[A6 C4 2.5TDI] Przejście z 10W40 na 15W50-za i przeciw?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 286
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
ja bym nie kombinował na CHIńSKIE wynalazki, kup olej do niuni z certyfikatem TUV niemieckim, ja miałem jakiś minerał niewiadomego pochodzenia, mechanior stwierdził, że to szajs więc zmienił na półsyntetyk i jest ok. nic nie bierze ani nie ubywa. Po drugie powiedział że do turbo najlepszy półsyntetyk . Mój przebieg bliski 400 tyś. Pozdro. Ps. lepiej odpala w zimie bynajmniej u mnie
powodzenia, jak chcesz zarżnąć turbo to lej nadal minerał. jeśli chcesz jeszcze pojeździć trochę tym autem to zmień olej jak najszybciej na półsyntetyk.. a później nawet full syntetyk.grzesio pisze:Mechanik powiedział ze może być taki olej,
poczytaj :arrow: https://a6klub.pl/all-tdi-jaki-olej-do-tdi-vt2962.htm
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
nie pytaj, tylko zalewaj 10w40kamil138 pisze:..w tym tygodniu będę olej wymieniał czy powinienem zmienić na 10w/40 :?: :?: :?:
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
witaj, niedawno kupiłem audi 100 w dieslu , zalana niestety platinum 15w40 , obecnie mam pewien problem z autem ale kiedy wyjde na prostą (i dostane wypłate) mam zamiar zalać 10w40 półsyntetyk (konkretnie valvoline maxlife) jak nie zapomnę to po tym zabiegu postaram sie podzielic moimi spostrzeżeniami .
Moim zdaniem oprócz tego że tańszy to mineralny jest pod każdym względem gorszy, i jesli nie jestes pod kreską to lepiej nie zmieniaj zwycięskiego składu
Moim zdaniem oprócz tego że tańszy to mineralny jest pod każdym względem gorszy, i jesli nie jestes pod kreską to lepiej nie zmieniaj zwycięskiego składu
Lechu pisze:do TDI powinno się lać syntetyk. Moim zdaniem temat został wyczerpany w wątku "jaki olej do TDI".
No tak Lechu-ale czy w 15 letnim dieslu, który ma przejechane 400-500tyś km ma to jakiś sens?10W-40 jest takim złotym środkiem. Sporo ludzi jezdzi na 15w-40 i nic się nie dzieje... :roll:
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
od czasu kupna jeździłem na 15W 40 przy ostatniej wymianie zdecydowałem się na przejście na 10W 40, mam przejechane już ok. 7000km i zauważyłem same pozytywne cechy otóż od zmiany oleju poziom na miarce się nie zmienił czyli oleju nie bierze, silniczek zaczął ciszej pracować no i jest jakby bardziej zwinny na drodze
więc uważam że ta zmiana mu wyszła na dobre silnik na rzadszym oleju się tak nie męczy

więc uważam że ta zmiana mu wyszła na dobre silnik na rzadszym oleju się tak nie męczy
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski