
[a6 c4 2,5 tdi 140km] często szarpie podczas jazdy
przede wszystkim najpierw proponuję podpiąć auto pod komputer, tak jak mi poradzili na forum zakupiłam kabelek i program i jak cos się dzieje to podłączam... jak podłączałam auto u mechanika to na jego sprzęcie nic nie pokazało i tak wtopiłam grube pieniądze na wymyslanie i gdybanie... jak sama zaopatrzylam się w kabelek pokazało mi awarię wtrysku sterującego, kupiłam zamiennik mąż zabiera sie do wymiany a tu się okazalo że kabelek od wtrysku był przetarty i tyle... łączny koszt mógł wynieść kawałek taśmy izolacyjnej a łącznie utopiłam 3500zł... z tego co widzę ty masz C5 więc tym bardziej nie ma co gdybac tylko podpinac pod komputer, pozdrawiam
nastawnik
ja obstawiam nastawnik też tak miałem auto fajnie jedzie lece trasą a zaraz zacznie rwać że nie da się jechać ja mogłem autko wkręcić tylko do 1800-1900 obrotów max bo później przerywał jechałem tak może z 15 minut i przestało a potem znowu tak cyklicznie u mnie jeszcze był objaw że autko było raz mocniejsze raz słabsze i lekko dymiło na czarno jak wchodził na obroty...
ps. u mechaników byłem wtedy z tym problemem to każdy mi pompe obstawiał, pod komputerem zero błędów i byłbym głupi pompe regenerował koszt ok. 1000 zł a tak nastawniczek za 300 zł rozwiązał mi problemy
ps. u mechaników byłem wtedy z tym problemem to każdy mi pompe obstawiał, pod komputerem zero błędów i byłbym głupi pompe regenerował koszt ok. 1000 zł a tak nastawniczek za 300 zł rozwiązał mi problemy

Only Audi, Only A6
czy na zaplonie byla wypinana wtyczka od przeplywki i wtrysku sterujacego :?: wynikiem takiego szarpania jak opisujesz moze byc uszkodzony wtrysk sterujacy o ktorym paru kolegow wspomnialo jak bedzie uszkodzony mychanicznie to bledu komp nie pokaze, zeby go sprwadzic trzeba ustawic obroty silnika na okolo 3tys a druga osobo musi delikatnie pukac czyms metalowym we wtrysk sterujacy, gdy podczas uderzania bedzie silnikiem szarpac to trzeba podmienic wtryskAgaL pisze:Wkońcu przyszedł kabel, co prawda osobiscie go nie podłączałam ale to był dobry pomysł, logi zamieszczę następnym razem narazie chciałabym się poradzić o błędy które wyskoczyły
1. czujnik temperatury powietrza zasysanego
2. czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza
3. przepływomierz masowy powietrza
bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś jest mi w stanie powiedzieć co z tym dalej robić :?: :?: :?:
Audi a6 c4 1.9tdi 140KM :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 286
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
kolego i tu masz właśnie problem, że są zmienione na zwykłe, bez czujników. One są po to aby utwardzić lub zmiękczyć w zależności od obrotów silnika- właśnie po to, aby nie trzepało silnikiem. Wiem, bo miałem to samo. Odpalanie nie ma tu nic do rzeczy a tym bardziej spalanie
. Po drugie jak byś wiedział co wyświetla błąd, to byś w związku z tym nie wymieniał filtra, bo co ma piernik do wiatraka?
Zresztą jak chcesz to zasięgnij języka u elektryków samoch. a nie mechaników, bo oni jak widzą a6 c5 2,5tdi V6 to tylko im pompa do wymiany :roll:

Zresztą jak chcesz to zasięgnij języka u elektryków samoch. a nie mechaników, bo oni jak widzą a6 c5 2,5tdi V6 to tylko im pompa do wymiany :roll:
- uszaty2222
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
- Lokalizacja: poznań
witam mam podobny problem z tym szrpaniem od 4dni jak wjade na wyboj to szarpnie jak w zakret to tez szarpnie objaw jakby paliwo nie dochodzilo ale spradzalem jak odpalam i gasze to w wezyku nie idzie powietrze wiec moze jkaies sugestie i nie piszcie mi juz o tych kabelkach do vagi po prostu czy ktos mial podobny przypadek i jak to rozwiazal bo mam zamiar jechac po niedzilei do pana pompki aby luknal
- uszaty2222
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
- Lokalizacja: poznań
U mnie przyczyna szarpania ( obawy identyczne jak w temacie posta - na początku od czasu do czasu, potem to już każde wdepnięcie gazu praktycznie) była nieszczelna pompa wtryskowa. Mechanik rozebrał, wymienił uszczelki czy coś, poskładał, szarpanie zniknęło - koszt 250zł. 

Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki ccco zapiera nam dech w piersiach...
*************
Myślmy...
*************
Myślmy...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 22:43
- Lokalizacja: wlkp