Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 AFB] schemat podłączenia czujnika G71

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

[A6 C5 AFB] schemat podłączenia czujnika G71

Post autor: Levuss » 11 wrz 2009, 15:15

Cześć.
Czy w ETCE jest coś takiego jak schemat elektryczny (połączenia) czujnika G71 od wtyczki umiejscowionej w czujniku aż do EKU?. Mam u siebie problem z czujnikiem G71. Czujnik wymieniony, wtyczka i okablowanie wtyczki wymienione a pomimo to VAG wyrzuca błąd czujnika G71 i auto jeździ jak 1.9 Tdi 110ps. Chodzi mi o pokazanie schematu jak idzie przewód od czujnika aż do EKU, gdzieś po tej drodze musi być jakaś przerwa.
Czujnik wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b03c4d3621
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... aa4fced56b
źródło http://www.audiklub.org by carlnova
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 11 wrz 2009, 21:23

pawelk600 pisze:Levuss, Proszę bardzo! Ze scematu wynika że przewody od czujnika G71 idą bezpośrednio do ECU czyli nie ma podrodze żadnej wtyczki która by mogła byc rozpięta/zaśniedziała. Najlepiej wypnij wtyczkę z G71 i z ECU i sprawdź przejście miernikiem. Jakbyś potrzebował jakiegoś objaśnienia do schematu to daj znać!

[url=http://images47.fotosik.pl/197/0694c725f0a5a35am.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images48.fotosik.pl/197/057d96fccd87fe2fm.jpg]Obrazek[/URL]
Dziękuję bardzo. O taką odpowiedź mi chodziło. Po weekendzie zabieram się za rozbiórkę obudowy ECU dam znać co się dzieje.

ps.
przyda się objaśnienie przewodów nr 1, 3 i 4 :-) (właśnie przed chwilą zauważyłem objaśnienie przewodów :mrgreen: ). Czy elementy oznaczone literami A B C i D to są wtyczki w EKU czy gniazda w EKU?

Już wiem są to gniazda w EKU
Obrazek

Czy komputer będę mógł normalnie wyjąć osłony? niczym poważnym jeśli zachowam ostrożność to nie grozi?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 11 wrz 2009, 22:30

A teraz zadam troszkę laiczne pytanie. Jak miernikiem zmierzyć przejście?. Miernik mam podobny do tego:
Obrazek
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: axe » 11 wrz 2009, 22:41

jak nie masz dzwonka to ustaw na Ohmy
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

Awatar użytkownika
krischm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 281
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:48
Lokalizacja: śląskie

Post autor: krischm » 13 wrz 2009, 22:36

W miirniku który pokazałeś na dole po lewej stronie koło hfe

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 18 wrz 2010, 18:06

Panowie problem powraca. Od kilku dni auto jest tępe jak szpadel. Nie chce jechać, VAG wyrzucał błąd czujnika G71. Dzisiaj się zabrałem za kontrolę połączeń. Sprawdzałem miernikiem przejście i było ok. Niestety błąd nadal występował. Przeczyściłem wtyki we wtyczce do czujnika G71 i EKU kontakt sprayem. Nadal błędu nie dało się skasować. Sprawdziłem we wtyczce napięcia i moje obserwacje były następujące.

- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 3 w EKU nr 14 napięcie 5V
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 4 w EKU nr 15 napięcie 0.08V
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 1 w EKU nr 16 napięcie 0V

Wszystko ładnie pięknie, ale w tym schemacie jasno widać, że na pinie 4 we wtyczce (EKU 15) napięcie podczas pracy silnika powinno wynosić 1.96V a u mnie jest 0.08V. Czy to może być przyczyna źle działającego G71?. Pozostałe napięcia zgadzają się ze schematem tylko to jedno mi nie pasuje. Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś z Was zmierzył u siebie napięcia we wtyczce od G71.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5a35a.html
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga