Charczenie chyba turbo[a6c5]1.9
w tej opcji sprawdzę też turbo (łopatki?)
[ Dodano: 2010-08-16, 11:09 ]
Witam gość który robił sprawdzenie robił to pierwszy raz ale ok
003 wyszło coś takiego:
880 min
250 mg/h
396-416 mg/h
4%
natomiast te nastawy to przy wchodzeniu na wysokie obroty migała kontrolka świec żarowych
tam było za dużo wartości
ale:
1460 -----------450
ale nie wiem czy to akurat dobrze zrobiłam
[ Dodano: 2010-08-16, 11:10 ]
Poprostu nie wiedziałam co mam spisywać bo te wartości szybko rosły
[ Dodano: 2010-08-16, 12:37 ]
Piotruś
Jak byś mi mógł bardziej szczegółowo opisać przy tych nastawach które wartości trzeba spisać. I do ilu tysięcy obrotów ma dojść.
[ Dodano: 2010-08-16, 13:14 ]
Załatwiłam sobie to urządzonko także może jeszcze mogłabym coś sprawdzić? dodatkowo
[ Dodano: 2010-08-16, 19:59 ]
Sprawdziłam turbo w ic było troszkę oleju. Turbo bez luzów wdłuż. Natomiast delikatne gora dól- ale trzeba naprawde mocno sie siłować.
Z EGR cieknie spod tego kapturka
[ Dodano: 2010-08-16, 20:03 ]
Aha czy czyszczenie elektromagnetyczne czy jakoś tak tego EGR coś da?
[ Dodano: 2010-08-16, 11:09 ]
Witam gość który robił sprawdzenie robił to pierwszy raz ale ok
003 wyszło coś takiego:
880 min
250 mg/h
396-416 mg/h
4%
natomiast te nastawy to przy wchodzeniu na wysokie obroty migała kontrolka świec żarowych
tam było za dużo wartości
ale:
1460 -----------450
ale nie wiem czy to akurat dobrze zrobiłam
[ Dodano: 2010-08-16, 11:10 ]
Poprostu nie wiedziałam co mam spisywać bo te wartości szybko rosły
[ Dodano: 2010-08-16, 12:37 ]
Piotruś
Jak byś mi mógł bardziej szczegółowo opisać przy tych nastawach które wartości trzeba spisać. I do ilu tysięcy obrotów ma dojść.
[ Dodano: 2010-08-16, 13:14 ]
Załatwiłam sobie to urządzonko także może jeszcze mogłabym coś sprawdzić? dodatkowo
[ Dodano: 2010-08-16, 19:59 ]
Sprawdziłam turbo w ic było troszkę oleju. Turbo bez luzów wdłuż. Natomiast delikatne gora dól- ale trzeba naprawde mocno sie siłować.
Z EGR cieknie spod tego kapturka
[ Dodano: 2010-08-16, 20:03 ]
Aha czy czyszczenie elektromagnetyczne czy jakoś tak tego EGR coś da?
Witam Piotruś mam wyrzuty sumienia że tak Ciebie męczę
Zrobię dzisiaj te pomiary. Zwróciłam uwagę na jeszcze jeden fakt w zasadzie dwa
na 4 biegu jak pocisnę delikatnie pod górkę to zapala sie kontrolka esp/asr a tak nie było . Oraz drugi jak na biegu jałowym stoi delikatnie dodam gaz (1100 obr/min)i jak schodzi to tak słychać przez chwilę jakby rzęziło lub coś obcierało
zrobiłam i wyszło to tak
na tych nastawach podstawowych waha się od 161 mg/hub do 460
a na 03:
880 250 mg/h 235-245 mg/h
I TU ZROBIÂŁAM CHYBA BÂŁÂĄD BO ZROBIÂŁAM NA NASTAWACH PODSTAWOWYCH
Odczyty z poszczególnych bloków:
blok 8 odczyt bloku wartości mierzonych:
880/min 0.0 mg/h 30,4 mg/h 21.1 mg/h
odczyt bloku wartości mierzonych 9
880 min 0,0 mg/h 21.1 mg/h
odczyt bloku wartości mierzonych 10
416.g/h 984 1020 0.0%
odczyt bloku wartości mierzonych 11
880 /min 1044 1032 19%
odczyt bloku wartości mierzonych 12
11111111 0.00 14,1v 85,5 stopnia C
odczyt bloku wartości mierzonych 13
- 0,44mg/h -0,00mg/h 021mg/h 0,25 mg/h
odczyt bloku wartości mierzonych 18
0 0 0 0
odczyt bloku wartości mierzonych 23
- 8 11 10 - 1
07-nie dało się wejść dopiero na wyłączonym silniku ale nie robiłam tego bo nie było żadnych błędów
niby jest to proste ale...
[ Dodano: 2010-08-17, 12:07 ]
Jak coś źle zrobiłam to proszę napisz jeszcze raz co mam zrobić i udam się z tym do mechanika żeby zvagował mi auto

Zrobię dzisiaj te pomiary. Zwróciłam uwagę na jeszcze jeden fakt w zasadzie dwa

zrobiłam i wyszło to tak
na tych nastawach podstawowych waha się od 161 mg/hub do 460
a na 03:
880 250 mg/h 235-245 mg/h
I TU ZROBIÂŁAM CHYBA BÂŁÂĄD BO ZROBIÂŁAM NA NASTAWACH PODSTAWOWYCH
Odczyty z poszczególnych bloków:
blok 8 odczyt bloku wartości mierzonych:
880/min 0.0 mg/h 30,4 mg/h 21.1 mg/h
odczyt bloku wartości mierzonych 9
880 min 0,0 mg/h 21.1 mg/h
odczyt bloku wartości mierzonych 10
416.g/h 984 1020 0.0%
odczyt bloku wartości mierzonych 11
880 /min 1044 1032 19%
odczyt bloku wartości mierzonych 12
11111111 0.00 14,1v 85,5 stopnia C
odczyt bloku wartości mierzonych 13
- 0,44mg/h -0,00mg/h 021mg/h 0,25 mg/h
odczyt bloku wartości mierzonych 18
0 0 0 0
odczyt bloku wartości mierzonych 23
- 8 11 10 - 1
07-nie dało się wejść dopiero na wyłączonym silniku ale nie robiłam tego bo nie było żadnych błędów
niby jest to proste ale...
[ Dodano: 2010-08-17, 12:07 ]
Jak coś źle zrobiłam to proszę napisz jeszcze raz co mam zrobić i udam się z tym do mechanika żeby zvagował mi auto

Zeby to zrobić auto musi być odpalone i rozgrzane
Muszę wejść w 01 czyli na tym starym vagu w silnik i w co dalej znowu w 01 a później w 04 w jaki blok(jak się nazywa)?
Od czego są te kanały 01 i 04? W razie co muszę powiedzieć Panu co chcę żeby zwagował:-) jak sama nie dam rady+( dodatkowo jakie jeszcze kanały przy okazji)
Oj TY to masz cierpliwość do takich jak ja
Muszę wejść w 01 czyli na tym starym vagu w silnik i w co dalej znowu w 01 a później w 04 w jaki blok(jak się nazywa)?
Od czego są te kanały 01 i 04? W razie co muszę powiedzieć Panu co chcę żeby zwagował:-) jak sama nie dam rady+( dodatkowo jakie jeszcze kanały przy okazji)
Oj TY to masz cierpliwość do takich jak ja

Witam Cię Piotruś dzieki za pomoc mam kilka pytań.
2.Co mam zrobić z tym egr tzn. czyścić czy dać sobie spokój?
3. Tak chciałabym kupić taki kabelek ale nie wiem jaki polecasz a także skąd pobrać lub gdzie kupić program do vagowania a także przydałaby się instrukcja obsługi programu.
4. Robiłam dynamiczne wtedy w diagtronic szkoda że nie mam tych logów. Pan stwierdził "że jest wszystko książkowo"
Ale jak trzeba to zrobię.
1.Czy mógłbyś wskazać konkretny preparat odpowiedni dla mojego silnika i ile ml potrzebuje itd.(bo widziałam że jest kilka różnych z danej firmy)- czyli opadająca dawka paliwa w bloku wartości mierzonych 01
(proponowałbym zastosowanie preparatu do czyszczenia wtrysków, np. KleenFlo albo Liqui Moly)
2.Co mam zrobić z tym egr tzn. czyścić czy dać sobie spokój?
3. Tak chciałabym kupić taki kabelek ale nie wiem jaki polecasz a także skąd pobrać lub gdzie kupić program do vagowania a także przydałaby się instrukcja obsługi programu.
4. Robiłam dynamiczne wtedy w diagtronic szkoda że nie mam tych logów. Pan stwierdził "że jest wszystko książkowo"
Ale jak trzeba to zrobię.
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
kolega miał podobny problem w passacie b4 :mrgreen: (chodzi o charczenie :roll: )
powodem byl klucz ktory wpadl gdzies w "ramę" samochodu :roll:
powodem byl klucz ktory wpadl gdzies w "ramę" samochodu :roll:
Ostatnio zmieniony 20 sie 2010, 14:14 przez alukard, łącznie zmieniany 1 raz.
Szkoda że nie mam takiego mechanika jak TY w okolicy
W takim razie kupię ten kabelek. A Program ? A ten kabelek będzie współgrał ze wszystkimi a6c5 do 2004 r?
A to charczenie to spróbuję sama zlokalizować. skąd to i co to podejrzewam może jakieś łożysko gdzieś przy skrzyni.

W takim razie kupię ten kabelek. A Program ? A ten kabelek będzie współgrał ze wszystkimi a6c5 do 2004 r?
A to charczenie to spróbuję sama zlokalizować. skąd to i co to podejrzewam może jakieś łożysko gdzieś przy skrzyni.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2010, 21:28 przez MONIKAAA, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lip 2010, 22:06
- Imię: Sebastian
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdańsk
mam to samo ale przy 3000-4000 tys i nie wiem co to moze byc ale turbina zmieniona i nadal charczy 

treść podpisu niezgodna z regulaminem
Miałabym jeszcze kilka pytań otóż
2. Gdzieś przeczytałam że w modelu na pompowtryskach na ustawieniach podstawowych nie można logować bloku chyba 04? czy jakos tak/?????????????
[ Dodano: 2010-08-28, 20:12 ]
3. Zamówiłam kabelek teraz chciałabym znaleźć jakiś program do diagnostyki (mógłby być po Polsku ale...) na Windows VISTA 32 bit oraz instrukcję jak tego używać a nie mam pojecia skąd? Czy mógłby ktoś coś ewentualnie podesłać ?
monika_2238@wp.pl
Albo gdzie można zakupić taki programik po PL
Byłabym bardzo wdzięczna
1.Kupiłam płyn ale niestety nie jestem na 100% pewna ile tego płynu trzeba wlać, rozumiem że cały ale na ile litrów paliwa?(nie było naklejki po PL i nie jestem pewna czy dobrze przetłumaczyłam)Tym możesz wysprzątać instalację wtryskową: http://www.liquimoly.pl/f...&category_id=17
2. Gdzieś przeczytałam że w modelu na pompowtryskach na ustawieniach podstawowych nie można logować bloku chyba 04? czy jakos tak/?????????????
[ Dodano: 2010-08-28, 20:12 ]
3. Zamówiłam kabelek teraz chciałabym znaleźć jakiś program do diagnostyki (mógłby być po Polsku ale...) na Windows VISTA 32 bit oraz instrukcję jak tego używać a nie mam pojecia skąd? Czy mógłby ktoś coś ewentualnie podesłać ?
monika_2238@wp.pl
Albo gdzie można zakupić taki programik po PL
Byłabym bardzo wdzięczna