[towar] [A6 C5] informacja.klocki ATE
[towar] [A6 C5] informacja.klocki ATE
poprostu zwykła informacja..
załozyłem klocki przód tył ATE...przód piszczy,nie jest to bardzo mocne piszczenie,ale pojawia sie..
ktos na forum miał ten sam problem..
Pozdravim
załozyłem klocki przód tył ATE...przód piszczy,nie jest to bardzo mocne piszczenie,ale pojawia sie..
ktos na forum miał ten sam problem..
Pozdravim
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 19:14 przez byggdavid, łącznie zmieniany 1 raz.
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
Mam ATE z przodu, nie piszczą, ale chyba przez to że są (jeszcze w miarę) nowe to czasami jak skręcę koła do oporu to klocki lekko trą o tarczę
Czasami jak po deszczu tarcze zaśniedzieją to mogą zapiszczeć. To piszczenie u Ciebie pojawia się regularnie?
P.S. ten temat chyba bardziej nadaje się do Technicznego Dzaiłu - Układ Hamulcowy

Czasami jak po deszczu tarcze zaśniedzieją to mogą zapiszczeć. To piszczenie u Ciebie pojawia się regularnie?
P.S. ten temat chyba bardziej nadaje się do Technicznego Dzaiłu - Układ Hamulcowy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 745
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
mialem to samo z klockami boschpama pisze:zalozylem niedawno w C6 na przod.. hmm.. jak sie toczylem bardzo wolno.. slychac bylo.. moze nie tyle pisk, co niski ton.. buczenia..
nowe klocki, tarcze stare, mam nadzieje, ze minie(chyba juz minelo):)
dokladnie opukalem z syfu tarcze i problem znikl
(zarowno ranty zewnetrzne jak i te wewnetrzne oraz blisko wnetrza powierzchni ciernej)
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1264
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
tylko jeden problem.. ja nie hamowalem, a pozwolilem autu wolno toczyc sie pod swiatla, czy w korku.. i wtedy bylo slychac to buczenie..axe pisze: mialem to samo z klockami bosch
dokladnie opukalem z syfu tarcze i problem znikl
(zarowno ranty zewnetrzne jak i te wewnetrzne oraz blisko wnetrza powierzchni ciernej)
klocek nie tarl mocno o tarcze, bo byla caly czas zimna (50km na autostradzie sprawdzone):(
moze nie ulozyl sie, nie wyrobil sie od rantu na tarczy <smuty>
Ja przed wymianą klocków delikatnie zeszlifowałem rant tarczy.
Brzegi klocka też, ale minimalnie.
Nawet bezpośrednio po założeniu nic nie obcierało
Wszystko dotarło się bardzo szybko.
Myślę, że Wasze problemy nie wynikają bezpośrednio z faktu, żę są to klocki ATE tylko z tego, że nie zostały założone z należytą dbałością
Brzegi klocka też, ale minimalnie.
Nawet bezpośrednio po założeniu nic nie obcierało

Wszystko dotarło się bardzo szybko.
Myślę, że Wasze problemy nie wynikają bezpośrednio z faktu, żę są to klocki ATE tylko z tego, że nie zostały założone z należytą dbałością

- Krystian.a6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 lis 2010, 19:28
- Lokalizacja: ŁÓDŻ-ROTTERDAM
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1264
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
moje ATE zalozone na przod, w czasie jazdy po miescie, STOP & GO, przy predkosci ok. 2-4kmh, auto jeszcze sie toczylo.. delikatnie buczalo/szorowalo/odglos o niskiej czestotliowsci.
po 500km ucichlo
od wymiany na ATE zrobilem juz 3k km i jest dobrze
jedyne, co, ot moge sie przyczepic do zabrudzonych tarcz (auto stalo ponad 1.5tyg na dworze) i przez 500km sila hamowanie to byla loteria :lol: :lol:
przedtem mialem tarcze swiecace jak lustro... teraz pojawily sie jakies czarne rysy, zabrudzenia :roll:
po 500km ucichlo

od wymiany na ATE zrobilem juz 3k km i jest dobrze

jedyne, co, ot moge sie przyczepic do zabrudzonych tarcz (auto stalo ponad 1.5tyg na dworze) i przez 500km sila hamowanie to byla loteria :lol: :lol:
przedtem mialem tarcze swiecace jak lustro... teraz pojawily sie jakies czarne rysy, zabrudzenia :roll: