Witam
Mam problem z hamulcami a dokładnie z lewą stroną tył . Wydaje mi się że cały czas auto hamuje właśnie tylnym lewym hamulcem ponieważ wszystkie pozostałe klocki maja po 1 cm zapasu a ten jeden już się prawie zdarł do końca . Klocki wymieniałem wszystkie w tym samym czasie tej samej firmy . Co może być przyczyną szybszego zużywania na tej właśnie stronie ? Ostatnio odpowietrzałem układ i z tej właśnie strony śruba nie dała się odkręcić .
Z góry dziękuje za pomoc .
[100 C4 2.8] Problem z hamulcami
BzYQ, sprawdź czy odbija mechanizm od ręcznego. w zeszłym tygodniu wymieniałem u siebie wszystkie tarcze i klocki, po rozebraniu okazało się, że w jednym zacisku dźwigienka od ręcznego w ogóle nie odbijała i klocek pewnie cały czas jechał po tarczy. po małym przeczyszczeniu, smarowaniu chodzi jak ta lala. przy okazji rozebrałem wszystkie zaciski, przepolerowałem tłoczki (2 miały już małe wżery), nasmarowałem, założyłem nowe gumki i zaciski chodzą jak nówki - dodatkowo z przodu zmieniłem heble na 312 i myślę, że jakoś to będzie hamowało 8-)
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
nie testowałem jeszcze na maxa hebli, ale mogę powiedzieć że jest znaczna poprawa. tarcze to polskie mikody, cenowo wyszły podobnie jak bosch po max rabatach. do kompletu wrzuciłem klocki boscha + nowy płyn hamulcowy ate typ200 i zobaczymy jak ze sobą będą współpracować. swap na 312 to żadna filozofia - musisz tylko zakupić odpowiednie jarzma i oczywiście tarcze 312, klocki i zaciski seria.gumisv6 pisze:hasek, tarcze bajera z hamowaniem pewnie też, z jakiej fabryki takie tarcze czy trzeba dużo żeby to zmontować i ile taki swap Cie wyniósł jak możesz
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
288 i 312 maja te same klocki.. z S6 nie podejdzie bo tam heble to jeszcze większy meksyk :lol:gumisv6 pisze:seryjne klocki nie są za małe na tarcze 312?? a te jarzma to z s6 trzeba by było dorwać??
co do jarzm to już kilka tematów było .. np
https://a6klub.pl/a6-c5-przednie-tarcze-312mm-przed-liftem-vt23765.htm?sid=fff37051eb0de84f8b6bb7696d059e98
https://a6klub.pl/all-c4-jakie-zaciski-pasuja-vt20460.htm
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga