Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All C5 2.7T] Jaka instalacja LPG i jakie spalanie?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 lis 2009, 08:03

Jak najbardziej. <ok>

Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 19 lis 2009, 08:44

W takim razie musze szukac BiTurbo bez LPG :) a slyszal ktos o montazu turbo w 2.8 albo 2.4 ?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 lis 2009, 20:43

corel pisze:goly191, obczaj to

http://moto.allegro.pl/item810392450_au ... amian.html

2.7 zgazowany :)
Zestaw LPG całkiem całkiem, Stag, wtryski magic jet, reduktor magic jet. Ciekawe jak to się sprawuje bo po programowaniu ma niby 280KM więc coś mi się zdaje że ten jeden reduktor może być mało przy takim dmuchaniu jak ma ten silnik. Tu bym włożył 2 reduktory, żeby być pewnym że na autostradzie przy konkretnej jeździe nie spada temp. gazu na pysk.

[ Dodano: 2009-11-22, 12:35 ]
Poza tym dla wtajemniczonych wkleił mapę ze Staga. Sądze że ją zbierał z obrotami do 2000, niech pokaże mapę z jazdy z obrotami powyżej 2000 i z pedałem w podłogę to już taka ładna pokryta nie będzie.

[ Dodano: 2009-11-22, 22:47 ]
Jeśli ktoś jest zainteresowany tym autkiem to niech poprosi kolegę o wysłanie pliku oscyloskopu z jazdy w całym zakresie obrotów to ocenimy.

Awatar użytkownika
SCORPI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 228
Rejestracja: 09 maja 2009, 10:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: SCORPI » 07 gru 2009, 23:23

goly191 pisze: moim zdaniem taki 2.5 180 styka, ewentualnie go na te ok 204 można zrobić, a jak mało to 3.0tdi tylko ten od C6
furka @SCORPI <rotfl2> pięknie się zbierała jak jeździliśmy, jedynie u niego brak quattro (przy tej mocy obowiązkowe), po skwerku tylko widziałem cały czas mrugający asr (a co za tym idzie, mniejsze odejście, bo spadek obrotów przez kompa)
Powiem, że strasznie chciałem mieć quattro, ale nie udało mi się znaleźć max wyposażonej wersji w Quattro i w bdb. stanie graniczy z cudem.

Ale następny obowiązkowo QUATTRO, ale także z max wyposażeniem czas na RS6 :-)
Obrazek
Obrazek
Jeżeli pomogłem. Nie zapomnij kliknąć POMÓGŁ

wojtek105
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 paź 2009, 14:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wojtek105 » 04 wrz 2010, 13:54

lukaszes pisze:We wrzesniu bede zakladal sekwencje do A6 2.7BiTurbo to Ci napisze : ) Jak na razie wiem tyle,ze instalacje sa w cenach 4600-6000 zl. Zamierzam zalozyc BRC Sequent za 4600zl. Pozdrawiam
i jak kolego to BRC Ci się sprawuje ?
wojtek105

lukaszes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:58
Lokalizacja: Opole, Suffolk

Post autor: lukaszes » 04 wrz 2010, 15:10

wojtek105, z dziesiec postow juz na ten temat napisalem. Zalozylem instalacje BRC sequent z mojego skasowanego a6 2.4, z tym ze gosc dolozyl jakis czujnik na dwie turbiny i flashlube do smarowania zaworow i costam jeszcze... moze reduktor.. nie wiem. Placilem za zalozenie niecale 2000zl a za stara instalacje do a6 2.4 4500zl... w sumie jakby nowa zakladac do 2.7T to nie powinno wyjsc wiecej niz 5000zl, chyba ze polska ktos chce zalozyc to z polowe taniej.. ale gosc mnie przed nia ostrzegal i mowil ze lepiej moja stara instalacje zamontowac z 2.4 do 2.7T niz to gowno syfiaste stanmag czy cos... troche sie bronilem , ale mi wytlumaczyl ze nie podejmie sie staga zakladac plus mniej zarobi na zakladaniu mi starej instalacji.. ale bedzie mial czyste sumienie i nie bede do niego wracal z bulwersami. Osobiscie wole zaplacic wiecej niz pozniej jezdzic bo cos sie popsulo... bo nerwy mam slabe a po co na chlopa ludzi nasylac, jak mozna zrobic raz i porzadnie. Ktos pomysli ze starego rupiecia kupuje za 10tys zl i sie rzucam ... coz.. jedne rzeczy mozna kupic taniej i wyjdzie ok a na drugich jak sie przyjudzi to pozniej placz i rozpacz wiec nie warto.



SPALANIE NA BENZYNIE


LICZNIK MIL KM DM3 &pound;/DM3 DM3/100KM MPG &pound;/TANK &pound;/100KM
92220
2008.09.10 95394 0 0 44 0.54 0.0 0.0 24 0 LPG
2008.05.24 92220 0 0 66 1.15 0.0 0.0 76 0 N95
2008.05.26 92565 345 559 69 1.18 12.4 22.4 82 15 N95
2008.06.15 92792 227 368 62 1.23 16.8 16.5 76 21 N99
2008.07.12 93193 401 650 81 1.20 12.5 22.3 97 15 N95
2008.07.19 93265 72 117 15 1.20 12.9 21.6 18 15 N95
2008.08.08 93564 299 484 62 1.14 12.8 21.7 71 15 N95
2008.08.21 93982 418 677 74 1.12 10.9 25.4 83 12 N95
2008.08.22 94383 401 650 68 1.22 10.5 26.5 83 13 N95
2008.08.22 94755 372 603 66 1.27 11.0 25.4 84 14 N95
2008.09.06 95073 318 515 62 1.11 12.0 23.1 69 13 N95
2008.09.10 95394 321 520 29 1.07 5.6 49.8 31 6 N95




SPALANIE NA GAZIE

2008.09.13 95594 200 324 40 0.55 12.3 22.5 22 7 LPG
2008.09.13 95770 176 285 45 0.59 15.8 17.6 27 9 LPG
2008.09.13 95960 190 308 38 0.60 12.3 22.5 23 7 LPG
2008.09.14 96240 280 454 52 0.55 11.5 24.2 29 6 LPG
2008.09.14 96430 190 308 38 0.61 12.3 22.5 23 8 LPG
2008.09.20 96675 245 397 54 0.55 13.6 20.4 30 7 LPG 18.06 dm3/100km
2008.09.27 96843 168 272 39 0.55 14.3 19.4 21 8 LPG 11.85 &pound;/100km
2008.09.30 97051 0 0 118 0.88 0.0 0.0 104 0 N95
2008.09.30 97051 208 337 28 0.55 8.3 33.4 15 5 LPG
2008.10.11 97259 208 337 44 0.55 13.1 21.3 24 7 LPG
2008.11.08 97801 542 878 106 0.55 12.1 23.0 58 7 LPG
2008.11.15 97897 96 156 47 0.55 30.2 9.2 26 17 LPG
2008.11.28 98111 214 347 48 0.51 13.8 20.1 24 7 LPG
2008.12.06 98304 193 313 42 0.51 13.4 20.7 21 7 LPG
2008.12.15 98480 176 285 35 0.51 12.3 22.6 18 6 LPG
2008.12.19 98540 60 97 14 0.50 14.4 19.3 7 7 LPG
2008.12.20 98735 195 316 43 0.40 13.6 20.4 17 5 LPG
2008.12.20 98887 152 246 29 0.50 11.8 23.6 15 6 LPG
2008.12.20 99107 220 356 47 0.70 13.2 21.1 33 9 LPG
2008.12.20 99310 203 329 50 0.66 15.2 18.3 33 10 LPG
2008.12.21 99566 256 415 57 0.42 13.7 20.2 24 6 LPG
2008.12.23 99769 203 329 39 0.43 11.9 23.4 17 5 LPG
2008.12.27 99980 211 342 43 0.43 12.6 22.1 18 5 LPG
2008.12.28 100154 174 282 48 0.43 17.0 16.3 21 7 LPG
2008.12.28 100292 138 224 37 0.70 16.6 16.8 26 12 LPG
2008.12.28 100436 144 233 39 0.72 16.7 16.6 28 12 LPG
2008.12.28 100600 164 266 48 0.50 18.1 15.4 24 9 LPG 7.24 &pound; LPG /100km
2008.12.28 100760 160 259 29 0.39 11.2 24.8 11 4 LPG 0.62 &pound; PETROL /100km
2008.12.29 100942 182 295 39 0.51 13.2 21.0 20 7 LPG
2009.01.08 101135 193 313 43 0.51 13.8 20.2 22 7 LPG
2009.01.20 101328 193 313 49 0.49 15.7 17.7 24 8 LPG 7609 km/55dm3
2009.01.25 101540 212 343 49 0.49 14.3 19.5 24 7 LPG 7.86 &pound;/100km
2009.01.26 101540 0 0 55 0.86 0.0 0.0 47 0 N95 +0.76 petrol/100km
2009.02.10 101729 189 306 43 0.49 14.0 19.8 21 7 LPG
2009.02.23 101912 183 296 45 0.52 15.2 18.3 23 8 LPG
2009.03.05 102109 197 319 46 0.50 14.4 19.3 23 7 LPG
2009.03.08 102352 243 394 50 0.52 12.70 21.9 26 7 LPG
2009.03.23 102573 221 358 53 0.52 14.80 18.8 28 8 LPG
2009.04.04 102712 139 225 27 0.51 11.99 23.2 14 6 LPG
2009.04.09 102931 219 355 49 0.51 13.81 20.1 25 7 LPG 2645 km/61dm3
2009.04.27 103173 242 392 54 0.51 13.77 20.2 28 7 LPG 9.31 &pound;/100km
2009.04.27 103173 0 0 61 0.96 0.00 0.0 59 0 N95 +2.33 petrol/100km 1633mil=2613km spalilo auto 61litrow benzyny czyli +2.33litra/100km.
2009.05.08 103381 208 337 49 0.51 14.54 19.1 25 7 LPG
2009.05.24 103594 213 345 48 0.49 13.91 20.0 24 7 LPG
2009.06.13 103883 289 468 61 0.49 13.03 21.3 30 6 LPG
2008.06.28 104115 232 376 53 0.49 14.10 19.7 26 7 LPG
2009.07.18 104311 196 318 51 0.49 16.06 17.3 25 8 LPG
2009.07.25 104540 229 371 52 0.49 14.02 19.8 25 7 LPG
2009.08.07 104717 177 287 41 0.49 14.30 19.4 20 7 LPG
2009.08.09 104936 219 355 53 0.49 14.94 18.6 26 7 LPG 3114 km/59dm3
2009.09.07 105095 159 258 41 0.49 15.92 17.4 20 8 LPG 9.03 &pound;/100km
2009.09.07 105095 0 0 59 1.02 0.00 0.0 60 0 N95 1.89 dm3/100km
2009.10.02 105295 200 324 49 0.49 15.12 18.4 24 7 LPG
2009.10.17 105491 196 318 50 0.49 15.75 17.6 25 8 LPG
2009.10.24 105708 217 352 52 0.49 14.79 18.8 25 7 LPG 1591 km/36dm3
2009.11.21 106077 369 598 88 0.52 14.72 18.9 46 8 LPG 9.81 &pound;/100km
2009.11.21 106077 0 0 36 1.01 0.00 0.0 36 0 N95 2.19 dm3/100km
2009.12.09 106285 208 337 52 0.52 15.43 18.0 27 8 LPG
2009.12.16 106390 105 170 28 0.52 16.46 16.9 15 9 LPG
2009.12.17 106601 211 342 48 0.46 14.04 19.8 22 6 LPG
2009.12.17 106717 116 188 26 0.59 13.84 20.1 15 8 LPG
2009.12.17 106895 178 288 42 0.62 14.57 19.1 26 9 LPG
2009.12.17 107000 105 170 26 0.60 15.29 18.2 16 9 LPG
2009.12.17 107350 350 567 87 0.47 15.34 18.1 41 7 LPG
2009.12.22 107517 167 271 49 0.45 18.11 15.3 22 8 LPG
2009.12.24 107711 194 314 43 0.47 13.68 20.3 20 6 LPG
2009.12.27 107868 157 254 38 0.47 14.94 18.6 18 7 LPG
2010.01.02 108050 182 295 50 0.49 16.96 16.4 25 8 LPG
2010.01.05 108140 90 146 28 0.49 19.20 14.5 14 9 LPG
2010.01.06 108377 237 384 50 0.58 13.02 21.3 29 8 LPG
2010.01.06 108550 173 280 40 0.63 14.27 19.5 25 9 LPG
2010.01.06 108714 164 266 41 0.58 15.43 18.0 24 9 LPG
2010.01.06 108925 211 342 50 0.47 14.63 19.0 24 7 LPG 16.3 dm3/100km average
2010.01.06 109126 201 326 51 0.52 15.66 17.7 27 8 LPG 9.10 &pound;/100km
2010.01.06 109126 0 0 57 1.08 0.00 0.0 62 0 N95 1.15 dm3/100km
2010.01.23 109333 207 335 54 0.52 16.10 17.2 28 8 LPG
2010.02.01 109532 199 322 47 0.52 14.58 19.0 #ARG! #ARG! LPG
2010.02.15 109711 179 290 44 0.54 15.17 18.3 24 8 LPG
2010.03.06 109910 199 322 48 0.56 14.89 18.6 27 8 LPG
2010.03.27 110100 190 308 46 0.56 14.94 18.6 26 8 LPG
2010.04.02 110254 154 249 37 0.60 14.83 18.7 22 9 LPG
2010.04.11 110460 206 334 50 0.60 14.98 18.5 30 9 LPG
2010.05.02 110652 192 311 47 0.65 15.11 18.4 31 10 LPG
2010.05.15 110818 166 269 42 0.66 15.62 17.8 28 10 LPG 17.99 dm3/100km average
2010.05.17 111010 192 311 50 0.66 16.08 17.3 33 11 LPG #ARG! &pound;/100km
2010.05.17 111010 0 0 84 1.18 0.00 0.0 99 0.00 N95 2.75 dm3/100km
2010.06.01 111235 225 365 55 0.66 15.09 18.4 36 10 LPG
2010.06.15 111425 190 308 45 0.59 14.62 19.0 27 9 LPG
2010.07.02 111618 193 313 40 0.59 12.79 21.7 24 8 LPG
2010.07.07 111750 132 214 36 0.59 16.84 16.5 21 10 LPG 16.13 dm3/100km ave
2010.08.02 111978 228 369 53 0.59 14.35 19.3 31 8 LPG 10.59 &pound;/100km
2010.07.17 111978 0 0 24 1.13 0 0 27 0 N95 1.53 dm3/100km
2010.08.02 112180 202 327 39 1.13 11.92 23.3 44 13.46 N95
2010.08.17 112374 194 314 44 0.59 14.00 19.8 26 8 LPG 1

NIE BARDZO DOBRZE WIDAC...

NA BENZYNIE

DM3/100KM

0.0
0.0
12.4
16.8
12.5
12.9
12.8
10.9
10.5
11.0
12.0

NA GAZIE

12.3
15.8
12.3
11.5
12.3
13.6
14.3
0.0
8.3
13.1
12.1
30.2
13.8
13.4
12.3
14.4
13.6
11.8
13.2
15.2
13.7
11.9
12.6
17.0
16.6
16.7
18.1
11.2
13.2
13.8
15.7
14.3
0.0
14.0
15.2
14.4
12.70
14.80
11.99
13.81
13.77
0.00
14.54
13.91
13.03
14.10
16.06
14.02
14.30
14.94
15.92
0.00
15.12
15.75
14.79
14.72
0.00
15.43
16.46
14.04
13.84
14.57
15.29
15.34
18.11
13.68
14.94
16.96
19.20
13.02
14.27
15.43
14.63
15.66
0.00
16.10
14.58
15.17
14.89
14.94
14.83
14.98
15.11
15.62
16.08
0.00
15.09
14.62
12.79
16.84
14.35
0
11.92
14.00
ZERA OZNACZAJA TANKOWANIA BENZYNY , BENZYNY SCHODZI OD 0.75DM3 NA 100KM DO 2.33DM3 NA KAZDE 100KM PRZEJECHANYCH NA GAZIE.

Ktos pisal na forum ostatnio o swoim a6 2.0T 170hp, ktore po chiptuningu za 2500zl ma moc 248hp i 360Nm, czyli tyle co to moje 2.7T.. a w mniejszym silniku mniej rzeczy sie psuje, wiec polecam 2.0T :) Jak sie moj syf rozleci to wlasnie takie kupie.
Pozdrowki

wojtek105
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 paź 2009, 14:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wojtek105 » 04 wrz 2010, 15:48

czyli generalnie to ok to BRC samochodu nie psuje i spalanie ok ? bo ja tych liczb nie rozumię ?:( :)
wojtek105

dlugi1976

Post autor: dlugi1976 » 14 wrz 2010, 22:58

Ja mam:
Stag 300-6plus
2x magic III
Wtryski Hana 2000 zielone (pojedyncze)
Spalanie 14-19 litrów
Przejechałem dopiero 2000km, różnicy w mocy nie ma, nie czuć przełączenia, pod maską nic nie widać itd. To moje 4 auto na gaz diesla nigdy nie miałem i nieprędko będę miał :-D

Link poniżej to taka ciekawostka odnośnie 2.7T:
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=4950

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 26 wrz 2010, 22:42

U mnie:

Moc: ~300HP
Sterownik: Stag 300-6plus
Reduktor: 1x PRINS, stary typ, modowany
Wielozawór: Extra
Miedź: Faro 13mm
Wtryski: MJ pojedyncze
Dysze: 3mm
Spalanie: 12-17 litrów
Przebieg: ~6kkm na LPG (na razie :mrgreen: )

Oczywiście zachowanie auta na LPG b.dobre <ok>
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 wrz 2010, 23:32

lukaszes pisze:wojtek105, z dziesiec postow juz na ten temat napisalem. Zalozylem instalacje BRC sequent z mojego skasowanego a6 2.4, z tym ze gosc dolozyl jakis czujnik na dwie turbiny i flashlube do smarowania zaworow i costam jeszcze... moze reduktor.. nie wiem. Placilem za zalozenie niecale 2000zl a za stara instalacje do a6 2.4 4500zl... w sumie jakby nowa zakladac do 2.7T to nie powinno wyjsc wiecej niz 5000zl, chyba ze polska ktos chce zalozyc to z polowe taniej.. ale gosc mnie przed nia ostrzegal i mowil ze lepiej moja stara instalacje zamontowac z 2.4 do 2.7T niz to gowno syfiaste stanmag czy cos... troche sie bronilem , ale mi wytlumaczyl ze nie podejmie sie staga zakladac plus mniej zarobi na zakladaniu mi starej instalacji.. ale bedzie mial czyste sumienie i nie bede do niego wracal z bulwersami. Osobiscie wole zaplacic wiecej niz pozniej jezdzic bo cos sie popsulo... bo nerwy mam slabe a po co na chlopa ludzi nasylac, jak mozna zrobic raz i porzadnie. Ktos pomysli ze starego rupiecia kupuje za 10tys zl i sie rzucam ... coz.. jedne rzeczy mozna kupic taniej i wyjdzie ok a na drugich jak sie przyjudzi to pozniej placz i rozpacz wiec nie warto.


ZERA OZNACZAJA TANKOWANIA BENZYNY , BENZYNY SCHODZI OD 0.75DM3 NA 100KM DO 2.33DM3 NA KAZDE 100KM PRZEJECHANYCH NA GAZIE.

Ktos pisal na forum ostatnio o swoim a6 2.0T 170hp, ktore po chiptuningu za 2500zl ma moc 248hp i 360Nm, czyli tyle co to moje 2.7T.. a w mniejszym silniku mniej rzeczy sie psuje, wiec polecam 2.0T :) Jak sie moj syf rozleci to wlasnie takie kupie.
Pozdrowki
A gdzie i kto montował Ci to BRC? W Anglii?
Z tych numerków to się ciężko doczytać o co chodzi.
Jeśli na 100km jazdy na gazie spala od 0.75 do 2.33 benzyny to ładnie się ta instalacja podpiera benzyną.
Napisz jakie masz średnie spalanie z jazdy na benzynie a potem po zresetowaniu średnie spalanie na fisie po jeździe na gazie. Im dłuższy dystans przejechany i podobny styl jazdy na benzynie i na gazie tym lepsze wyniki do porównania.

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 27 wrz 2010, 02:11

fassi1 pisze:
corel pisze:goly191, obczaj to

http://moto.allegro.pl/item810392450_au ... amian.html

2.7 zgazowany :)
Zestaw LPG całkiem całkiem, Stag, wtryski magic jet, reduktor magic jet. Ciekawe jak to się sprawuje bo po programowaniu ma niby 280KM więc coś mi się zdaje że ten jeden reduktor może być mało przy takim dmuchaniu jak ma ten silnik. Tu bym włożył 2 reduktory, żeby być pewnym że na autostradzie przy konkretnej jeździe nie spada temp. gazu na pysk.

[ Dodano: 2009-11-22, 12:35 ]
Poza tym dla wtajemniczonych wkleił mapę ze Staga. Sądze że ją zbierał z obrotami do 2000, niech pokaże mapę z jazdy z obrotami powyżej 2000 i z pedałem w podłogę to już taka ładna pokryta nie będzie.

[ Dodano: 2009-11-22, 22:47 ]
Jeśli ktoś jest zainteresowany tym autkiem to niech poprosi kolegę o wysłanie pliku oscyloskopu z jazdy w całym zakresie obrotów to ocenimy.
No proszę minelo mnie gadanko na moj temat ;-) fassi1, skąd ta "wrogość" w Twoim tonie:) ja tą instalację zakładałem we własnym zakresie a to z prostej przyczyny niedoboru fachowców od tematu w moim..województwie (nie slyszy sie o nikim na podkarpaciu kto by dobrze ogarnial LPG - ja nie slyszalem). Zalozone zgodnie ze sztuką, nauki czerpane wiadomo z jakiego forum. Jak ktos chce moge wrzucic zdjecia do oceny. Na tamten czas bardzo polecano te graty bo cenowo i wydajnosciowo wypadaly extra. Na dzien dzisiejszy zmieniony jest Stag300 na Stag300-plus dla korekt po obrotach i temp co sie przydaje i zamierzam sie do wymiany wtryskiwaczy na Hana zielone. MJ sa ok ale maja ta wade, ze przylewaja na zimnym przez pare chwil - reszta bez zarzutow. Odnosnie tej aukcji wystawilem ja wtedy pod wplywem impulsu bo urodzil sie syn i zaczelo brakowac miejsca na papindekle ;-) Zreszta dalej brakuje ale zal mi tego auta puszczac do ludzi bo je UWIELBIAM (brzmi pedalsko wiem). Dorzucilem tam zdjecie mapy, plik osc to bylaby chyba juz przesada, laptop jest na miejscu - dociekliwy wsiada testuje i oglada sam co sie dzieje na ekranie. Auto na lpg i tym sprzecie nie zapetla wtryskow, do odcinki idzie na bogato, spadek na pelnym bucie na MJ przy ustawionym 1,3Bar na ok 1,0Bar stale(czasem do 0,9 na ulamek sekundy) cutoff do 1,5, temp lpg trzyma na poziomie 58C, test na odcinku prostym na pelnym bucie do 200km/h przez 5km spadek do 35C i stoi(nie ma w okolicy dluzszych i trzeba hamowac), nie szarpie i nie ma roznicy miedzy lpg i pb. spalanie bez roznic. Mape, ktora widziales jak pamietam zbieralem przez pelny zakres obrotow przez jakies 60km z P-śla do Jaroslawia i spowrotem i dopieszczalem szczegoly - byla na kompie to pomyslalem, ze dolacze do aukcji, screen zrobilem na postoju co bylo widac po wskazaniach osc, przy pelnym bucie trzymam rece na kierownicy - wybacz :) Prawda - bardzo duzo czasu zajelo mi wystrojenie lpg, dobor dysz, cisnienia, odpowiednich parametrow poniewaz znalem sucha teorie, praktyke zdobywalem sam. Po tym zrobilismy ojca ML350 na premium, matrixach i MJ i tez pieknie lata :) LPG kazdemu polecam!
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 27 wrz 2010, 07:27

Nie wiedziałem, że to autko z naszego forum. Ktoś wrzuca link więc trzeba przestrzec przed potencjalnymi problemami. Jeśli wszystko gra jak piszesz to w porządku. Co do gazownika to najbliżej masz Sebastiana na ÂŚląsku polecanego tu na forum.

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 27 wrz 2010, 13:04

fassi1, swego czasu nawet pisales do mnie w sprawie MJ czy wyrobi temperaturowo i cisnieniowo bo Twoj scorpion GT nie dawal rady :) kojarzysz? 8-) Blizej SebastianaS jest p.Adam Rogowski pod Lublinem w razie W. :-) konkretni goście.
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 27 wrz 2010, 13:21

lukaszes pisze:ale gosc mnie przed nia ostrzegal i mowil ze lepiej moja stara instalacje zamontowac z 2.4 do 2.7T niz to gowno syfiaste stanmag czy cos...
troche cie ponioslo jesli chodzi o slownictwo kolego....

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 27 wrz 2010, 20:12

szebart pisze:fassi1, swego czasu nawet pisales do mnie w sprawie MJ czy wyrobi temperaturowo i cisnieniowo bo Twoj scorpion GT nie dawal rady :) kojarzysz? 8-) Blizej SebastianaS jest p.Adam Rogowski pod Lublinem w razie W. :-) konkretni goście.
A teraz już kojarzę, czasem się już gubię.
No Ci panowie znają się na rzeczy.

Stag jest g...o bo trzeba poświęcić trochę więcej czasu na regulację niż tylko kalibracja i trzeba wiedzieć jak dobrać dysze do wtryskiwaczy i jakie ciśnienie, a BRC plug & drive gotowy cały zestaw, kalibracja i wyjazd z garażu.
Mało który gazownik poświęca więcej czasu na regulację niż tylko kalibracja.
A jak to auto na prawdę jeździ, jak odchylają się czasy od benzyny, jakie są korekty ECU dla czasów wtrysku, jak jedzie do odcinki i jak z ciśnieniem to już nie ma na to czasu lub się nie chce.
Tolerancja ECU dla korekt jest do 10% czy to na - czy na +. Powyżej wywali checka. Auto można jednak dużo lepiej wyregulować tak aby te korekty były jak najbliższe zeru w całym obciążeniu ale temu trzeba poświęcić trochę czasu.
Wielu ludzi do mnie dzwoni i pyta ile będzie trwał montaż. Ja mówię że 2dni w szczególnum przypadku może zabrać trochę trzeciego dnia. Każdy odpowiada to tak długo?
Nie można g...a zrobić pod maską i wszystko pospinać opaskami żeby się w miarę kupy trzymało. Podstawa ściągnąć kolektor do nawiertu, wpiąć się ładnie w instalację okablowaniem i wszystkie kable ładnie pochować żeby to miało ręce i nogi.
A potem regulacja , której też w pół godziny się nie zrobi.
Nie oczekujmy od gazownika, że zagazuje nam auto na poczekaniu bo to brzmi jakbyśmy wysyłali auto na wykonanie na nim wyroku.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 18:09 przez A6 Forum - fassi1, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga