Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.8TQ] Poduszki powietrzne

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

[A6 C5 1.8TQ] Poduszki powietrzne

Post autor: vipkwiecien » 06 paź 2010, 21:28

Witajcie, mam problem z poduszkami. Po podpieciu Vaga wykazało:
588 Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95
zbyt mała oporność
589 Zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - N131
zbyt mała oporność
1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199
zbyt mała oporność
1218 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej prawej - N200
zbyt mała oporność


Na forum znalazłem poszlake że zbyt mała oporność spowodowana była niestykaniem poduski w kostce w kierownicy ( jeden bład). U mnie wywaliło to dla każdej poduchy wiec chyba mało prawdopodobne zeby 4 kostki nie stykały.
Kolejny problem to brak lub uszkodzona dioda w liczniku od poduszek.
Co do przeszłosci samochodu to znalazłem jedyne slady naprawy na prawym tylnim nadkolu i przednim zderzaku - reszta wydaje sie nie ruszana.
Poduszki mam 4 - nie ma zadnych atrap itp.
Gdzie mam koledzyszukac rozwiazania mojego problemu:(
Dodam jeszcze ze wymianiałem cale wnetrze z weluru na skóre - czy to moze miec znaczenie jakies?
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

zibus1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 20 sie 2010, 20:28
Lokalizacja: paczków

Post autor: zibus1 » 06 paź 2010, 22:29

sprwdz sensor
:mrgreen:

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 07 paź 2010, 07:16

doczytałem wczoraj własnie na naszym forum że w przypadku gdy poduchy przewietrzyło zapisuje sie w sterowniku AirBag crash data i VAGiem juz nie zrobi sie nic. A jak sprwawdzić sterownik czy jest OK czy uszkodzony czy moze zapisał sie crash??
Jak dostać sie ewentualnie do tego sterownika?? Coś obiło mi sie o uszy że znajduje sie w tynelu środkowym pomiedzy lewarkiem zmiany biegów a kokpitem. Ale jak sie dobrać do niego ??
Kolejna sprawa to taka że dioda Airbagu nie działa - jak sprawdzić czy sie spaliła? Możliwe jest ewentualne jej wyłączenie w pamieci licznika?? (nie swieci sie się również podczas testu licznika)
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 07 sty 2016, 12:05

Witam podepnę się pod temat

wyskoczył mi ostatnio błąd

588 - zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95
zbyt mała oporność - błąd sporadyczny


błąd daje się skasować ale potem jak kręcę kierownicą albo ruszę fotelem to zapala się znowu przynajmniej tak mi się wydaje....

co to może być i od czego zacząć co sprawdzić ??


Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7171
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 07 sty 2016, 15:01

Taśma to chyba pierwszą rzecz do sprawdzenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga