Witam.
Obczytałem tematy o termostacie i jego wymianie w motorach 2,4 i 2,8 a jak to wygląda w 3.0?
Czy tutaj trzeba rozebrać "pół auta" żeby wymienić termostat?
Pytanie jeszcze jedno gdzie w tym motorze znajduje się czujka temp?
A objaw dzisiaj byl taki że na postoju około 15 minutowym miałem włączone autko (czekałem na żonkę - ech...) i nie mogąc się na nia doczekać w końcu wyłączyłem a po chwili paruje mi spod maski.. płynu jest idealnie nalane a tutaj oczywiście zrobił się nadpoziom... poczekałem chwilkę jak to trochę się uspokoiło , wsiadłem odpaliłem furę i jadę.. na wskaźniku ma wskazówkę tak jak na zimnym aucie. czyli na 60 st. Po 2-3 minutach wskazówka się ruszyła doszła do 90 i było dobrze.. potem drugi raz go zgasiłem, znowu odpaliłem i tak samo. A juz następne razy wkazówka od razu wchodziła szybko na 90st czyli tak jakby się naprawiło?
Jakies pierwsze oznali do wymiany termostatu lub czujki? Czy po psrostu się przywiesił ten termostat jakos?
pozdro
[C5 3.0 V6] - czujnik i termostat - wymiana
[C5 3.0 V6] - czujnik i termostat - wymiana
Bierzcie i jedźcie z audi wszyscy!
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
dodonek, podepnij auto do VAGa i sprawdź czy wywaliło Ci jakieś błędy.
Jeśli nie masz własnego to warto zainwestować bo się szybko zwraca w porównaniu do wizyt diagnostycznych
Nie mam w tym wielkiego doświadczenia, ale VCDS jest mocny i warto dopłacić. Kolega tu na forum jakiś czas temu oferował VCDSa -ja jestem zadowolony
Mi się 2 razy zdarzyło, że jak silnik był rozgrzany (temp.90) to podczas jazdy bez powodu przerwało sygnał i wskazówka opadła na 60... VCDS wyczytał błąd o przerwaniu sygnału -opisany jako sporadyczny. Skasowałem i od tamtej pory już się nie powtórzyło.
Ale w chłodnicy mi się nigdy nie zagotowało.
Jeśli mówisz że to był długi postój to sprawdź, czy wentylatory dobrze pracują... Jak włączysz klimę to obydwa powinny się szybko kręcić.
Jeśli nie masz własnego to warto zainwestować bo się szybko zwraca w porównaniu do wizyt diagnostycznych
Nie mam w tym wielkiego doświadczenia, ale VCDS jest mocny i warto dopłacić. Kolega tu na forum jakiś czas temu oferował VCDSa -ja jestem zadowolony
Mi się 2 razy zdarzyło, że jak silnik był rozgrzany (temp.90) to podczas jazdy bez powodu przerwało sygnał i wskazówka opadła na 60... VCDS wyczytał błąd o przerwaniu sygnału -opisany jako sporadyczny. Skasowałem i od tamtej pory już się nie powtórzyło.
Ale w chłodnicy mi się nigdy nie zagotowało.
Jeśli mówisz że to był długi postój to sprawdź, czy wentylatory dobrze pracują... Jak włączysz klimę to obydwa powinny się szybko kręcić.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga