[s6 c5] co trzeba wymienic w silniku zeby zalozyc turbo
[s6 c5] co trzeba wymienic w silniku zeby zalozyc turbo
chce przerobic moje v8 na bi turbo czy faktycznie musze wymienic tłoki i wał czy wystarczy dorobic jakis kanał olejowy ktory bedzie chłodził denko tłoka? czy lepiej cały silnik od rs6?
z tego co wiem to jak dokładasz turbo to ciśnienie w komorze spalania trzeba obniżyć bo turbina za dużo by ci sprężała jak byś przycisną na maxa , porównaj ciśnienie jakie masz teraz a jakie są w silnikach z turbo to po pierwsze a po drugie jak założysz turbo to zmodyfikuj wydech możesz spokojnie wstawić 3 calową rurę od razu od turbiny na końcu jakiś tłumik przelewowy no chyba że ma być z deka ciszej to i środkowy tez załóż żadnych katalizatorów ani filtrów cząsteczek a usłyszysz "syk" turbiny symfonia dźwięków 
a to mój wydech

a to mój wydech

MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
Wiem że odgrzewam kilkumiesięcznego kotleta ale tak naprawde uturbienie V8 to zbyt mał sprecyzowane określenie. Jeżeli doładowanie ma byc na poziomie doładowania z RS6 to napewno bez zakucia bebechów silnika się nie obędzie... I w tym wypadku się nie opłaca!!!
Jeśli auto ma być uturbione na "sofcie" to spokojnie silnik wytrzyma bez zmiany bebechów...
Firma Zastec z ÂŁodzi lub TOMSON z Warszawy robili nam już 3 Toyoty na Sofcie. Pakowali tam Turbiny Garetty 28R , kontroler doładowania ,doładowanie 0,4 bara , zmienione wtryski ,przeróbka kolektorów ,komputer stand alone lub świnka SMT6 ,zawór upustowy i wydech 3 cale. Auta zrobiły juz ponad 60 tysięcy kilometrów w tej konfiguracji i nic się nei dzieje...
Koszty silnika R4 to 10 tyś/PLN , tak więc za V8 pewnie około 22 tyś/pln zawołają...
Jeśli auto ma być uturbione na "sofcie" to spokojnie silnik wytrzyma bez zmiany bebechów...
Firma Zastec z ÂŁodzi lub TOMSON z Warszawy robili nam już 3 Toyoty na Sofcie. Pakowali tam Turbiny Garetty 28R , kontroler doładowania ,doładowanie 0,4 bara , zmienione wtryski ,przeróbka kolektorów ,komputer stand alone lub świnka SMT6 ,zawór upustowy i wydech 3 cale. Auta zrobiły juz ponad 60 tysięcy kilometrów w tej konfiguracji i nic się nei dzieje...
Koszty silnika R4 to 10 tyś/PLN , tak więc za V8 pewnie około 22 tyś/pln zawołają...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
Re: [s6 c5] co trzeba wymienic w silniku zeby zalozyc turbo
u mnie w miescie chłopak zajmuje sie elektroniką w audi . ma A8 i własnie zakłada dzie turbiny . jak chcesz to załatwie numer tel i zadzwonisz sobie do niego .Alduwiel pisze:chce przerobic moje v8 na bi turbo czy faktycznie musze wymienic tłoki i wał czy wystarczy dorobic jakis kanał olejowy ktory bedzie chłodził denko tłoka? czy lepiej cały silnik od rs6?