Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[towar] [A6 C5] informacja.klocki ATE

byggdavid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 17 sie 2010, 20:35
Lokalizacja: PABIANICE

[towar] [A6 C5] informacja.klocki ATE

Post autor: byggdavid » 10 paź 2010, 21:51

poprostu zwykła informacja..
załozyłem klocki przód tył ATE...przód piszczy,nie jest to bardzo mocne piszczenie,ale pojawia sie..
ktos na forum miał ten sam problem..
Pozdravim
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 19:14 przez byggdavid, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
smutaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 16 lip 2010, 16:42
Lokalizacja: Okonek

Post autor: smutaz » 19 paź 2010, 15:42

ja mam ate przód i tył powiem tyle co jakiś czas tzn raz na tydzień zapiszczą a ogólnie cisza:)
usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 19 paź 2010, 16:08

Mam ATE z przodu, nie piszczą, ale chyba przez to że są (jeszcze w miarę) nowe to czasami jak skręcę koła do oporu to klocki lekko trą o tarczę :-/

Czasami jak po deszczu tarcze zaśniedzieją to mogą zapiszczeć. To piszczenie u Ciebie pojawia się regularnie?

P.S. ten temat chyba bardziej nadaje się do Technicznego Dzaiłu - Układ Hamulcowy

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 19 paź 2010, 16:16

jak zakładałem nowe na przód też parę razy zapiszczały teraz po paru kilometrach wszystko wporządku

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 20 paź 2010, 16:17

zalozylem niedawno w C6 na przod.. hmm.. jak sie toczylem bardzo wolno.. slychac bylo.. moze nie tyle pisk, co niski ton.. buczenia..

nowe klocki, tarcze stare, mam nadzieje, ze minie(chyba juz minelo):)

axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 745
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: axe » 20 paź 2010, 16:26

pama pisze:zalozylem niedawno w C6 na przod.. hmm.. jak sie toczylem bardzo wolno.. slychac bylo.. moze nie tyle pisk, co niski ton.. buczenia..

nowe klocki, tarcze stare, mam nadzieje, ze minie(chyba juz minelo):)
mialem to samo z klockami bosch

dokladnie opukalem z syfu tarcze i problem znikl
(zarowno ranty zewnetrzne jak i te wewnetrzne oraz blisko wnetrza powierzchni ciernej)
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

Awatar użytkownika
A6TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 17 paź 2009, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: A6TDI » 20 paź 2010, 16:26

Wymieniłem ostatnio na ATE (przód i tył) do starych tarczy i nie mam żadnych problemów.
Przy wymianie wszystko wyczyściłem, przesmarowałem co trzeba i jest git <ok>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 20 paź 2010, 16:52

axe pisze: mialem to samo z klockami bosch

dokladnie opukalem z syfu tarcze i problem znikl
(zarowno ranty zewnetrzne jak i te wewnetrzne oraz blisko wnetrza powierzchni ciernej)
tylko jeden problem.. ja nie hamowalem, a pozwolilem autu wolno toczyc sie pod swiatla, czy w korku.. i wtedy bylo slychac to buczenie..

klocek nie tarl mocno o tarcze, bo byla caly czas zimna (50km na autostradzie sprawdzone):(

moze nie ulozyl sie, nie wyrobil sie od rantu na tarczy <smuty>

Awatar użytkownika
A6TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 17 paź 2009, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: A6TDI » 20 paź 2010, 18:03

Ja przed wymianą klocków delikatnie zeszlifowałem rant tarczy.
Brzegi klocka też, ale minimalnie.
Nawet bezpośrednio po założeniu nic nie obcierało <ok>
Wszystko dotarło się bardzo szybko.
Myślę, że Wasze problemy nie wynikają bezpośrednio z faktu, żę są to klocki ATE tylko z tego, że nie zostały założone z należytą dbałością :-/

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 20 paź 2010, 18:50

A6TDI, ja też miałem zeszlifowane ranty klocków. Siła hamowania w krótkim czasie wróciła do normy.

Co sądzisz o tym ocieraniu przy skręconych kołach? (najczęściej to jest lewe koło skręcone w prawo)

Awatar użytkownika
Krystian.a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 02 lis 2010, 19:28
Lokalizacja: ŁÓDŻ-ROTTERDAM

Post autor: Krystian.a6 » 31 sty 2011, 22:45

tarcze i klocki przód i tył nawet bezpośrednio po założeniu nic nie zapiszczało :shock:

Awatar użytkownika
tomass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 15 maja 2010, 20:16
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: tomass » 02 lut 2011, 08:20

milem ATE bylo ok teraz mam TRW klocki+tarcze jak na razie super pozdrawiam!

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 lut 2011, 09:10

moje ATE zalozone na przod, w czasie jazdy po miescie, STOP & GO, przy predkosci ok. 2-4kmh, auto jeszcze sie toczylo.. delikatnie buczalo/szorowalo/odglos o niskiej czestotliowsci.

po 500km ucichlo <ok>

od wymiany na ATE zrobilem juz 3k km i jest dobrze <ok>
jedyne, co, ot moge sie przyczepic do zabrudzonych tarcz (auto stalo ponad 1.5tyg na dworze) i przez 500km sila hamowanie to byla loteria :lol: :lol:

przedtem mialem tarcze swiecace jak lustro... teraz pojawily sie jakies czarne rysy, zabrudzenia :roll:

Armani85

Post autor: Armani85 » 02 lut 2011, 09:49

To chyba oczywiste ze nowe klocki piszcza :)

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 lut 2011, 11:52

Armani85 pisze:To chyba oczywiste ze nowe klocki piszcza :)
chyba ma w tym przypadku duze znaczenie <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Odradzam (spoza Forum)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja