Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo

Warsztat
Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 16 wrz 2010, 18:16

gacuś pisze:sorry panowie,ale nie rozumiem dlaczego montujecie do swoich niuniek taki chiński badziew
po czym wnosisz ?
gacuś pisze:czy nie lepiej kupić ori przetwornice hella używki i do tego żarniki philipsa?
pewnie ze lepiej, ale po co wydawać 5x wiecej na jak wspomnialeś "używki" jak można mieć NOWE na gwarancji przy IDENTYCZNYM efekcie końcowym ?
gacuś pisze:oczywiście 4300K dają piękne białe światło,po deszczu widać super
ja takie mam u siebie np. i 3/4 osób które skorzystały z tego opisu ;-)
gacuś pisze:ja tak zrobiłem u siebie i nie mam żadnych problemów z migającymi światłami,zanikiem prądu w przetwornicach,zakłuceniami na radiu itp.
podobnie jak większość szczęśliwych posiadaczy HID-ów ;-)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 16 wrz 2010, 21:10

eldo pisze:pewnie ze lepiej, ale po co wydawać 5x wiecej na jak wspomnialeś "używki" jak można mieć NOWE na gwarancji przy IDENTYCZNYM efekcie końcowym
5x więcej? za wszystko zapłaciłem 560 zeta.żarniki nowe,a używane są przetwornice i na pewno podziałają przynajmniej dwa razy dłużej od tych ''nowych na lipnej gwarancji''

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 16 wrz 2010, 22:08

gacuś pisze:na pewno podziałają przynajmniej dwa razy dłużej od tych ''nowych na lipnej gwarancji''
no to zaczynamy odliczanie, ja mam u siebie od czasu założenia tego tematu ;-)

p.s. będe wypatrywał w Krk czy nie oszukujesz, pozdrowienia z Bochni :mrgreen: ;-)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 17 wrz 2010, 20:26

ok pozdro. <ok>

Awatar użytkownika
mrock
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 10 maja 2008, 18:52
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: mrock » 20 wrz 2010, 23:36

Adriano007 pisze:Aha i pochwal się jaki żarnik zakupiłeś no i daj znac czy wszystko jest u Ciebie oki.
ÂŻarnik 4300K i jestem baaardzo zadowolony. W końcu cokolwiek widać, bo wcześniej reflektory świeciły jak świeczki. Musiałem wypolerować reflektory, bo były trochę matowe - teraz wyglądają jak nowe. Dla lepszego efektu zamontowałem tez postojówki LED białe.

Dla zainteresowanych krótka instrukcja polerowania matowych reflektorów:
Papier 350 na wiertarkę i "zrywamy" powłokę zewnętrzną, która się łuszczy. (bez obaw, plastik reflektora jest bardzo wytrzymały, a grzeje się dopiero gdy zapcha się papier ścierny). Następnie papier wodny 1200 i wyrównujemy wszystkie zarysowania. Na koniec pasta polerska i jedziemy tak długo aż reflektor zacznie przypominać pierwotny stan :)
Niestety nie robiłem fotek przy całej operacji.

A na pytanie dlaczego HID, a nie ori Hella -> względy ekonomiczne, a efekt ten sam i w razie czego tańsze żarniki na wymianę.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 21 wrz 2010, 08:27

mrock pisze:Dla lepszego efektu zamontowałem tez postojówki LED białe.
to sie chwali, zwykła (ori) żarówka psuje efekt wizualny na maxa <ok>
mrock pisze:Dla zainteresowanych krótka instrukcja polerowania matowych reflektorów:
w późniejszym czasie na pewno skorzystam z w/w instrukcji, danke <ok>
mrock pisze:A na pytanie dlaczego HID, a nie ori Hella -> względy ekonomiczne, a efekt ten sam i w razie czego tańsze żarniki na wymianę.
no i nie pasują do tematu, bo są "gabarytowo większe" ;-)

p.s. z racji wielu pytań na PW, podaje linka do identycznego, tytułowego zestawu (ten który założyłem u siebie) :[/b]

HID SLIM NOXON H1 4300k
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

jinxsior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 18 sie 2010, 23:09
Lokalizacja: Swindon UK/ Lublin

Post autor: jinxsior » 17 paź 2010, 10:02

Na mnie również podziałała magia xenonow :)
Lubie miec jasność przed maska. Dwa tygodnie temu kupilem komplet Osramow Nightbrighter +90% na swiatla mijania i drogowe. A za kilka dni zauważyłem temat o xenonach :-D
Zakupilem jakis komplet z ebaya za 35 funtow 6000k.
Moje odczucia co do tej barwy byly mieszane. Osobiscie uwazam ze 6000 jest zbyt niebieskie i nie oswietla drogi tak jak trzeba. Palniki 6000 schowałem do bagaznika i założylem 5000k jest duuużo widniej a samochód nadal przezentuje sie kozacko.
Moj zestaw ktory kupilem był niestety do zwykłych lamp bez soczewek czyli pręcik umieszczony do gory. Musiałem deczko pokombinowac aby był na dole.

Osram Nightbrighter +90%
Obrazek

Xenon 6000k
Obrazek

Xenon 5000k
Obrazek

Poddaje wam to waszej ocenie.

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 25 paź 2010, 22:47

Panowie jak radzicie ? Zastanawiam się nad montażem H.I.D'ów i nie wiem jakie wybrać jak myślicie te będą się nadawały ?
http://allegro.pl/zestaw-slim-digital-h ... 31855.html

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 27 paź 2010, 21:07

Sylwek240 pisze:jak myślicie te będą się nadawały ?
Bedą sie nadawały ;-) nie jest to "tytułowy zestaw" ale wszystko (elektrycznie) sie zgadza. Barwę światła (palnika) wybierzesz wg. własnego uznania, do dzieła <ok>

osobiście polecam taki zestaw (przykładowa oferta): HID SLIM NOXON H1 4300k
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
mariusz_wierz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
Imię: Mariusz
Rocznik: 2010
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: mariusz_wierz » 28 paź 2010, 12:16

jinxsior pisze:Moj zestaw ktory kupilem był niestety do zwykłych lamp bez soczewek czyli pręcik umieszczony do gory. Musiałem deczko pokombinowac aby był na dole.
No właśnie Panowie - od kilku dni też śmigam na HID'ach 5000K, światełko pierwsza klasa <ok> Czytając to co napisał kolega jinxsior aż zacząłem się zastanawiać jak to właściwie jest z tym "pręcikiem" <hmm> - czy po zamontowaniu żarnika powinien on być na górze czy na dole? Jak jest u Was? O ile dobrze pamiętam w zakupionych przeze mnie żarnikach jest on chyba na górze, ale czy tak być powinno? Poszukałem trochę w necie info na ten temat i co niektórzy twierdzą, że niektóre żarniki chińskiej produkcji mają ten "pręcik" po niewłaściwej stronie. Wg mnie moje HID'y świecą na prawdę dobrze (bynajmniej w SPAM do żarówek halogenowych), ale jeśli ten nieszczęsny "pręcik" powinien być jednak po przeciwnej stronie (czyli na dole) to może efekt będzie jeszcze lepszy.

jinxsior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 18 sie 2010, 23:09
Lokalizacja: Swindon UK/ Lublin

Post autor: jinxsior » 28 paź 2010, 21:41

Z tego co przeczytałem na innych forach precik w lampie z soczewka powinien byc na dole. Soczewka odwraca obraz do gory nogami i wtedy nie ma cienia na ulicy. Po zalozeniu precika w pozycji górnej pojawia sie cień wzdłuż lini światła. Tak bynajmniej było u mnie.

Cały czas ciezko mi sie przekonac do tych xenonow. Wczoraj zamowilem 5000k 55w, z tego co widzialem na filmikach różnica jest naprawde duza 35w vs 55w. Mam nadzieje ze bede teraz zadowolony. Te 35w 5000k mam zamiar zalozyc na swiatla dlugie.
Jak wszystko dotrze z Chin to podziele sie opinia i wrzucę zdjecia.

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 28 paź 2010, 21:44

jinxsior, a które zamówiłeś ? możesz podać link ? bo zastanawiam się nad kupnem lecz nie wiem jakie wybrać.

jinxsior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 18 sie 2010, 23:09
Lokalizacja: Swindon UK/ Lublin

Post autor: jinxsior » 28 paź 2010, 22:35

Jako ze jestem w UK kupuje na ebayu.
Taniej wyszło kupienie samych palników H7 5000k 55w i oddzielnie przetwornic 55w.
Kupiłem zwykle grube. Te ktore założylem pierwsze sa pod lampami przymocowane i one posłużą do swiatel drogowych. Te nowe przetwornice zamontuje gdzies w okolicach lampy.

link do palników
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2X-HID-X ... ccessories

a tu przetwornice
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... K:MEWAX:IT

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 28 paź 2010, 22:42

Sylwek240 pisze: zastanawiam się nad kupnem lecz nie wiem jakie wybrać.
kolego... jest w tym temacie co najmniej 10 propozycji (linków) które bedą OK pod kontem montażu i jakości (której tutaj raczej nie ma co wyszukiwać) ;-) jako założyciel tego tematu i użytkownik tytułowego zestawu na przetwornicach NOXON-a polecam je po raz kolejny. Krótko, szukaj zestawu SLIM na palnikach H1. W temacie barwy, to już wg. własnego uznania a jak masz chwile czasu poczytaj ten temat od poczatku.

Co do "drucików" w palnikach... jakim cudem palnik można zamontować na 2 sposoby ? Przecież tam jest wycięcie które całkowicie uniemożliwia odwrotny montaż :roll: To tak jak by zarówke H1 wsadzić odwrotnie <rotfl>

Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 paź 2010, 23:00 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 28 paź 2010, 22:59

eldo, zaglądałem po allegro za NOXON-em i nie znalazłem niczego chyba że jestem przyślepawy. Ok spokojnie i bez strasu, pogrzebię jeszcze raz. Dzięki <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja