Cześć.
Czy w ETCE jest coś takiego jak schemat elektryczny (połączenia) czujnika G71 od wtyczki umiejscowionej w czujniku aż do EKU?. Mam u siebie problem z czujnikiem G71. Czujnik wymieniony, wtyczka i okablowanie wtyczki wymienione a pomimo to VAG wyrzuca błąd czujnika G71 i auto jeździ jak 1.9 Tdi 110ps. Chodzi mi o pokazanie schematu jak idzie przewód od czujnika aż do EKU, gdzieś po tej drodze musi być jakaś przerwa.
Czujnik wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b03c4d3621
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... aa4fced56b
źródło http://www.audiklub.org by carlnova
[A6 C5 AFB] schemat podłączenia czujnika G71
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
[A6 C5 AFB] schemat podłączenia czujnika G71
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Dziękuję bardzo. O taką odpowiedź mi chodziło. Po weekendzie zabieram się za rozbiórkę obudowy ECU dam znać co się dzieje.pawelk600 pisze:Levuss, Proszę bardzo! Ze scematu wynika że przewody od czujnika G71 idą bezpośrednio do ECU czyli nie ma podrodze żadnej wtyczki która by mogła byc rozpięta/zaśniedziała. Najlepiej wypnij wtyczkę z G71 i z ECU i sprawdź przejście miernikiem. Jakbyś potrzebował jakiegoś objaśnienia do schematu to daj znać!
[url=http://images47.fotosik.pl/197/0694c725f0a5a35am.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images48.fotosik.pl/197/057d96fccd87fe2fm.jpg]Obrazek[/URL]
ps.
przyda się objaśnienie przewodów nr 1, 3 i 4

Już wiem są to gniazda w EKU
Czy komputer będę mógł normalnie wyjąć osłony? niczym poważnym jeśli zachowam ostrożność to nie grozi?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Panowie problem powraca. Od kilku dni auto jest tępe jak szpadel. Nie chce jechać, VAG wyrzucał błąd czujnika G71. Dzisiaj się zabrałem za kontrolę połączeń. Sprawdzałem miernikiem przejście i było ok. Niestety błąd nadal występował. Przeczyściłem wtyki we wtyczce do czujnika G71 i EKU kontakt sprayem. Nadal błędu nie dało się skasować. Sprawdziłem we wtyczce napięcia i moje obserwacje były następujące.
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 3 w EKU nr 14 napięcie 5V
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 4 w EKU nr 15 napięcie 0.08V
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 1 w EKU nr 16 napięcie 0V
Wszystko ładnie pięknie, ale w tym schemacie jasno widać, że na pinie 4 we wtyczce (EKU 15) napięcie podczas pracy silnika powinno wynosić 1.96V a u mnie jest 0.08V. Czy to może być przyczyna źle działającego G71?. Pozostałe napięcia zgadzają się ze schematem tylko to jedno mi nie pasuje. Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś z Was zmierzył u siebie napięcia we wtyczce od G71.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5a35a.html
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 3 w EKU nr 14 napięcie 5V
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 4 w EKU nr 15 napięcie 0.08V
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 1 w EKU nr 16 napięcie 0V
Wszystko ładnie pięknie, ale w tym schemacie jasno widać, że na pinie 4 we wtyczce (EKU 15) napięcie podczas pracy silnika powinno wynosić 1.96V a u mnie jest 0.08V. Czy to może być przyczyna źle działającego G71?. Pozostałe napięcia zgadzają się ze schematem tylko to jedno mi nie pasuje. Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś z Was zmierzył u siebie napięcia we wtyczce od G71.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5a35a.html
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE