W chwili obecnej jestem po uzupełnieniu oleju w skrzyni i weszło mi 2 litry, jednakże problem jest jak w temacie. Choć spróbowałem dodać gazu i to przy obrotach około 2,5 tyś ciężko rusza jednakże dalej nie próbowałem. Sprawdzałem ponadto spód i brak wycieku. Usłyszałem też o możliwości zapowietrzenia układu czy to możliwe :?:
[A6 2.5TDI Avant 150 KM Tiptronic
[A6 2.5TDI Avant 150 KM Tiptronic
W czasie ostatnich ulew przytrafiła mi się przygoda, że zgasł mi samochód 2 razy(skrzynia automatyczna) :-? oraz trzymał wyższe obroty niż zwykle. Jednakże następnego dnia wszystko było ok. Dwa dni później znowu mi zgasł podczas ruszania-dalsza jazda ok, więc po powrocie podłączyłem VAG-a i tylko błąd -przepływomierz masowy powietrza G70 nieprawidłowy sygnał. Skasowałem jada próbna i nic, ale i tak wymieniłem filtr powietrza. Dziś jadąc do pracy było na początku wszystko ok dopóki nie zaczął intensywnie padać deszcz. Początkowo zaczęło się od wyższych obrotów o jakieś 200, natomiast po ok 20 km trzymał obroty pomiędzy 3000-4000 po około 2 km zatrzymałem się aby nie zagrzać silnika. No i niestety nie ruszyłem pod samochodem pojawiła się plama oleju ze skrzyni
Bez lawety ani rusz. Czy ktoś może mi pomóc co może być tego przyczyną- czy tylko przepływomierz i od wysokich obrotów jakaś uszczelka niewytrzymała :?:
W chwili obecnej jestem po uzupełnieniu oleju w skrzyni i weszło mi 2 litry, jednakże problem jest jak w temacie. Choć spróbowałem dodać gazu i to przy obrotach około 2,5 tyś ciężko rusza jednakże dalej nie próbowałem. Sprawdzałem ponadto spód i brak wycieku. Usłyszałem też o możliwości zapowietrzenia układu czy to możliwe :?:
W chwili obecnej jestem po uzupełnieniu oleju w skrzyni i weszło mi 2 litry, jednakże problem jest jak w temacie. Choć spróbowałem dodać gazu i to przy obrotach około 2,5 tyś ciężko rusza jednakże dalej nie próbowałem. Sprawdzałem ponadto spód i brak wycieku. Usłyszałem też o możliwości zapowietrzenia układu czy to możliwe :?:
Ten lans jest zarezerwowany 

- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
oski1984, Nawiązałeś do ulew i deszczu... masz plastikową osonę pod silnikiem? Jeśli tak, moim zdaniem można wykluczyć kwestę zalania przewodów bo tak woda nie powinna się dostawać do komory silnika.
Wyciek oleju to już poważna i inna sprawa... bo nie wiem jak to ma się do obrotów silnika.
Ja bym zrobił taki eksperyment, żeby stwierdzić czy to od silnika, czy od skrzyni: jak podskoczą i zablokują się obroty podczas jazdy to wrzuć na N -jeśli się utrzymają to problem dotyczy silnika, jeśli spadną coś jest z elektroniką skrzyni.
Jak to zrobicz możesz znowu wrzucić na D (bez hamulca) i odczekaj 3 sek. zanim dodasz gazu aż bieg załapie.
Dodam, że jeżeli będziesz w takiej kryzysowej sytuacji to lepiej mimo wszystko wrzucić na N i się zatrzymać, niż mieć na D i "walczyć".
(ktoś może powiedzieć, że nie wolno wrzucać na N podczas jazdy, ale ja osobiście mam inne zdanie)
-ja bym tak zrobił, ale nie namawiam, żeby nie było, hehe
Wyciek oleju to już poważna i inna sprawa... bo nie wiem jak to ma się do obrotów silnika.
Ja bym zrobił taki eksperyment, żeby stwierdzić czy to od silnika, czy od skrzyni: jak podskoczą i zablokują się obroty podczas jazdy to wrzuć na N -jeśli się utrzymają to problem dotyczy silnika, jeśli spadną coś jest z elektroniką skrzyni.
Jak to zrobicz możesz znowu wrzucić na D (bez hamulca) i odczekaj 3 sek. zanim dodasz gazu aż bieg załapie.
Dodam, że jeżeli będziesz w takiej kryzysowej sytuacji to lepiej mimo wszystko wrzucić na N i się zatrzymać, niż mieć na D i "walczyć".
(ktoś może powiedzieć, że nie wolno wrzucać na N podczas jazdy, ale ja osobiście mam inne zdanie)
-ja bym tak zrobił, ale nie namawiam, żeby nie było, hehe

- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
oski1984, 3mam kciuki i mam nadzieję, że będziesz miał problem z głowy
nr sterownika skrzyni do Twojego tiptronic'a to 4b0 927 156 DK -te ost. dwie literki określają do jakiej skrzyni na podstawie silnika auta, u Ciebie przypuszczam właśnie DK.
Twój mechanik żyje w epoce jeszcze zanim "odkryto" Allegro :lol: Luknij sobie tutaj wyniki Allegro, ale akurat teraz nie ma wystawionego sterownika DK.

nr sterownika skrzyni do Twojego tiptronic'a to 4b0 927 156 DK -te ost. dwie literki określają do jakiej skrzyni na podstawie silnika auta, u Ciebie przypuszczam właśnie DK.
Twój mechanik żyje w epoce jeszcze zanim "odkryto" Allegro :lol: Luknij sobie tutaj wyniki Allegro, ale akurat teraz nie ma wystawionego sterownika DK.