[A6 C6 3,0TDI] Od 60km/h auto dostaje drgań HELP !!!
[A6 C6 3,0TDI] Od 60km/h auto dostaje drgań HELP !!!
Boże chyba mam bubla ! Wsadziłem w szatana tyle kasy a tam dalej coś się p........ !
Auto A6 C6 3,0 TDI TIPTRONIC 2005r
Kolejny objaw:
Jadę 1,2,ok 3 przed zmianą na 4 dostaje drgań ( drży auto) na 4 są lekko odczuwalne drgania na 5 już mocniej a na 6 znów mniej. Najgorzej jest przed zmianą biegów pomiędzy 3 a 4. i 5 bieg.To wszystko dzieje się jak przyśpieszenie jest powolne nie gwałtowne. Jak wcisnę buta nie ma żadnych drgań. Ludzie mam już powoli dość tego diabła mojego !
Co się psuje:
Myślę że skrzynia ? Ale co mało oleju może ? lub poprostu ma dość
Koło dwumasowe hmmm nie wiem
Wtryski Ciężko powiedzieć
Proszę o pomoc kogoś kto wie lub miał z takim czymś problem.
Bardzo proszę o pomoc
Auto A6 C6 3,0 TDI TIPTRONIC 2005r
Kolejny objaw:
Jadę 1,2,ok 3 przed zmianą na 4 dostaje drgań ( drży auto) na 4 są lekko odczuwalne drgania na 5 już mocniej a na 6 znów mniej. Najgorzej jest przed zmianą biegów pomiędzy 3 a 4. i 5 bieg.To wszystko dzieje się jak przyśpieszenie jest powolne nie gwałtowne. Jak wcisnę buta nie ma żadnych drgań. Ludzie mam już powoli dość tego diabła mojego !
Co się psuje:
Myślę że skrzynia ? Ale co mało oleju może ? lub poprostu ma dość
Koło dwumasowe hmmm nie wiem
Wtryski Ciężko powiedzieć
Proszę o pomoc kogoś kto wie lub miał z takim czymś problem.
Bardzo proszę o pomoc
Współczuję problemów z autem bo potrafi to kompletnie odebrać radość z niego
Na pewno nie jest to koło dwumasowe bo jego tiptronic nie posiada. Nie będą to również wtryski bo miałbyś taką zabawę na każdym biegu w konkretnych obrotach jak już (zawsze można sprawdzić podpinając pod kompa i sprawdzić korekcje). Jeśli przy "bucie" mija to stawiałbym na automat. Tiptronic potrafi się np. lekko ślizgać przy słabym przyspieszaniu a przy ostrym przyspieszaniu ten efekt nie występuje w ogóle. Polecałbym telefon ew. podskoczenie do jakiegoś Skrzyniarza który się zna, żeby się przejechał z Tobą i powiedział czy może być to w ogóle od skrzyni.
Z ciekawości - mówisz, że problem występuje zawsze przy słabym przyspieszaniu - czy są to jakieś konkretne obroty silnika czy różne i zależy to wyłącznie od momentu zmiany biegu?
Na pewno nie jest to koło dwumasowe bo jego tiptronic nie posiada. Nie będą to również wtryski bo miałbyś taką zabawę na każdym biegu w konkretnych obrotach jak już (zawsze można sprawdzić podpinając pod kompa i sprawdzić korekcje). Jeśli przy "bucie" mija to stawiałbym na automat. Tiptronic potrafi się np. lekko ślizgać przy słabym przyspieszaniu a przy ostrym przyspieszaniu ten efekt nie występuje w ogóle. Polecałbym telefon ew. podskoczenie do jakiegoś Skrzyniarza który się zna, żeby się przejechał z Tobą i powiedział czy może być to w ogóle od skrzyni.
Z ciekawości - mówisz, że problem występuje zawsze przy słabym przyspieszaniu - czy są to jakieś konkretne obroty silnika czy różne i zależy to wyłącznie od momentu zmiany biegu?
Witam.
Jak wygląda sprawa z problemem Udało się coś z tym zrobić ?
Mam dokładnie to samo , a dodatkowo przy zmianie z 3 na 4 słychać coś w rodzaju jęknięcia. Goście od skrzyń automatycznych powiedzieli, że szarpanie to najprawdopodobniej sprzęgło hydrokinetyczne.
Natomiast po dłuższych poszukiwaniach okazuje się ,ze serwis audi zna ten problem (mówię tu o tym dziwnym dźwięku ,ale myślę , że drgania to będzie to samo) i zna też rozwiązanie.
Zmienia się w skrzyni olej i robi to ASO , z tym , że zmienia na olej o innych parametrach, dodatkowo zmienia oprogramowanie dla skrzyni.
U mnie będzie to wdrażane w przyszłym tygodniu.
Jeżeli znacie już 100% rozwiązanie to napiszcie co i jak.
Jak wygląda sprawa z problemem Udało się coś z tym zrobić ?
Mam dokładnie to samo , a dodatkowo przy zmianie z 3 na 4 słychać coś w rodzaju jęknięcia. Goście od skrzyń automatycznych powiedzieli, że szarpanie to najprawdopodobniej sprzęgło hydrokinetyczne.
Natomiast po dłuższych poszukiwaniach okazuje się ,ze serwis audi zna ten problem (mówię tu o tym dziwnym dźwięku ,ale myślę , że drgania to będzie to samo) i zna też rozwiązanie.
Zmienia się w skrzyni olej i robi to ASO , z tym , że zmienia na olej o innych parametrach, dodatkowo zmienia oprogramowanie dla skrzyni.
U mnie będzie to wdrażane w przyszłym tygodniu.
Jeżeli znacie już 100% rozwiązanie to napiszcie co i jak.
U mnie drgan nie bylo, ale za to "jekniecie" towarzyszylo. w pierwszej kolejnosci obstawilem skrzynie biegow. a zatem google i szybka edukacja. w ASO nikt nie mowil, ze trzeba olej wymienic, ale rzeczywistosc jest inna. dodam, ze cena za taka operacje w ASO ok 4000 pln :shock: . pojechalem do mechanika, wymienilem olej, filtr i wszystko ustalo, poza tym skrzynia plynniej pracuje. dowiedzialem sie tez ze olej powinno wymieniac sie co 50 - 60 k km. mam najechane 140 000 km i na szczescie opilkow metalowych nie bylo na filtrze i w oleju. ale koledzy ktorzy maja najechane ok 180 k i wiecej proponuje zwrocic uwage na ten temat. poza tym mialem okazje zobaczyc skrzynie biegow, ktora zostala zajechana poprzez nie wymienianie oleju.
pzdr
pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Taka operacja w ASO kosztuje Nie ok 4k a 2k... .arczic pisze: w ASO nikt nie mowil, ze trzeba olej wymienic, ale rzeczywistosc jest inna. dodam, ze cena za taka operacje w ASO ok 4000 pln :shock:
Olej w ASB zgodnie z zaleceniami producenta w zależności od sposobu eksploatacji należy zmieniać co 80-120 k lub 8 lat... .arczic pisze: dowiedzialem sie tez ze olej powinno wymieniac sie co 50 - 60 k km.
Re: [A6 C6 3,0TDI] Od 60km/h auto dostaje drgań HELP !!!
Mam dokładnie identyczny problem.S1MARIO pisze:Boże chyba mam bubla ! Wsadziłem w szatana tyle kasy a tam dalej coś się p........ !
Auto A6 C6 3,0 TDI TIPTRONIC 2005r
Kolejny objaw:
Jadę 1,2,ok 3 przed zmianą na 4 dostaje drgań ( drży auto) na 4 są lekko odczuwalne drgania na 5 już mocniej a na 6 znów mniej. Najgorzej jest przed zmianą biegów pomiędzy 3 a 4. i 5 bieg.To wszystko dzieje się jak przyśpieszenie jest powolne nie gwałtowne. Jak wcisnę buta nie ma żadnych drgań. Ludzie mam już powoli dość tego diabła mojego !
Co się psuje:
Myślę że skrzynia ? Ale co mało oleju może ? lub poprostu ma dość
Koło dwumasowe hmmm nie wiem
Wtryski Ciężko powiedzieć
Proszę o pomoc kogoś kto wie lub miał z takim czymś problem.
Bardzo proszę o pomoc
VAG pokazał że jest problem z doładowaniem silnika przy 1600 obrotów.
Znajomy mechanik twierdzi że to zanieczyszczona turbina ( problem z łopatkami ) ... i że poprzedni właściciel jeździł jak dziadek więc teraz trzeba ją oczyścić
Co robić
Macie jakieś rozwiązanie Nie chciał bym się anrazić na bezsensowne koszta ...
Pozdrawiam, Darek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga