Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6C6] Lampy przednie(przepalone ledy)

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 11:48

ano..

gadalem gadalem.. az mu sie telefon wyladowal:D:D:

Informacje

- LEDy(klosze) pochodza z modelow 2009/10
- nowe LEDy maja prad 800mA (ORI mialy 500mA [do A5 mialy 600mA] albo odwrotnie
- trzeba poinformowac, jaki typ BORDNETZa posiadamy (ten opornik z BORDa, czy funkcja sciemniania realizowana jest przez sterownik z kloszu) - zeby nie bylo np. podwojnego oporu (z BORDa i ze steronika w kloszu)
- listwa LED ma podlaczenie do 5W(postoj) oraz jednoczesnie do 21W(dzienne) - stad realizowana jest funkcja sciemniania :mrgreen:
-sciemnianie przy kierunkowskazach nie jest realizowana (chyba, ze na zyczenie - ale na LEDy wtedy brak gwarancji - pan mi to tlumaczyl.. ale nie chce mi sie pisac, dlaczego, co i jak - ale to wlasnie byl blad AUDI - sciemnianie przy kierunkowskazach :evil: )


a teraz do dziela chlopaki.. i niech ktos sie wypowie, na powyzsze informacje (mnie to przekonalo, chlopak poszedl po rozum do glowy, przyznal sie, ze na poczatku LEDy mu sie przepalaly, przez ten wlasnie gowniana roznice miedzy 500mA i 600mA - zakladal diody o roznych pradach)

fora audi

Post autor: fora audi » 02 wrz 2010, 13:22

Leute !!!

Ori S6 nie ma zadnego dodatkowego sterownika lamp LED. To co gosc montuje, to modul 3rd party. Diody w ori lampach sa zasilane z przetwornicy napiecia (~40V daje) i nie jest to takie proste urzadzenie jak sie wydaje. Przyciemnianie jest realizowane PWMem z Bordnetza a przetwornica w lampie odp moduluje napiecie na LEDy.

Dla mnie przerabianie starych lamp to rzezba rzezba rzezba i jeszcze raz rzezba. ale robta co chceta

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 13:33

mateoosh,
Ori S6 nie ma zadnego dodatkowego sterownika lamp LED. To co gosc montuje, to modul 3rd party.
zgadza sie,
mowil o dodatkowym sterowniku, takim jak przy listwach LED w zderzaku sa montowane
Przyciemnianie jest realizowane PWMem z Bordnetza a przetwornica w lampie odp moduluje napiecie na LEDy.
na tym przykladzie.. w banalny sposob: raz zasilanie z 5W, raz zasilanie z 21W

a jak to technicznie jest rozwiazane, tego nie wie, nikt po za samym sprzedawca.

Oto link do filmiku, niestety mi YT w pracy nie dziala..


jutro dostaniecie nowy film z przyciemniania w A6 (rano mam zadzwonic do sprzedawcy i podac mail, dzis wieczorem wrzuca naYT film od montazu przy A6)
tyle udalo mi sie dowiedziec od sprzedawcy, gosc mowi, ze 190% normy wyrabia.. :mrgreen:

Tomas

Post autor: Tomas » 02 wrz 2010, 13:46

Ja na razie jakos stepczynie jestem nastawiony na tą przerobke :-/ rzezba z kombinacjami z podlączeniem jeszcze by uszla ale najbardziej mnie zniechęca rozklejanie tych lamp-przeciez wiadomo ze po zlozeniu to juz nie bedzie orginal i po deszczyku lub myciu moze sie pojawic prawdopodebnie parowanie kloszy itd. :-(

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 14:05

przyciemnianie:

9min.40sek filmu <ok>

co do watpliwosci aporpos rozklejania lampy..
na forum TT robilismy to samo, tylko wygrzewajac w piekaniuku, po czym, zeby skeleic tez wygrzewalismy lampe i sciskalismy, czekajac do ostygniecia.

zrobilo tym sposobem chyba z 3 Userow :mrgreen:

co do parowania, ew. nieszczelnosci.. facet zapewnial, ze silikonem uszczelnia.

ja nikogo nei namawiam, sam sie na te klosze zdecydowalem, czekam do wizyty w PL. <ok>

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 02 wrz 2010, 17:36

Ja chyba bede je robic! Na wtorek jestem umowiony. Zoabczymy co i jak, chyba ze sie odmysle!

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 17:47

fenomenalny,
to kurde, przestan analizowac :)))

im wiecej sie zastanawiasz.. tym wiecej niepewnosci.. ale doskonale Cie rozumie.. bo mnie tez szlag trafi, jak cos sie spartoli.. ale, tak jak rozmawialismy - koko jambo i do przodu!

jak bede montowal.. osobiscie po drodze zajade do Ciebie na flaszke <ok>

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 02 wrz 2010, 18:40

tylko moze byc tez tak ze jak ja je zamontuje to ty juz nie pojedziesz tam:-) :-) a ja bede tym krolikiem doswiadczalnym hehe

Tomas

Post autor: Tomas » 02 wrz 2010, 19:21

Fenomenalny czekamy ktos musi byc ten nr 1 <piwo>

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 02 wrz 2010, 20:03

o jaka wszysyc dopinguja- proponuje aby sie moze wszysyc zrzocili na moje lampy:P:P:P a ja je przetestuje i dam opinie:P:P

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 20:07

fenomenalny,
proponuje aby sie moze wszysyc zrzocili na moje lampy:P:P:P a ja je przetestuje i dam opinie:P:P
hehe, nawet jestem gotow sie dolozyc... a po okresie testowym.. oddajesz kase i cala reszta montuje :D::D

Awatar użytkownika
Rabel3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:20
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabel3 » 02 wrz 2010, 20:43

pama pisze:przyciemnianie:

9min.40sek filmu <ok>

co do watpliwosci aporpos rozklejania lampy..
na forum TT robilismy to samo, tylko wygrzewajac w piekaniuku, po czym, zeby skeleic tez wygrzewalismy lampe i sciskalismy, czekajac do ostygniecia.

zrobilo tym sposobem chyba z 3 Userow :mrgreen:

co do parowania, ew. nieszczelnosci.. facet zapewnial, ze silikonem uszczelnia.

ja nikogo nei namawiam, sam sie na te klosze zdecydowalem, czekam do wizyty w PL. <ok>
Pama,Jeśli chodzi o klosze to nie parują, nawet przy tych ostatnich deszczach, są w miare dobrze uszczelnione , ale trzeba przypilnowac , znajomy robil u niego również i z tym uszczelnieniem nie bardzo wyszło :-P
Popieraam zdanie Meteooscha, jeśli cos przerabiac to na pełnym orginale , bez partacwa, ja już to przeszedłem i naprawde nie warto, przeróbka instalacji wewnatrz do naszej kostki to prawdziwa rzeźba ;-)
Tylko orginalna instalacja w lapmach która jest w polifcie i jedyna przeróbka kostki przy lampach , a najlepiej przy bordzie.
ÂŻadnne tam chińskie sterowniki :lol: które nie wiadomo jaka prowadza modulacje do tych ledów.
Każdy robi jak uważa, ja przerabiałem to pół roku temu to jeszcze były ledy tego starszego typu , które sie non stop paliły :-/
Teraz mam wymienione na te nowego typu i powinne trochę poswiecić

Pozdarwiam,
rabel3

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 02 wrz 2010, 21:39

Rabel3,

fakt jest taki:
-napiecie dostarczane jest z zarowki 5W i 21W. (12V obu przypadkach)
-nowe diody sa 800mA... (nie wiem, czy jedna, czy sumarycznie), stare mialy 500mA (nie wiem, jaka jest tolerancja wykrywania przez FIS i tych LEDow i zarowek)

najbezpieczniej byloby miec.. BORDNETZa min K.. i podlaczyc lampy tak jak sa (+ oczywiscie nowe kodowanie)

jednak, dla tych co BORDa nie maja.. mam nadzieje, ze jutro rozgryze, jak jest realizowana rezystancja wymagana do oszukania FISa

<ok>

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 02 wrz 2010, 21:41

czekam na info!! To ja mam byc tym krolikiem doswiadczalnym:-(

szynszyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 26 sty 2010, 13:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szynszyl » 02 wrz 2010, 23:04

Ja tam ostatecznie kupiłem reflektory z uwalonymi ledami, bo doszedłem do wniosku że bez sensu inwestować w dobre skoro i tak mogą się upalić. Odciąłem szkło i płytkę z ledami wyślę do któregoś co to wymienia, człowiek z Poznania twierdzi że wkłada takie co wszystko wytrzymają, ten z Piły obawia się ściemniania. Szkło wklejam to samo, da się choć kosmetyka pozostawi wiele do życzenia, z zewnątrz nie będzie widać. W razie totalnej kichy mam drugi kpl. ory lamp. Ekonomicznie też nie wychodzi to źle (mam bord K, także tu nie muszę nic dokładać), w sumie w kwocie ok 1000 zł bedę miał lampy z nowymi ledami.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga