Witam mam taki problem zapaliła się kontrolka check engine po podpięciu VAG-a błąd:
Wersja VAG-COM: AKP 704.1
Adres 01: Silnik
Numer seryjny sterownika: 4F0 910 402 E
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 02334
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
012597 - Zawór motylkowy kolektora ssącego: dolny ogranicznik nieosiągnięty
P3135 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 33
Przebieg: 165112 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2010.02.17
Czas: 12:58:19
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 756 /min
Moment obrotowy: 54.6 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 13.76 V
Cykl pracy: 88.8 %
Cykl pracy: 80.9 %
Cykl pracy: 80.9 %
053255 - Odczytać kody błędów modułu kontrolującego stan akumulatora
PD007 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 166835 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2010.02.25
Czas: 07:07:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2541 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 145.6 km/h
(bez jednostek): 1759.5
Napięcie: 13.76 V
Temperatura: 0.9°C
(bez jednostek): 4.0
po skasowaniu błąd po paru odpaleniach powraca.Przejrzałem forum i znalazłem coś o kolektorze dolotowym oraz błędzie przepustnicy czy u mnie jest podobny problem?
[A6 C6 3.0TDI 2007] Zawór motylkowy kolektora ssącego
WITAM,MIAÂŁEM PROBLEM Z KOLEKTOREM SSACYM,WIEKSZOÂŚC TZW SERVISÓW AUDI ZALECA WYMIANE KOLEKTORA WRAZ Z NASTAWNIKIEM KOSZT 1800ZÂŁ+ROBOCIZNA,BO TAK NAJPROSCIEJ W WIEKSZOSCI PRZYPADKÓW CHODZI O POLUZOWANÂĄ DZWIGIENKE ÂŁÂĄCZÂĄCÂĄ , NASTAWNIK Z KOLEKTOREM,W MOIM PRZYPADKU WYSTARCZYÂŁO NAGRZANIE KONCÓWEK TEJ DZWIGIENKI I SCISNIECIE OTWORÓW,U MNIE POMOGÂŁO I PROBLEM ZNIKNOÂŁ (PRZESTAÂŁ ZAPALAC SIE CZEK ENGINE A PALIÂŁ SIE CAÂŁY CZAS I NIE DAWAÂŁ SIE WYKASOWAC) . PODOBNO TO POMAGA W 80% PRZYPADKÓW .. KWESTIA FACHOWEGO PODEJSCIA I ZNANIA TEMATU .. POZDRAWIAM
adam1974m
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga