[100c4 2.6]podstawowe pytanie o nitro
[100c4 2.6]podstawowe pytanie o nitro
koledzy prosze sie nei smiac.jestem w tym laikiem
pytanie o bezpiecznej instalacji nitro bedzie...da sie to wrzucic do takiego silnika jak moj?nie mam checi bawic sie w nic wiecej.jaka bylaby bezpieczna granica strzalu?jaki przyrost
?jest szansa na ok 50km plus?przyjmijmy ze moj silnik jest w stanie ok.nastepna sprawa.czy pogodze to z instalacja lpg?zrozumiale ze wykorzystywalbym to w momencie pracy na pb.
prosze o wyrozumialosc.
pytanie o bezpiecznej instalacji nitro bedzie...da sie to wrzucic do takiego silnika jak moj?nie mam checi bawic sie w nic wiecej.jaka bylaby bezpieczna granica strzalu?jaki przyrost
?jest szansa na ok 50km plus?przyjmijmy ze moj silnik jest w stanie ok.nastepna sprawa.czy pogodze to z instalacja lpg?zrozumiale ze wykorzystywalbym to w momencie pracy na pb.
prosze o wyrozumialosc.
- gumisv6
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
NITRO tomkom1, dobry jesteś może wrzuć na luz troszeczkę?? 
tego tu jeszcze nie widziałem

tego tu jeszcze nie widziałem
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, 23:31 przez gumisv6, łącznie zmieniany 1 raz.
gumisv6, jestem luzny...potrafisz czytac z sensem?zadalem luzne pytanie.czysta teoria.w czym przezkadza lpg?wiesz ze te instalacje posiadaj wylacznik on/off?(mowie to o instalcji lpg)
[ Dodano: 2010-09-23, 23:32 ]
gumisv6, nie podoba mi sie edycja postu do ktorego sie odnosze w odpowiedzi....rozumiem teraz ze nie widziales jeszcze podtlenku azotu...nadal jestes na etapie diodek w lampach?dziekuje za twoja wypowiedz .duzo mi wniosla do tematu
[ Dodano: 2010-09-23, 23:32 ]
gumisv6, nie podoba mi sie edycja postu do ktorego sie odnosze w odpowiedzi....rozumiem teraz ze nie widziales jeszcze podtlenku azotu...nadal jestes na etapie diodek w lampach?dziekuje za twoja wypowiedz .duzo mi wniosla do tematu
-
- Forum Audi A6 / A7