[C6 3.0 tdi ]Jak zadbać o auto?
zdjecia nie robilem, bo opadlem z sil jak to zobaczylem. tam sa trzy wystajace bolce i trzy otwory na prowadnice. potencjalnie wokol kazdego z tych miejsc moze pojawic sie korozja.
ja juz sytuacje opanowalem, ale za 10 lat nie byloby polowy drzwi, gdybym teraz tam nie zajrzal.
sprawanie do pomyslenia w c4 i w c5 :shock:
ciekaw jestem, czy tylko ja mam egzemplarz z cienkim ocynkiem i cienkim lakierem :?:
czy tez potwierdza sie teza, ze im nowszy, tym mniej trwaly :-?
ja juz sytuacje opanowalem, ale za 10 lat nie byloby polowy drzwi, gdybym teraz tam nie zajrzal.
sprawanie do pomyslenia w c4 i w c5 :shock:
ciekaw jestem, czy tylko ja mam egzemplarz z cienkim ocynkiem i cienkim lakierem :?:
czy tez potwierdza sie teza, ze im nowszy, tym mniej trwaly :-?
srubokret plaski - zdrapalem pecherze lakieru znad korozji,
drobny papier scierny - doczyscilem do czystej blachy z rudej,
rozpuszczalnik - odtluscilem przed malowaniem
pedzelek i lakier - kupiony wczesniej na drobne zaprawki - dobrany wedlug numeru koloru z naklejki w samochodzie -kupiony w sklepie z lakierami samochodowymi
8-)
drobny papier scierny - doczyscilem do czystej blachy z rudej,
rozpuszczalnik - odtluscilem przed malowaniem
pedzelek i lakier - kupiony wczesniej na drobne zaprawki - dobrany wedlug numeru koloru z naklejki w samochodzie -kupiony w sklepie z lakierami samochodowymi
8-)
. Tez mam podobny problem,tyle ze u mnie na progach.Spod plastikowej listwy na progach z jednej jak i 2 strony wyłaza mi pecheze na drzwiach podobnie.Sory jak dla mnie to takie coś w takim aucie nie ma prawa miejsca Nie orientujecie sie czy moze w Audi nie byla prowadzona jakaś akcja serwisowania w tym temacie?i czy ktoś tez ma podobny problem?PozdrawiamAtaman70 pisze:zdjecia nie robilem, bo opadlem z sil jak to zobaczylem. tam sa trzy wystajace bolce i trzy otwory na prowadnice. potencjalnie wokol kazdego z tych miejsc moze pojawic sie korozja.
ja juz sytuacje opanowalem, ale za 10 lat nie byloby polowy drzwi, gdybym teraz tam nie zajrzal.
sprawanie do pomyslenia w c4 i w c5 :shock:
ciekaw jestem, czy tylko ja mam egzemplarz z cienkim ocynkiem i cienkim lakierem :?:
czy tez potwierdza sie teza, ze im nowszy, tym mniej trwaly :-?
No to mamy ten sam problem. Ja myśle, szukając dodatnich plusów, że taka sytuacja informuje nas o tym, ze mamy oryginalny lakier na aucie, bo samochody odmalowane juz nie maja z tym problemów. Ale jak czas pokazał ja sobie sam nie poradziłem, pomimo mojego odtłuszczania, malowania podkladem i zaprawkowym - w tych samych miejscach dalej rdzewieje.