Witam mam taki problem zapaliła się kontrolka check engine po podpięciu VAG-a błąd:
Wersja VAG-COM: AKP 704.1
                Adres 01: Silnik
Numer seryjny sterownika: 4F0 910 402 E
  Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI  G000AG  0030
           Kodowanie: 0011372
           Kod serwisu: WSC 02334
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
012597 - Zawór motylkowy kolektora ssącego: dolny ogranicznik nieosiągnięty
               P3135 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100001
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 33
                    Przebieg: 165112 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2010.02.17
                    Czas: 12:58:19
             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 756 /min
                    Moment obrotowy: 54.6 Nm
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Napięcie: 13.76 V
                    Cykl pracy: 88.8 %
                    Cykl pracy: 80.9 %
                    Cykl pracy: 80.9 %
053255 - Odczytać kody błędów modułu kontrolującego stan akumulatora
               PD007 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100001
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 166835 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2010.02.25
                    Czas: 07:07:10
             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2541 /min
                    Moment obrotowy: 0.0 Nm
                    Prędkość: 145.6 km/h
                    (bez jednostek): 1759.5
                    Napięcie: 13.76 V
                    Temperatura: 0.9°C
                    (bez jednostek): 4.0
po skasowaniu błąd po paru odpaleniach powraca.Przejrzałem forum i znalazłem coś o kolektorze dolotowym oraz błędzie przepustnicy czy u mnie jest podobny problem?
			
			
									
									
						[A6 C6 3.0TDI 2007] Zawór motylkowy kolektora ssącego
- 
				
				Społeczność Audi A6
 
WITAM,MIAÂŁEM PROBLEM Z KOLEKTOREM SSACYM,WIEKSZOÂŚC TZW SERVISÓW AUDI ZALECA WYMIANE KOLEKTORA WRAZ Z NASTAWNIKIEM KOSZT 1800ZÂŁ+ROBOCIZNA,BO TAK NAJPROSCIEJ W WIEKSZOSCI PRZYPADKÓW CHODZI O POLUZOWANÂĄ DZWIGIENKE ÂŁÂĄCZÂĄCÂĄ , NASTAWNIK Z KOLEKTOREM,W MOIM PRZYPADKU WYSTARCZYÂŁO NAGRZANIE KONCÓWEK TEJ DZWIGIENKI I SCISNIECIE OTWORÓW,U MNIE POMOGÂŁO I PROBLEM ZNIKNOÂŁ (PRZESTAÂŁ ZAPALAC SIE CZEK ENGINE A PALIÂŁ SIE CAÂŁY CZAS I NIE DAWAÂŁ SIE WYKASOWAC) . PODOBNO TO POMAGA W 80% PRZYPADKÓW .. KWESTIA FACHOWEGO PODEJSCIA I ZNANIA TEMATU .. POZDRAWIAM
			
			
									
									adam1974m
						
							









