[A6 C5 1,9TDI] co to jest?? czy w kazdej A6 tak jest?
[A6 C5 1,9TDI] co to jest?? czy w kazdej A6 tak jest?
jak w temacie.. co to ejst.. To mi wyglada na dwa rodzaje rozstawu srub.. mam racje? jesli tak to jaki jest 2? pozdro... tylko ze jest 9 otworów i jeden jakis mały :roll: o co kaman????
Ostatnio zmieniony 25 sie 2008, 20:24 przez Bolszakoof, łącznie zmieniany 1 raz.
- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
siema,te pozostałe otwory sa robione dla obniżania wagi, niby nic ale coś gdzieś obiło się o uszy,może do czego innego ale na podobnych zasadach,jest jakaś tam siła toczenia,rozłożenia mas itp, dotyczy to wiekszycz prędkości,no chyba,ze dałem po calości :-? ,bo ktos ma 100% info,a ta mała to na bolczyk ułatwiający pozycj. przy zakładaniu,pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
ja tez tak mysle ze te dodatkowe otwory sa zwiazane z waga albo wzmocnieniem jak naprezen w tarczy podczas hamowania
a w tej dziurce to powinnna byc chyba sruba na krzyzowy wkret albo inbus (tak chyba jest u mnie) tak jak mowi kylo99 tarcze musza sie na czyms trzymac :mrgreen:
jestem ciekaw czy mozesz tarcza obracac?
a w tej dziurce to powinnna byc chyba sruba na krzyzowy wkret albo inbus (tak chyba jest u mnie) tak jak mowi kylo99 tarcze musza sie na czyms trzymac :mrgreen:
jestem ciekaw czy mozesz tarcza obracac?
tarcza mozesz obracac bo tarcze trzymaja sruby od kola a ten bolec ktory rzekomo pomaga potem wycelowac kolem to sluzy wlasnie do blokowania tarczy i wchodzi w jedno z pieciu miejsc po srubie a nie w ten maly otwor
reszta dziur jest moze i po to zeby obnizyc wage i lepiej ja rozlozyc ale i szybciej jest pozniej ustawic (jesli tego bolca nie wkreciles a kreciles tarcza) tarcze jak ma sie wiecej otworow
reszta dziur jest moze i po to zeby obnizyc wage i lepiej ja rozlozyc ale i szybciej jest pozniej ustawic (jesli tego bolca nie wkreciles a kreciles tarcza) tarcze jak ma sie wiecej otworow
Audi Back On Track
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga