[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
kup zestaw SLIM i będzie GITTGandalF pisze:czy ktos moze polecic jakies, dodam ze noxon nie wystepuje na ebayu a nie chcialbym kupic jakiegos badziewia

Jak już nie raz w tym temacie wspomniano są to przetwornice gabarytowo mniejsze od "standardu" nie emitują zakłóceń (CB, Audio) i doskonale sie mieszczą w obudowie lampy (co również zostało poruszone kilkanaście razy).
W temacie marki Noxon... ja bym sie aż tak nie sugerował "napisem" na przetwornicy. Grunt ze jest SLIM, każda "pachnie ryżem na kilometr"

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- pawelx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 06 mar 2010, 10:21
- Lokalizacja: Białystok-Podlaskie
moje zakłócają transmiter mp3 poza tym CB i audio jest ok jak przed montażem wygląda to tak że jak mam już włączone światła i odpalę transmiter to jest ok
ale jak odpalę transmiter a potem włączę światła to nic nie słychać, dodam że transmiter dobrej klasy nie za 30 zł
teraz najpierw włączam światła
ale jak odpalę transmiter a potem włączę światła to nic nie słychać, dodam że transmiter dobrej klasy nie za 30 zł

teraz najpierw włączam światła

- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Witam. Dziś dołączyłem do grona szczęśliwców posiadających w swoich niuniach Xenon Hid Slim. Ja zakupiłem dla siebie owe żarówki na allegro od tego sprzedawcy:
http://allegro.pl/xenon-hid-cyfrowy-h1- ... 44284.html
Przesyłkę kurier dostarczył w 1 dzień (to tak dla tych co chcą zamówic hidy). Poza tym rewelacja. Ja zaopatrzyłem sie w żarniki 6000 K- świecą pięknie. Mam nadzieje że nikogo nie będe oślepiał (w nocy jeszcze nie jeździłem). Cały montarz zajął mi ok 1,5 h z tego 0,5 h było wkładanie i szczelne zamykanie obudowy lampy od strony filtra powietrza ale udało się. Wszystko robiłem powoli i solidnie tzn, przewody które łączylem stosownie zabezpieczylem przed wilgocia itp. Mam nadzieję że nie będe narzekał a tylko cieszył sie z ich urzytkowania. NA bierząco będe kontrolował stan moich hidów. Jakby cos to będe pisał. Pozdro.
http://allegro.pl/xenon-hid-cyfrowy-h1- ... 44284.html
Przesyłkę kurier dostarczył w 1 dzień (to tak dla tych co chcą zamówic hidy). Poza tym rewelacja. Ja zaopatrzyłem sie w żarniki 6000 K- świecą pięknie. Mam nadzieje że nikogo nie będe oślepiał (w nocy jeszcze nie jeździłem). Cały montarz zajął mi ok 1,5 h z tego 0,5 h było wkładanie i szczelne zamykanie obudowy lampy od strony filtra powietrza ale udało się. Wszystko robiłem powoli i solidnie tzn, przewody które łączylem stosownie zabezpieczylem przed wilgocia itp. Mam nadzieję że nie będe narzekał a tylko cieszył sie z ich urzytkowania. NA bierząco będe kontrolował stan moich hidów. Jakby cos to będe pisał. Pozdro.
Jak już kupujecie HID-y to max 4300K-5000K, wszystko wyżej daje niebieską poświatę i idzie to w kierunku AGRO-tuningu niż poprawy widoczności.
Z tego co udało mi się odnaleźć na forum (zdjęcia) to nie Masz spryskiwaczy o samopoziomowaniu nie wspominam, kwestii homologacji reflektorów nie dotykam....
Z tego co udało mi się odnaleźć na forum (zdjęcia) to nie Masz spryskiwaczy o samopoziomowaniu nie wspominam, kwestii homologacji reflektorów nie dotykam....
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
No to cieszy mnie informacja że koledze Pawelx hidy działają bez zarzutu. Mam nadieje że i tak będzie u mnie. A co do postu kolegi ninja to gdybym miał u siebie w samochodzie te wszystkie wymienione prze niego specyfikacje to zapewne nie brał bym udziału w tej dyskusji. Jeśli lampy ktore założyłem nie będą zdawac egzamiu z różnych powodów to albo zostaną zmienione albo z nich zrezygnuje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ninja_,
Panowie, w tym temacie już dawno ustalono, że nie będzie to dyskusja o prawnych i technicznych (spryski i samopoziomowanie) aspektach legalności HID-ów.
Adriano007, Jednak żarniki o wyższej temperaturze są mniej efektywne, jeżeli chodzi o widoczność. Tak czytałem gdzieś w artykule. Poza tym lepiej nie rzucać się w oczy miśkom :mrgreen: fioletowym odcieniem np. 8000 prawda?
Nie miałem okazji porównać moich 5000 i obok postawić 6000 ale ktoś tu na forum pisał, że nie ma wielkiej różnicy. Nie wiem jak jest faktycznie. musiałbyś sprawdzić sam. A kompletów z żarnikami 5000 nie ma za wiele na allegro
Panowie, w tym temacie już dawno ustalono, że nie będzie to dyskusja o prawnych i technicznych (spryski i samopoziomowanie) aspektach legalności HID-ów.
Adriano007, Jednak żarniki o wyższej temperaturze są mniej efektywne, jeżeli chodzi o widoczność. Tak czytałem gdzieś w artykule. Poza tym lepiej nie rzucać się w oczy miśkom :mrgreen: fioletowym odcieniem np. 8000 prawda?
Nie miałem okazji porównać moich 5000 i obok postawić 6000 ale ktoś tu na forum pisał, że nie ma wielkiej różnicy. Nie wiem jak jest faktycznie. musiałbyś sprawdzić sam. A kompletów z żarnikami 5000 nie ma za wiele na allegro
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Dokładnie nie czas i miejsce na debate prawno- techniczna dot. lamp typu hid. Oczywiście zgadzam sie z Wami i również jestem za tym by poruszać sie po drodze bezpiecznie i bezpiecznie dla innych. Nie mam zamiaru zakładać żarników typu 8000k. Tak jak już wspomniałem wcześniej jeśli tylko zdarzy sie że kogos oślepiam lub że słabo wodzę przy żarnikach 6000K to od razu je zmieniam. U mnie liczy sie przede wszystkim bezpieczeństwo. Choć muszę przyznać że dziś jak się przejechałem wieczorem to dopiero zobaczyłem jasność. Zwykłe H1 nie maja startu do hidów. Naprawde widocznosc jest świetna no i nikt mi nie mrógał że niby jest oślepiany przeze mnie. Ale żeby bylo śmiesznie to jeden z żarników odmówił mi posłuszeństwa tzn przestał świecić. Jutro z rana będe sprawdzał czy to żarnik czy może przetwornica. W każdym razie liczę na możliwość reklamacji w formie gwarancji.
[ Dodano: 2010-09-06, 12:32 ]
ÂŻarnik sprawdzony- jak sie okazało jest oki. Niestety przetwornica odmówiła posłuszeństwa. Mam nadzieje że nie zostało to spowodowane poprzez instalację elektryczną w samochodzie a poprostu sama z siebie przestała działać. Oczywiście w ramach gwarancji odesłałem uszkodzoną i mam otrzymać sprawną. Czy ktoś z Was spotkal sie z problemem niesprawnej przetwornicy, ewentualnie co było powodem że odmówiła posłuszeństwa?
[ Dodano: 2010-09-11, 20:33 ]
Panowie mam do Was pytanie mianowicie- założyłem obie przetwornice w tym jedną po wymianie i wszystko gra tzn żarniki pięknie świecą. Wczoraj przejechałem na nich blisko 100 km i zero jakichkolwiek usterek. Ale dziś moja uwaga została zwrócona na chwilowy (sekundowy) brak prądu. Tzn jak zapalałem samochód to oświetlenie zegarów załączyło się dopiero po kilku sekundach no i wyzerowało mi licznik kilometrów. Poza tym nic sie nie stało nawet radio nie zdążyło się rozkodować. Po tym kilkakrotnie odpalałem samochód przejechałem kilka kilometrów i go gasiłem ale nic takiego sie już nie powtórzyło. Jak myślicie czy xenon hid ma z tym cos wspólnego, czy komuś z Was coś podobnego się przydarzyło?
[ Dodano: 2010-09-06, 12:32 ]
ÂŻarnik sprawdzony- jak sie okazało jest oki. Niestety przetwornica odmówiła posłuszeństwa. Mam nadzieje że nie zostało to spowodowane poprzez instalację elektryczną w samochodzie a poprostu sama z siebie przestała działać. Oczywiście w ramach gwarancji odesłałem uszkodzoną i mam otrzymać sprawną. Czy ktoś z Was spotkal sie z problemem niesprawnej przetwornicy, ewentualnie co było powodem że odmówiła posłuszeństwa?
[ Dodano: 2010-09-11, 20:33 ]
Panowie mam do Was pytanie mianowicie- założyłem obie przetwornice w tym jedną po wymianie i wszystko gra tzn żarniki pięknie świecą. Wczoraj przejechałem na nich blisko 100 km i zero jakichkolwiek usterek. Ale dziś moja uwaga została zwrócona na chwilowy (sekundowy) brak prądu. Tzn jak zapalałem samochód to oświetlenie zegarów załączyło się dopiero po kilku sekundach no i wyzerowało mi licznik kilometrów. Poza tym nic sie nie stało nawet radio nie zdążyło się rozkodować. Po tym kilkakrotnie odpalałem samochód przejechałem kilka kilometrów i go gasiłem ale nic takiego sie już nie powtórzyło. Jak myślicie czy xenon hid ma z tym cos wspólnego, czy komuś z Was coś podobnego się przydarzyło?
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Jezeli była to chwilowa "utrata" napięcia (spadek) to bardzo prawdopodobne że przetwornice były przyczyną zakłócenia. Innej sensownej opcji nie widzę. Zwarcie w samej instalacji elektrycznej lamp (obwodzie zasilania lamp L&P) raczej odpada. Stan akumulatora również, bo samochód mam rozumieć odpala bez problemuAdriano007 pisze:dziś moja uwaga została zwrócona na chwilowy (sekundowy) brak prądu

Dla św. spokoju posprawdzaj dokładnie połączenia w lampach (pomimo że wykonałeś wszystko starannie i solidnie)... u mnie przez rok użytkowania raz potrafiło samoczynnie zmienic stacje w radyjku, tak po prostu. Obstawiam przetwornice, a raczej chwilowy skok WN (wysokie napięcie) przy załączeniu. Poza tym żadnych przygód w postaci reklamacji, mandatów, problemów z przeglądem, oslepianiem itd. w moim przypadku

Wracając do barwy i ustawienia, oslepiam Was ? :mrgreen:
Pozdrawiam...
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Dzisiaj równiez troche jeździłem kilkakrotnie odpalałem samochód i go gasilem ale wszystko ok. Nic podobnego się mi juz nie przytrafiło. Mam nadziejej że tak już będzie cały czas. Aha i mam pytanie tzn czytając cały ten wątek odnośnie montażu xenon hid slim utwierdziłem się w tym że najoptymalniejsze ustawienie świateł to jest _ _/ ja tak przynajmniej zrobiłem u siebie. Aha soczewka od strony kierowcy posiada taką jak gdyby zwrotnice i własnie tą zwrotnicą ustawiłem soczewke by świeciła tak _ . Lampa od strony pasażera nie posiada tejże zwrotnicy i świeci _/ . Ogólnie jak do tej pory jeżdżąc w nocy i w dzień jeszcze nikt mi nie migał długimi światłami co mogłoby sugerować że kogoś oślepiem. Co do ustawienia lamp jeśli jestem w błędzie to proszę o konkretną informacje jak powinienem ustawić lampy.
Aha i kolego eldo jak dla mnie to twoje światła sa ok. Pozdrawiam
Aha i kolego eldo jak dla mnie to twoje światła sa ok. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Adriano007, chyba właśnie to ustawienie jest najlepsze dla mocnych jakby nie było żarników HID :mrgreen: Nawet tak na logikę, prawda?
I jeszcze taka mała uwaga z własnych obserwacji. Lampa po wypolerowaniu klosza o wiele mniej rozprasza światło do góry i daje snop tylko na drogę. W sumie to oczywiste :-P ale widać różnicę dopiero jak się zobaczy. Ja mam lewe szkło wypolerowane a prawe tylko prowizorycznie bez demontażu i różnica jest widoczna.
eldo, Twoje lampy są

I jeszcze taka mała uwaga z własnych obserwacji. Lampa po wypolerowaniu klosza o wiele mniej rozprasza światło do góry i daje snop tylko na drogę. W sumie to oczywiste :-P ale widać różnicę dopiero jak się zobaczy. Ja mam lewe szkło wypolerowane a prawe tylko prowizorycznie bez demontażu i różnica jest widoczna.
eldo, Twoje lampy są

Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
kolego mrock z tego co ja widze to bezproblemowo twój zestaw chowa się w obudowie lamp. Poprostu przetwornice montujesz tymi kablami wychodzącymi z niej w stronę zagłębienia w obudowie na silniczek od poziomowania lamp. Następnie filtr przeciwzakłóceniowy tj. tą mniejszą kostke podklejasz na taśmie dwustronnej do obudowy lampy właśnei nad tym zagłebieniem o ktorym już wspominałem. Taki montaz nie koliguje w żaden sposób z silniczkiem do regulacji lamp. Przewody upychasz według jak ci pasuje i zrobione. U mnie nie było z tym żadnego problemu.
[ Dodano: 2010-09-15, 18:45 ]
Aha i pochwal się jaki żarnik zakupiłeś no i daj znac czy wszystko jest u Ciebie oki.
[ Dodano: 2010-09-15, 18:45 ]
Aha i pochwal się jaki żarnik zakupiłeś no i daj znac czy wszystko jest u Ciebie oki.
sorry panowie,ale nie rozumiem dlaczego montujecie do swoich niuniek taki chiński badziew?czy nie lepiej kupić ori przetwornice hella używki i do tego żarniki philipsa? oczywiście 4300K dają piękne białe światło,po deszczu widać super.ja tak zrobiłem u siebie i nie mam żadnych problemów z migającymi światłami,zanikiem prądu w przetwornicach,zakłuceniami na radiu itp.