[A6 C5 2,5 tdi Bau] jak wymienić wtrysk sterujący ??
[A6 C5 2,5 tdi Bau] jak wymienić wtrysk sterujący ??
Przymierzam sie do wymiany wtryskiwacza sterującego w własnym zakresie i mam kilka pytań co do samej operacji wymiany:
1) czy bedą mógł uszczelnić pokrywe zaworów czarna masa uszelniajaca
2) czy jak odkręce wtryski to trzeba bedzie odpowietrzać układ paliwowy??
3) jakich niespodzianek moge sie spodziewac i na co zwrócic uwage
Z gory dziekuje za pomoc
1) czy bedą mógł uszczelnić pokrywe zaworów czarna masa uszelniajaca
2) czy jak odkręce wtryski to trzeba bedzie odpowietrzać układ paliwowy??
3) jakich niespodzianek moge sie spodziewac i na co zwrócic uwage
Z gory dziekuje za pomoc
ad1 czy mam dac ta mase na glowice a pozniej docisnac pokrywe, czy dac masa na glowice i na pokrywe a miedzy dac stara uszczelke czy moze mam tylko sama masa to zrobic bez uszczelki??oli80 pisze:1-tak ale delikatnie po wierzchu uszczeniacza by nie dostała się pod pokrywę
2-tak ale tyko część wysokiego ciśnienia
3- nowa podkładka pod wtryskiwacz
i uszcelniacz,stary wtrysk moze mocno siedzieć w gnieździe
Znasz moze nazwe tej masy
Co masz na mysli nowa podkladka pod uszczelniacz??
Dzieki za zainteresowanie tematem
Mam pytanko. Rano auto odpala dopiero po okolo 5 sekunach krecenia, czy moze to byc wina wtrysku sterujacego??oli80 pisze:ad1 tylko na zewnątrz uszczelniacza wtryskiwacza,pod uszczelkę nic,jeśli już cieknie,jak jest suchy to
nie dawaj.Mam na myśli nową podkładkę pod wtryskiwacz która to doszczelnia go w gnieździe i
uszczelniacz wtryskiwacza taki zielony mniej więcej w połowie jego długości :-P
Mam do kupienia nowy za 1100 lub uzywany za 250 ktory lepiej kupic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:58
- Lokalizacja: Świecie/kujawsko-pomorskie
Tak udało mi się wymienić wtrysk, choć pokrywa zaworów nie chciałe zejść łatwo ale dasz radę.Reminatorus pisze:Witam krysti czy udało Ci się sprawnie wymienić wtrysk sterujący, czy poprawiło to uruchamianie silnika?
Co do odpalania nie zauważyłem różnicy, ale auto po wymianie lepiej się zbierało od dołu.
Jeśli jest padniety wtrysk sterujący auto jezdzi na programie awaryjnym - wiec bedzie jezdziło gorzej.123Marcin123 pisze:bo to nie było przyczyna fajnie ze sie zbiera od dołu ale z odpalaniem lipa gdzie jest problem zacznij od pompy pózniej czujnik paliwa asz skonczysz na filtrze paliwa moze to monotonne ale skuteczne
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:58
- Lokalizacja: Świecie/kujawsko-pomorskie
krysti dziś sądny dzień mam wtrysk o oznaczeniu końcowym "G" (3-mce szukania)komplet uszczelek oraz o-ring na ww. sterujący, jak również komplet wężyków na powroty. Optymistyczne nastawienie do pracy więc wymiana powinna odbyć się bezproblemowo.
Zastanawia mnie jednak wzmianka o odpowietrzeniu układu wysokiego ciśnienia, czy miałbyś co do tego jakąś konkretną wskazówkę
Zastanawia mnie jednak wzmianka o odpowietrzeniu układu wysokiego ciśnienia, czy miałbyś co do tego jakąś konkretną wskazówkę
Motomoto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Reminatorus
do odpowietrzania zapros jakiegos kolege na piwo - bedzie zdecydowanie latwiej (jedna osoba 'kreci' rozrusznikiem, druga 'bawi sie' nakretkami). Robcie to w seriach (z dluzszymi przerwami - w trosce o zdrowie rozrusznika)
max 12 sek krecenia, min 30 sek przerwy. Popuszczaj nakretki pojedynczo (!). Oczywiscie 'popuszczanie' i dokrecanie nakretki powinno sie odbywac w trakcie krecenia. (czyli zaczynasz krecic -> popuszczasz nakretke -> krecisz -> dokrecasz nakretke-> przestajesz krecic)
Nie zapomnij o wczesniejszym porzadnym naladowaniu akumulatora.
Warto jeszcze przegladnac archiwum forum i poczytac o odpowietrzaniu (sa inne sposoby - wspominal o tym bodajze RomanS, jezeli mnie pamiec nie myli)
do odpowietrzania zapros jakiegos kolege na piwo - bedzie zdecydowanie latwiej (jedna osoba 'kreci' rozrusznikiem, druga 'bawi sie' nakretkami). Robcie to w seriach (z dluzszymi przerwami - w trosce o zdrowie rozrusznika)
max 12 sek krecenia, min 30 sek przerwy. Popuszczaj nakretki pojedynczo (!). Oczywiscie 'popuszczanie' i dokrecanie nakretki powinno sie odbywac w trakcie krecenia. (czyli zaczynasz krecic -> popuszczasz nakretke -> krecisz -> dokrecasz nakretke-> przestajesz krecic)
Nie zapomnij o wczesniejszym porzadnym naladowaniu akumulatora.
Warto jeszcze przegladnac archiwum forum i poczytac o odpowietrzaniu (sa inne sposoby - wspominal o tym bodajze RomanS, jezeli mnie pamiec nie myli)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:58
- Lokalizacja: Świecie/kujawsko-pomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:58
- Lokalizacja: Świecie/kujawsko-pomorskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga