Witam mam w sumie 2 pytania..
posiadam multi ..
jesli podjezdzamy do swiateł,zapala sie akurat czerwone,czy przez ten czas oczekiwania czekamy na hamulcu na "d"czy przeskakujemy na N a moze na P..?
co jest najlepiej uzywac w takich momentach...
a drugie pytanko..
podjezdzamy zima pod  góre,i powiedzmy ze auto zaczyna nam sie staczec w dół na biegu D ,czy to moze uszkodzic skrzynie..?
jak to wyglada...?
			
			
									
									
						[A6 C5] jaki uzyc bieg.?
- 
				
				Camel-
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 522
 - Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
 - Imię: Kamel
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.3 133KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Leszno
 
Dla skrzyni bedzie żywotniejsze, jeśli postoi chwilę na D niż ciągła zmiana N-D. Jeśli wiesz, zę będziesz stał dłużej jak minutę to zrzucaj na P/N - mimo wszystko na D temperatura oleju będzie rosła szybciej. Automat jest tak wymyślonym urządzeniem, żebyś używał D do zakończenia jazdy. Pamiętaj - nigdy nie gaś auta na biegu.
Co do zjeżdzania - nie ma problemu nic sie nie stanie, jednak na wszelki wypadek unikałbym takich sytuacji.
			
			
									
									
						Co do zjeżdzania - nie ma problemu nic sie nie stanie, jednak na wszelki wypadek unikałbym takich sytuacji.
- 
				
				Społeczność Audi A6
 
Nie wiem jak jest w c5 ale w c6 jezdzi sie caly czas na D, gdy podjezdzamy do swiatelm to albo trzymamy na D i dusimy pedal hamluca i po chwili ruszamy, albo trzymamy na D i wlaczamy reczny i w momencie gdy zapali sie zielone naduszamy gaz i reczny sam puszcza, albo podjezdzamy do swiatel na D i po chwili wlaczamy P. N slozy zazywczaj do holowania, a na swiatlach nie stoi sie nie wiaodmo ile aby przelaczac biegiem na P. WIaodmo czasami sie podjedzie do przejazdu kolejowego wtedy wlaczamy P. Ale tak to tylko D 
			
			
									
									
						
							








