Silnik: AFB.
Być może, jest to związane z niedawną zmianą rozrządu (razem z termostatem).
Problem wygląda tak, że wskaźnik temperatury NAJCZęÂŚCIEJ zatrzymuje się tuż przed 90 stopniami.
Co ciekawe - zdarza się też, że czasami dojdzie do 90.
Miejsce - w którym się zatrzymuje - różnie - czasami wygląda to jakby było ~80 stopni, czasami ~87...
W warsztacie, komputer nie wykazał jakichkolwiek błędów - "z doświadczenia" mechanik stwierdził, że prawdopodobnie będzie to czujnik temp. - wymienił (na oryginał) - i sytuacja poprawiła się - ale minimalnie - tak czy inaczej - auto nadal do 90 stopni nagrzewa się bardzo rzadko (oczywiście nie mówię tu o przejażdżkach kilkukilometrowych, a raczej dłuższych).
Wskaźnik potrafi się zatrzymać przed tą "90" i tak zostaje na kilkadziesiąt / kilkaset km.
Nowy czujnik też jest do bani?
Czy raczej nowy termostat (wymieniany wraz z rozrządem jakieś 4-5 tys. km termu - problem pojawił się jakieś 2 tys. po wymianie).
A może przyczyny szukać jeszcze gdzie indziej?
[A6][c5] 2,5 tdi Dziwne wskazania temp silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:52
- Lokalizacja: Gliwice
witam . problem polega moj natym iz niemam sterowania klapami gora srodek dol -silniczki sa dobre guziki i to cale pudeko tez jest sprawne vag nic niepokazuje zadnych bledow a mimo to nie zmienia sie nawiew. druga rzecz to po nacisnieciu z LO na np 18st to z goraca niemozna wytrzymac tak mocno grzeje niezaleznie od tego czy dam na max czy 18- ale na lo jest zimno. trzecia zecz jest taka ze zaluzmy iz jest na dwoze 0st lub zimniej to auto grzeje na max niezaleznie od tego jak mam ustawione na climatronicu nawet na LO a skoro sie ociepli (+1st)to na LO jest zimno a jak zas dam na np 18 to nonstop ogien. auto bylo juz u wielu mechanikow i nikt nic nie poradzil. silniczki sa wszystkie ok nawet nowe. pomocy