[A6 C6] Rozładowany akumulator
[A6 C6] Rozładowywanie akumulatora w nocy.
No i kolejny raz ląduję na forum z problemem
Sytuacja wygląda tak. Codziennie rano jak wchodzę do auta to na wskaźniku MMI mam 60% naładowania baterii. <smuty> Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu (Varta niemalże identyczna z fabrycznym) i od razu po wymianie ów problem wystąpił. Nie ma znaczenia czy samochód będzie w trybie transportowym czy normalnym, zawsze na rano 60%. Co ciekawe taka sytuacja występuje zarówno po dłuższej trasie kiedy wieczorem jest 100% jaki i wtedy kiedy zostawiłem auto wieczorem na poziomie 50%. Na rano jest 60% :roll: W poprzednim akumulatorze było podobnie z tymże na ranop było często nawet tylko 10%.
Sprawdziłem rzeczywisty pobór prądu po zamknięciu auta i wyszło 0,03A co wg. moich informacji absolutnie mieści się w normie. W aucie jest dołożony alarm ale wg. powyższych pomiarów skubany nie kradnie kosmicznych prądów.
Dodam, że auto pali normalnie ale denerwuje mnie ten stan rzeczy i nie wiem czy to właśnie przez ten problem nie padł mi poprzedni akumulatorek.
Liczę na Wasze wskazówki co do rozkminienia dziadostwa
Sytuacja wygląda tak. Codziennie rano jak wchodzę do auta to na wskaźniku MMI mam 60% naładowania baterii. <smuty> Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu (Varta niemalże identyczna z fabrycznym) i od razu po wymianie ów problem wystąpił. Nie ma znaczenia czy samochód będzie w trybie transportowym czy normalnym, zawsze na rano 60%. Co ciekawe taka sytuacja występuje zarówno po dłuższej trasie kiedy wieczorem jest 100% jaki i wtedy kiedy zostawiłem auto wieczorem na poziomie 50%. Na rano jest 60% :roll: W poprzednim akumulatorze było podobnie z tymże na ranop było często nawet tylko 10%.
Sprawdziłem rzeczywisty pobór prądu po zamknięciu auta i wyszło 0,03A co wg. moich informacji absolutnie mieści się w normie. W aucie jest dołożony alarm ale wg. powyższych pomiarów skubany nie kradnie kosmicznych prądów.
Dodam, że auto pali normalnie ale denerwuje mnie ten stan rzeczy i nie wiem czy to właśnie przez ten problem nie padł mi poprzedni akumulatorek.
Liczę na Wasze wskazówki co do rozkminienia dziadostwa
Ostatnio zmieniony 18 paź 2010, 21:23 przez crn, łącznie zmieniany 3 razy.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
- smooc666
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 03 paź 2008, 08:40
- Lokalizacja: Kraków Brzesko R-R
crn, no ja mialem podobny problem az keidys wyszlem na polko a tu patrze na czerwono sie swieci w garazu a tu wsyzstkie stopu sie swieca:-) i co sie okazalo ze to cso od hamulca tylko nie pamietam co siadlo i palilo mi sie stopy ps zabij nie wiem jak sie to nazywa. wymienilem spokoj akumulatorek na 100% caly czas
razem balujemy
razem umieramy
BAD BOYS do samego konca
razem umieramy
BAD BOYS do samego konca
smooc666, <hmm> ciekawy trop. Ten akurat przypadek mogę w 98% wykluczyć. Auto stoi pod blokiem i z pewnością jeśli nie ja to ktoś by rzekł: "sąsiad a ty świateł na noc nie wyłączasz :?: " :mrgreen: Po za tym, LEDy, szczególnie STOPy, walą dość mocno i łunę bym miał za oknem :D
Właśnie po to, aby wykluczyć jakiegoś nocnego wyładowywacza, sprawdziłem pobór prądu po zamknięciu. Po 20 min od zamknięcia pobór stały na poziomie 0,03A. Czy może ktoś wie, czy jest jakiś sterownik, który uaktywnia się po dłuższym czasie i to może on się zawiesza?
Coś mi jednak mówi, że wina będzie w sterowniku akumulatora. Wnioskuje to po przypadku kiedy auto wieczorem miało 50% a rano 60% :shock:
Właśnie po to, aby wykluczyć jakiegoś nocnego wyładowywacza, sprawdziłem pobór prądu po zamknięciu. Po 20 min od zamknięcia pobór stały na poziomie 0,03A. Czy może ktoś wie, czy jest jakiś sterownik, który uaktywnia się po dłuższym czasie i to może on się zawiesza?
Coś mi jednak mówi, że wina będzie w sterowniku akumulatora. Wnioskuje to po przypadku kiedy auto wieczorem miało 50% a rano 60% :shock:
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Jakies urzadzenie pobiera prad w stanie spoczynku.
Nalezy je zlokalizowac a to nie bedzie proste.
Kolejno odlaczac elementy i zapetlac swiatlowod dodatkowo usunac element z getway`a.
Najczesciej to:
- sterownik MMI
- BOSE
- telefon
- radio
Po wymiania akumlatora nalezy bezwzglednie zakodowac na nowo sterownik zarzadzania energia
Nalezy je zlokalizowac a to nie bedzie proste.
Kolejno odlaczac elementy i zapetlac swiatlowod dodatkowo usunac element z getway`a.
Najczesciej to:
- sterownik MMI
- BOSE
- telefon
- radio
Po wymiania akumlatora nalezy bezwzglednie zakodowac na nowo sterownik zarzadzania energia
Pablo200, sterownik zakodowałem. Próbowałem nawet na dwa różne sposoby. Nic to nie zmienia.
A czy w trybie transportowym te elementy nie są kompletnie odłączane? Bo po wyciągnięciu kluczyka nie mogę włączyć np. radia czy w ogóle MMI.
Czy ktoś może potwierdzić że 0,03 A to pobór w normie w stanie spoczynku?
Akcja serwisowa ponoć wykonana. Samochód był w serwisie w tej sprawie ale czy akcję zrobili to do końca nie wiem.
A czy w trybie transportowym te elementy nie są kompletnie odłączane? Bo po wyciągnięciu kluczyka nie mogę włączyć np. radia czy w ogóle MMI.
Czy ktoś może potwierdzić że 0,03 A to pobór w normie w stanie spoczynku?
Akcja serwisowa ponoć wykonana. Samochód był w serwisie w tej sprawie ale czy akcję zrobili to do końca nie wiem.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
- Zygi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 368
- Rejestracja: 26 gru 2008, 23:01
- Imię: Zbigniew
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stolica WLKP / UK
- Kontakt:
Re: [A6 C6] Rozładowywanie akumulatora w nocy.
Mam dokładnie ten sam problem ze swoim autem od jakiś 3 tyg, po długiej jeździe jest 100%, odpalam rano auto, a na MMI jest 60%, sprawdzałem aku na specjalistycznym urządzeniu w firmie i wykazało ze aku jest idealnym stanie! gdzieś czytałem w poście w innym temacie aby nie wyłączać auta na CD lub AMI tzn aby przełączyć na radio! nie wiem czy to ma jakis wpływ, a do tego duzo błędów mi wyskakuje na VCDS'e w związku z niskim napięciem!crn pisze:No i kolejny raz ląduję na forum z problemem
Sytuacja wygląda tak. Codziennie rano jak wchodzę do auta to na wskaźniku MMI mam 60% naładowania baterii. <smuty> Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu (Varta niemalże identyczna z fabrycznym) i od razu po wymianie ów problem wystąpił. Nie ma znaczenia czy samochód będzie w trybie transportowym czy normalnym, zawsze na rano 60%. Co ciekawe taka sytuacja występuje zarówno po dłuższej trasie kiedy wieczorem jest 100% jaki i wtedy kiedy zostawiłem auto wieczorem na poziomie 50%. Na rano jest 60% :roll: W poprzednim akumulatorze było podobnie z tymże na ranop było często nawet tylko 10%.
Sprawdziłem rzeczywisty pobór prądu po zamknięciu auta i wyszło 0,03A co wg. moich informacji absolutnie mieści się w normie. W aucie jest dołożony alarm ale wg. powyższych pomiarów skubany nie kradnie kosmicznych prądów.
Dodam, że auto pali normalnie ale denerwuje mnie ten stan rzeczy i nie wiem czy to właśnie przez ten problem nie padł mi poprzedni akumulatorek.
Liczę na Wasze wskazówki co do rozkminienia dziadostwa
Przedwczoraj miałem 60% naładowania, doładowałem baterie alternatorem do 100% i jak narazie stale jest te 100%! lecz nie mogę znaleźć przyczyny rozładowywania aku!
Wczoraj nie doładowałem auta bo nie jeździłem. Dzisiaj przy odpalaniu 10% w MMI. Co gorsze autko wyraźnie ciężej kręciło. Chyba po rozłączam wszystko i zobaczę czy będzie rozładowywało.
Oczywiście autko wyłączam "na radiu" co by cd nie mieliło. Nawet jeśli coś rzeczywiście rozładowuje to musiałby się to uruchamiać po jakimś czasie od zamknięcia. Bo po chwili mam pobór jak wcześniej czyli 0,03.
Oczywiście autko wyłączam "na radiu" co by cd nie mieliło. Nawet jeśli coś rzeczywiście rozładowuje to musiałby się to uruchamiać po jakimś czasie od zamknięcia. Bo po chwili mam pobór jak wcześniej czyli 0,03.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
pan42, nie mam ogrzewania postojowego. Chyba, że po mimo braku jest włączone ale tak się chyba nie da.
Kurna, żeby mieć taki miernik, który by monitorował przez jakiś czas pobór to bym na noc zostawił i na rano miał jak na dłoni wszystko.
Kurna, żeby mieć taki miernik, który by monitorował przez jakiś czas pobór to bym na noc zostawił i na rano miał jak na dłoni wszystko.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip