Witajcie, mam problem z poduszkami. Po podpieciu Vaga wykazało:
588 Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95
zbyt mała oporność
589 Zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - N131
zbyt mała oporność
1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199
zbyt mała oporność
1218 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej prawej - N200
zbyt mała oporność
Na forum znalazłem poszlake że zbyt mała oporność spowodowana była niestykaniem poduski w kostce w kierownicy ( jeden bład). U mnie wywaliło to dla każdej poduchy wiec chyba mało prawdopodobne zeby 4 kostki nie stykały.
Kolejny problem to brak lub uszkodzona dioda w liczniku od poduszek.
Co do przeszłosci samochodu to znalazłem jedyne slady naprawy na prawym tylnim nadkolu i przednim zderzaku - reszta wydaje sie nie ruszana.
Poduszki mam 4 - nie ma zadnych atrap itp.
Gdzie mam koledzyszukac rozwiazania mojego problemu:(
Dodam jeszcze ze wymianiałem cale wnetrze z weluru na skóre - czy to moze miec znaczenie jakies?
[A6 C5 1.8TQ] Poduszki powietrzne
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
[A6 C5 1.8TQ] Poduszki powietrzne
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
doczytałem wczoraj własnie na naszym forum że w przypadku gdy poduchy przewietrzyło zapisuje sie w sterowniku AirBag crash data i VAGiem juz nie zrobi sie nic. A jak sprwawdzić sterownik czy jest OK czy uszkodzony czy moze zapisał sie crash??
Jak dostać sie ewentualnie do tego sterownika?? Coś obiło mi sie o uszy że znajduje sie w tynelu środkowym pomiedzy lewarkiem zmiany biegów a kokpitem. Ale jak sie dobrać do niego
Kolejna sprawa to taka że dioda Airbagu nie działa - jak sprawdzić czy sie spaliła? Możliwe jest ewentualne jej wyłączenie w pamieci licznika?? (nie swieci sie się również podczas testu licznika)
Jak dostać sie ewentualnie do tego sterownika?? Coś obiło mi sie o uszy że znajduje sie w tynelu środkowym pomiedzy lewarkiem zmiany biegów a kokpitem. Ale jak sie dobrać do niego

Kolejna sprawa to taka że dioda Airbagu nie działa - jak sprawdzić czy sie spaliła? Możliwe jest ewentualne jej wyłączenie w pamieci licznika?? (nie swieci sie się również podczas testu licznika)
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
Witam podepnę się pod temat
wyskoczył mi ostatnio błąd
588 - zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95
zbyt mała oporność - błąd sporadyczny
błąd daje się skasować ale potem jak kręcę kierownicą albo ruszę fotelem to zapala się znowu przynajmniej tak mi się wydaje....
co to może być i od czego zacząć co sprawdzić
Pozdrawiam
wyskoczył mi ostatnio błąd
588 - zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95
zbyt mała oporność - błąd sporadyczny
błąd daje się skasować ale potem jak kręcę kierownicą albo ruszę fotelem to zapala się znowu przynajmniej tak mi się wydaje....
co to może być i od czego zacząć co sprawdzić

Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________