy inne.
Dużo trudniej dostać te do soczewek.
P.S
Kolego eldo. Mam cztery przetwornice, jakoś to wszystko poupychalem. Powiem Ci że na długich to jadę jak w dzień normalnie bajka.
Trzeba odczekać te 3-4 sek aż się rozgrzeja, ale później po krótkiej jeździe już włączają się normalnie.
Jest naprawdę jasno przed samochodem.
Kolego drek, właściwie wszystkie te zestawy są do lamp bez soczewek. Sprawdź jaką masz żarówke u siebie i takie sobie hidy wybierz. Wszystkie to prawie jeden grzyb, tylko nazwy inne.
Dużo trudniej dostać te do soczewek.
P.S
Kolego eldo. Mam cztery przetwornice, jakoś to wszystko poupychalem. Powiem Ci że na długich to jadę jak w dzień normalnie bajka.
Trzeba odczekać te 3-4 sek aż się rozgrzeja, ale później po krótkiej jeździe już włączają się normalnie.
Jest naprawdę jasno przed samochodem.
Ok dziekijinxsior pisze:Hahaha."specjalista jinxsior " no to mnie kolega eldo rozbawil dzisiaj.
Kolego drek, właściwie wszystkie te zestawy są do lamp bez soczewek. Sprawdź jaką masz żarówke u siebie i takie sobie hidy wybierz. Wszystkie to prawie jeden grzyb, tylko nazwy inne.
Dużo trudniej dostać te do soczewek.
.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
a mi po głowie chodzi : TAKA MODERNIZACJAjinxsior pisze:Kolego eldo. Mam cztery przetwornice, jakoś to wszystko poupychalem.

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Co mają hidy do zegarów? W sumie nie wiele ale przez nie mogą być np. nagłe skoki napiecie, w końcu hidy pracują na przetwornicy i przechodzi przez nie prąd. To są tylko takie moje przypuszczenia. Jutro będe odbierał samochód od magika wiec moze powie mi co było przyczyną uwalenia immo. Poza tym z tego co się dowiedziałem telefonicznie od niego to samochod już odpala, wgrał jakiś program ktory zerzkomo byl uszkodzony.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
To już bardziej prawdopodobny był by skok napięcia ze strony regulatora napięcia niż po pierwotnej stronie przetwornicy, chociaż różne wynalazki można teraz kupić i mniej lub bardziej poprawnie je zamontować :roll:Adriano007 pisze:W sumie nie wiele ale przez nie mogą być np. nagłe skoki napiecie, w końcu hidy pracują na przetwornicy i przechodzi przez nie prąd.
Miedzy innymi dla tego jestem zwolennikiem montażu w obudowie lampy a nie na zewnątrz, gdzie wilgoć panuje i robi bajzel :-P
Jeżeli nie miałeś wcześniej zakłóceń w Audio, CB itp. to ja bym wykluczył Hid-y.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Panowie a więc dzis odebrałem samochód od magika. Jak się okazało walniety był program. Oczywiście został mi on wgrany i wszystko hula jak nalezy. Imo sprawne więc jest ok. Pytałem gościa co mogło być przyczyną tej mojej usterki jednak nie dowiedziałem siezadnych konkretów. Oczywiście nie wykluczył też hidów. Wspomniał o gościu który w oplu vectra C założył hidy to poszedł w koszta 2500 zł. Komputer i sterowniki jak on to powiedział powariowaly w tym oplu. W każdym bądź razie mam dylemat czy trzymać te hidy czy je wyciągać. Po za tym zauważyłem też że jak je załozylem to często analogowy zegar mi spóźnia. Jeśli samochód stoi w kgarażu 2 lub 3 dni bez jazdy to jak wsiadam do niego to zawsze o ok. 8 min zegar jest opóźniony. Przy zwykłych żarówkach tego nie miałem. Po za tym jak jak dziś wracałem od magika to zauważyłem że wskazówka ładowania wskazuje nie cale 14V. Oscyluje między 13,7-13,9V oczywiście dokładnego pomiaru ładowania nie dokonałem. Fakt faktem że wczoraj aku był doszczętnie rozladowany i przypuszczam że nie naładowali go tak jak należy ale to chyba nie sa prawidłowe wskazania. Myśle że jutro podładuje troche aku i zobaczymy co będzie. Jeśli po kilku dniach zaobserwuje ponownei opóźnienie zegara to wyciągam swoje hidy i wkładam ori żarówki. Tak na marginesie wgranie programu , zakodowanie kluczy = 300 zł.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
a ja jestem pewny że wszystkie te "niepożądane skutki" :roll: jeżeli już leżą po stronie Hid-ów (w co mocno wątpię) to są spowodowane niepoprawnym montażem lub wadą fabryczną przetwornic. Istnieje przecież też opcja zbiegu okoliczności :roll: w końcu to tylko elektronika. Tak czy siak dobrze ze skończyło sie na 300pln 

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Co do hidów to kosztowały mnie ok 250 zł i kupiłem je od allegrowicza ktory sprzedaje tego mnóstwo i posiadał same pozytywne komentarze. Fakt faktem że zaraz na poczatku okazalo sieże jedna przetwornica jest walnięta ale sprzedawca od razu jak tylko mu japrzesłałem odesłał mi nową sprawną. Jeśli chodzi zas o sam montaż to wydaje sie mi że zrobiłem to bardzo fachowo tzn przetwornice przykreciłem do osłony leflektora, przecowzakłócacz podkleiłem dwustronną taśmą również do obudowy, wszyskie kable przewody starannie pouciskałem a łączenia na wciski oizolowałem taśmą izolacyjną przed wilgocią. W tej kwesti naprawde nie mam sobie nic do zarzucenia. Tak czy tak zobacze co teraz sie bedzia działo- jeśli bedą problemy to je ściągam gdyżchce się uchronic przed koejnym wydatkiem w kwocie 300 zł.
To nie problem HIDow, jestem pewien, elektryk mial okazje to skubnal 300zl za zaprogramowanie kluczykow albo wgranie nowego wsadu do licznika, ew. obejrzal licznik i pozbyl sie zimnych lutow. Nie wierze w HIDy, akurat licznik, akurat immo. Przed przetwornica nie masz wysokiego napiecia, to ona je reguluje/zmienia/ i to z niej wychodzi wysokie do zarnika, nie w druga strone.
- Sylwek240
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 479
- Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
- Imię: Sylwek
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie
Panowie mianowicie mam mały problem. Zamontowałem H.I.D'y i wszystko jest jak ma być tylko coś mi jednak nie gra a mianowicie nie odpalą za pierwszym przekręceniem lecz dopiero za 3 bądź 4 razem przekręcając/włączając światła, co jest nie tak ? Normalnie świecą wszystko ok lecz nie gra mi to że nie łapią one za pierwszym razem, chociaż nawet i po czekał bym po zapaleniu auta, wszystko zamontowane jak powinno być i zabezpieczone. Testowane już w ciepłym garażu i to samo. Aku naładowane, nie wiem w czym problem, za pierwszym i następnym razem kontrolka spalonych żarówek się wyświetla i łapie po 3 - 4 razie. Czekam na podpowiedzi i pomoc z Waszej str.