Kolego na początku powiem Ci, że na tym forum jest massssa informacji o tym co wymieniać przy wałkach. Jeśli masz padnięte wałki to one nie zostały "wyciosane" same przez siebie a hydraulikę zaworową na którą składa się 24 pastylki, 24 dźwigienki i 24 popychacze. Przy takiej robocie możesz wymienić rozrząd (jeśli jego wymiana się już zbliża). Dodatkowo wymień (obowiązkowo) miedziane podkładki pod wężyki przelewowe przy każdym wtryskiwaczu. Proponuję także zakupić nowe uszczelniacze zaworowe pod dekle. Jeśli o czymś zapomniałem to dopiszę. Koniecznie sprawdzić prowadnice zaworu.baranek19852 pisze:Witam.Jestem tu nowy wiec mam pytanko.Mam A6 2001 rok 2.5 Tdi 180 PS autko jezdzi ale juz do wymiany sa walki rozrzadu cosie z tym wiaze?Czy wymienic musze tylko walki czy jeszcze inne drobniejsze pierdolki dochodzace dorozrzadu??Oczywiscie regenaracja nie wchodzi w gre mimo tego iz slyczsalem ze Swiatek jest w tym najlepszy i nie ma tam zzwrotow.Auto jezdzi do niemiec i zastanawiam sie czy nie taniej wyniosla by naprawa wlasnie tam poniewaz koszt wynosi okolo 1000 euro.Moze mi ktos pomoc w tym temacie
ps. posiadasz AKE w nim jest nowy tym odmy, która się nie zapycha więc proponowałbym przed montażem nowych elementów, jeszcze na starych gratach zbadać system olejowy przy każdej krzywce. Na ściągniętych deklach odpalasz autko i obserwujesz czy olej pojawia się w najbardziej newralgicznych miejscach na ścieranie czyli krzywkach. Uważaj bo będzie go trochę bryzgało na boki silnika :-D
W razie błędów proszę mnie poprawić
