
Proszę moderatorów o wyrozumiałość i nie kasowanie tematu bo nic konkretnego znaleść nie potrafię a na innych forach nic się nie można dowiedzieć a na a4-klub to już wogóle

Z oczywistych przyczyn jestem zmuszony do pozbycia się mojego V6 TDI i tak też już zrobiłem --> silnik wyleciał z auta
Wpadłem na genislny pomysł żeby zastąpić awaryjne V6 silnikeim AVG 1.9 TDI 110PS na pompie.
Kilka danych technicznych:
Moje A4 jest z 2000roku
Silnik AKN współpracował z Tiptroniciem
Dawca czyli 1.9 AVG jest także z 2000roku wraz z kompletną instalacją silnika i ECU 8-)
O ile sprawy mechaniczne dałbym radę zrobić sam o tyle na elektryce musiałby skupić się ktoś inny :-P
I w związku z tym mam kilka pytań na które może mi odpowiecie a więc:
Jak wygląda sprawa współpracy ECU od AVG z IMO które pewnie siedzi w moim aucie (choć coś mni się obiło o uszy, że silniki na pompie mają stare IMO)
Czy ECU będzie współpracfowało z ABS-em i zegarami?
Czy skrzynia tiptronic od V6 Tdi podejdzie do AVG??
Mam nadzieję, że pomożecie i krok po kroku damy radę ze SWAPem
