ja ******* moja bestia 2.5tdi 163 km 2002r bfc i zaden 1.9 nie ma szans,wymiatam nimi jaka chce:-)
Po pierwsze kolego to forum nie służy temu żeby sobie tu poprzeklinać jak się ma ochotę więc pierwszy i ostatni raz zwracam ci uwagę!
Po drugie to temat nie dotyczy tego co napisałeś i chyba nie wiele userów obchodzi jak jeździ twoje 2.5TDI więc nie pisz niepotrzebnych OT zaśmiecających forum!
[A6 C5 2.5 TDI] koszt wałka rozrządu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 paź 2010, 12:13
- Imię: gregor
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: tarnogród
Witam klubowiczów A6
Mam problem i prosze o pomoc dzis dowiedziałem sie ze musze wymienic wałki rorządu i niewiem co zrobic czy orginał czy zamiennik czytałem na forum ze swiątek regeneruje czy ma tez nowe wałki i jak one wytrzymują .Gdzie mozna kupic orginał jak najtaniej moze ktos mi pomoże .Pozdrawiam gregor75
Mam problem i prosze o pomoc dzis dowiedziałem sie ze musze wymienic wałki rorządu i niewiem co zrobic czy orginał czy zamiennik czytałem na forum ze swiątek regeneruje czy ma tez nowe wałki i jak one wytrzymują .Gdzie mozna kupic orginał jak najtaniej moze ktos mi pomoże .Pozdrawiam gregor75
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Ja regenerowałem wałki u ÂŚwiątka rok temu, przekulałem na nich dopiero 20 tys. - po ok. 12 tys. zdejmowałem dekle aby zobaczyć co się dzieje i było wszysko ok.lenoks pisze:Dlaczego sądzisz, że regenerowanie się nie opłaca? Ja swoje regenerowałem u ÂŚwiątka. Miałem dylemat czy regeneracja czy nowe i znawcy tematu doradzili mi regenerację u ÂŚwiątka.NAZAR pisze:Orginalny wałek Audi można wyrwać za 800 zł za sztuke (4 wałki 3200 zł). I tą właśnie opcję polecam - sam z niej skorzystałem. Lepiej dołożyć pare groszy i wiedzieć co sie ma.
Regenerowanie się nie opłaca bo jest krótkotrwałe (koszt około 1400-1600 zł za regenerację 4 wałków).
Cena 1 krzywki to 24 zł (24 krzywki 576 zł).
Cena 1 popychacza to też 24 zł (24 popychacze również 576 zł).
Pozdrawiam
Silnik chodzi cicho i równo. Ale wałki to głębszy temat bo winą za padanie wałków może być wiele czynników i nie koniecznie same wałki. Np. pompa oleju kiedy podaje za słabe ciśnienie lub zły olej albo zbyt długi okres pomiędzy wymianą, przytkana "odma". I napewno wiele innych, kiepska hydraulika która powinna być wymieniona na czas ale kto robi takie coś z urzędu ? Nawet niemiec tego nie wymieni jeżeli serwis tego nie przewiduje, a przecież wadliwe partie zdarzają się. W przypadku wałków awaria wychodzi przeważnie po czasie gwarancji i to wtedy kiedy A6 przejmie drugi właściciel.
Napewno warto wymienić wałki na nowe lub zregenerowane, bo A6 C5 2,5 TDI to auto warte poświęcenie trochę kasy aby później wygodnie i bezpiecznie podróżować. Można kupić coś innego ale pamiętajcie że wszyskie auta mają swoje wady a nie wszystkimi jeździ się tak jak A6 2,5 TDI. Dzisiejsza polityka producentów aut, jak napewno zauważyliście polega na sprzedaniu nowego. Stary ma się sypać. Więc może lepiej kupić Dacię


Obawiam się że nowe są w gorszym stanie niż moja 12 - letnia A6
Pozdrawiam
Darnok
Darnok