[ a6 C5 ] konsekwencje niewymienienia wahaczy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:19
- Lokalizacja: konstancin jeziorna
Szarpaki często i gęsto nic nie powiedzą , po sprowadzeniu auta pojechałem na przegląd do rejestracji , wiedziałem że komplet jest do wymiany , waliło jak jasna cholera , przy hamowaniu , podjeździe pod "spiących" nawet przy ruszaniu , panowie w stacji diagnostycznej stwierdzili ze wszystko jest ok :!:
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
od kiedy szarpaki mówią ? :mrgreen: diagnosta ma na podstawie wymuszonego ruchu wahacza (za pomocą szarpaka) ocenić na tgzw. oko czy wszystko jest wręcz TO JEGO OBOWIÂĄZEK poinformować ze względów bezpieczeństwa ze zawias kuleje. Po to sie płaci stówe i robi przeglądvinte pisze:Szarpaki często i gęsto nic nie powiedzą
Osobiście byłem swoją A6 2x na przeglądzie i 1x przy zakupie w ASO w sumie 3 różne osoby poinformowały mnie o wymianie jednego wahacza, a konkretniej tego łącznika w kształcie litery C bo daje o sobie znać ale "jeszcze daje rade" Z racji ze akustycznie i trakcyjnie nie ma najmniejszego powodu do niepokoju czekam na przegląd nr 4
Kompletny zawias LEMFORDERA od założenia (wymiany) wraz z amortyzatorami przejechane 52tyś. FV przy zakupie w połowie roku 2007 na kwote 1800pln (za same wahacze). W pasacie B5 u kupla (ten sam zawias co w A6) svag wytrzymał ok. 30tyś
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 sie 2008, 13:37
- Lokalizacja: Koluszki
W tatowej a4 zaczął pewnego pięknego dnia pukać dolny prawy wahacz.Jakiś miesiąc później wsiadłem w taką oto stukającą maszynerię czego konsekwencją było wypięcie się kulowego sworznia z wahacza i koło pojechało do tyłu...szczęście że było to przy prędkości 5km/h bo akurat wjeżdżałem do garażu....założyliśmy jej wahacze Febi... jak na razie po przejechaniu 35tys uwag brak.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 15:40 przez marcins237, łącznie zmieniany 1 raz.
- Askeladden
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 07 lut 2010, 20:35
- Lokalizacja: Oslo / Warszawa
- GranuL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 729
- Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
widać gołym okiem to też inaczej organoleptyka :D , że tak się wyrażę auto było podniesione wziął mnie do siebie i pokazał ja tam dużo nie widziałem pokazywał machał i pukały skrzypiały nie musiał mi tłumaczyć bo wiem jak podczas jazdy pukało. Na pewno nie ma tak, że zobaczysz pęknięty na pół :D ale no ja mu ufam dobry jest i nie drogi chodzi o to, że nie naciąga na hajs jak nie trzeba
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga